quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijken naar de stream is hetzelfde als kijken naar deze foto. Er is wel enige inspiratie nodig om hier een levendige beschrijving aan te ontlenen en die ontbreekt bij mij. Maar leef je uit.![]()
[ afbeelding ]
Of dat ze dingen doen die wij niet mogen zien.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:41 schreef Scrutinizer het volgende:
"Wij wachten op verbinding met de studio" ?
Dus er komt wel wat?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:41 schreef Scrutinizer het volgende:
"Wij wachten op verbinding met de studio" ?
Er staan quotes omquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus er komt wel wat?
Of staat deze mededeling er al een hele tijd?
24/7 krijgt zo een heul andere wending.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:48 schreef tuinfluiter het volgende:
Of dat ze gewoon eens een avondje vrij willen, beetje prive.
Johan is naar Hengelo.
Past allemaal perfect binnen het 24/7 concept!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:48 schreef tuinfluiter het volgende:
Of dat ze gewoon eens een avondje vrij willen, beetje prive.
Johan is naar Hengelo.
Zie het positief. De stream is nog aan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Past allemaal perfect binnen het 24/7 concept!
Why start now?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:55 schreef Maanvis het volgende:
Zie het positief. De stream is nog aan.
Doorzetten noemen ze dat.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Lastige keuze is het wel denk ik... Hij kan ook thuis blijven en mensen over de vloer laten komen![]()
Maar dan komt er geen geld binnen om de kosten te dekken. Tja.
Daar heeft kijker natuurlijk geen boodschap aan. Wat voor de kijker telt is dat er niets te zien valt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Lastige keuze is het wel denk ik... Hij kan ook thuis blijven en mensen over de vloer laten komen![]()
Mera, kom jij helemaal niet meer bij SV over de vloer?