quote:
De streamers zijn er nu niet ze kijken naar " Wie is de mol ".quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:48 schreef SeSeSeS het volgende:
Als het tóch nix is, kan er dan teminste maar één FlutFlemmixTopic lopen hier?
Is dit de Vlemmix Topic?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:56 schreef Disana het volgende:
Gaat echt lekker zo:
8:54 BRONmagazine: Heb vanmorgen ff gewacht op de ontbijtshow maar die kwam niet dus ben weggegaan
Vergeet ZeikDuhhh niet te noemen ook hé? gegarandeerd reactie...quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:12 schreef Disana het volgende:
Goeie methode om mensen in je privé boxje te krijgen:
9:10 hansie2010_DJ-Hansie: Stuur verzoekjes via mijn PM (dubbelklik op mijn naam) maar geen dance hiphop ... en vul alleen artiest en titel in want
9:10 hansie2010_DJ-Hansie: chatten doe op de algemene chat :
Ik ben daar zelden aan het chatten, ik lurk meer. Je bedoelt Duhcon.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:15 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Vergeet ZeikDuhhh niet te noemen ook hé? gegarandeerd reactie...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heeft Bram z'n haar geverfd of zo, ik vind 'm er echt totaal anders uitzien dan de laatste
keer dat ik 'm IRL gezien heb.
Is er iemand die dat anders ziet, dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:28 schreef Disana het volgende:
Mijn mening: de chat en de stream zijn door de makers zelf aan elkaar gekoppeld. Vrijwel alle medewerkers zitten op de chat, inclusief Johan, en twee zijn er zelfs mod. Wat mij betreft zijn dus beide onderwerp van commentaar.
Ja kennelijk wel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is er iemand die dat anders ziet, dan?
Is zijn hoofd ook dikker geworden of verbeeld ik me dat? Zo ja, dan zal het wel aan het goede leven met Eline liggenquote:
Het lijkt wel he? Maar ook heel ánders.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Is zijn hoofd ook dikker geworden of verbeeld ik me dat? Zo ja, dan zal het wel aan het goede leven met Eline liggen
Was 't maar waar!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... en Maximadekbedden?? Is Yolanthe in tha house??
Ronder, niet meer zo vierkant.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het lijkt wel he? Maar ook heel ánders.
Dot is top!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
En ze komt op mij ook als een redelijke mod over.
Dan zit er chloor in die jacuzzi want zijn haar lijkt ook lichter.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Brammiebammie zit hele dagen met Elinepiene in een gloeiendhete jacuzzi. Daardoor zit z'n haar anders en is hij afgevallen, denk ik.
Dat is wel zo fris. Je zweet flink in een Jacuzzi en het water wordt maar eens in de zoveel tijd vervangen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan zit er chloor in die jacuzzi want zijn haar lijkt ook lichter.
Die vertoning in de Tweede Kamer gister was bijna even stupide als de logica in SV. Verdonkiaans bijna.quote:Straks naar P&W kijken, eens zien hoe Mariëtter Hamer gaat zitten draaien.
Hij is gestyled door Eline... 's avonds voor het slapen nog even hydrateren enzo, en niet vergeten in te smeren natuurlijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heeft Bram z'n haar geverfd of zo, ik vind 'm er echt totaal anders uitzien dan de laatste keer dat ik 'm IRL gezien heb.
quote:
Kan de rest niet eens bij jou in de leer gaan om te weten hoe je dat ding gewoon moet doen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
Euh.. Nou ik doe gewoon mijn ding. Dus geen gekke praat joh
Twee doen ook "het ding"quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan de rest niet eens bij jou in de leer gaan om te weten hoe je dat ding gewoon moet doen?
Ik in ieder geval niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is er iemand die dat anders ziet, dan?
En dat ding doe je gewoon toppie!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
Euh.. Nou ik doe gewoon mijn ding. Dus geen gekke praat joh
Truste Dot. Dream a little dream of me.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:49 schreef Dottey het volgende:
Deze Dot gaat eens der nest opzoeken![]()
Truste allemaal
Ja, dat roept hij al een tijdje.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:06 schreef tuinfluiter het volgende:
Sorry weet niet waar ik dit kan plaatsen het is niet echt Vlemmix in de media
of toch wel.
Vanavond is Sly weer begonnen met zijn radiouitzendingen. Daarin vertelde hij ook het idee
neergelegd te hebben bij Johan om in de show van Jaap een discussie te houden tussen de
3 grootste forabeheerders.
Sly heeft gedraaid van 20 tot 22 en nu nog 1 uur met Puty (de sitebouwer) die naar het schijntquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, dat roept hij al een tijdje.Als streamer vind ik dat een tof idee
Maar denk dat de kans vrij klein is dat de andere forumbeheerders meewerken. Sowieso vraag ik me af of Danny daar nog wel wil komen.
![]()
Waar is dat te horen? Via NowLive of op de Vlemmix stream?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Sly heeft gedraaid van 20 tot 22 en nu nog 1 uur met Puty (de sitebouwer) die naar het schijnt
ook morgen naar Vlemmix gaat. Vond het zelf een leuke radioshow en wanneer Sly iets
gaat doen bij Vlemmix studio komt er vast wel weer leven in de brouwerij.![]()
Dat denk ik ook wel Fluiter.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Sly heeft gedraaid van 20 tot 22 en nu nog 1 uur met Puty (de sitebouwer) die naar het schijnt
ook morgen naar Vlemmix gaat. Vond het zelf een leuke radioshow en wanneer Sly iets
gaat doen bij Vlemmix studio komt er vast wel weer leven in de brouwerij.![]()
Weet niet of ik dat hier mag plaatsen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Waar is dat te horen? Via NowLive of op de Vlemmix stream?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja het kan toch ook een mod van het RLS forum zijn , toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
Sly en Danny ja?
Wat denkt Sly wel niet.
In vrede! En met liefde!quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:25 schreef tuinfluiter het volgende:
Gewoon om met zijn allen ervoor zorgen dat 2010 het streamjaar gaat worden.
Ik noem het tegenwoordig liever communiteit.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
En gelijk al Nowlive-taal gebruiken hè![]()
Het is "het grootste" forum, niet "de"
Danny is kaalquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
In vrede! En met liefde!
En bloemetjes in je haar!
Ja, en nou is dat op zich niet zo erg, kittengate zal wel aan de basis van die adoratie staan, maar dat je je zelfs in de chat zo afzet tegen hen vind ik wel triest.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:51 schreef Copycat het volgende:
Fuck, ik val door de mand als Sly-groupie.
Ja ik denk ook dat Peter een kwade dronk heeft, zo lijkt het?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 03:49 schreef tonja het volgende:
Peter is best wel dronken in op de stream zonet. Wrs nog steeds wel, maar ik ga pitten
De grap is toch wel dat Peter dat nou juist helemaal niet doetquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens mij is Peter boos...![]()
12:56 Peter_N: ik hoef helemaal niet normaal te doen, ik word schijtziek van t feit dat iedereen hier ons afzeikt en weet ik wat....achter een schermpie makkelijk maar zeg t recht in mn bek
12:56 Peter_N: Iedereen doet zn best hier om JULLIE te vermaken
quote:10:02 hansie2010: Stuur verzoekjes via mijn PM (dubbelklik op mijn naam)
10:02 hansie2010: Geen dance, trance en hardrock
10:02 hansie2010: Vul alleen de artiest en de titel in en ik beantwoord dan met ok of sorry
10:03 hansie2010: kom maar op
10:03 Stuiter: Wist niet dat Nowlive nog bestond
10:03 liesje: Hansie, hoe laat begint de ontbijshow dan?
10:03 Margo1: ja hij wil nu graag leden terug, maar ja
10:03 hansie2010: vlg mij gaat dat nit door
10:03 hansie2010: +e
10:03 liesje: oh? En gister ook al niet. Hoezo niet dan?
10:04 hansie2010: geen idee liesje
10:04 Margo1: mocht nog niet in het programma staan liesje, was een test
10:04 liesje: Wat stom, dan moet het uit de programmagids
10:04 Margo1: johan boos
10:04 Margo1: hebben ze nog steeds niet aangepast nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |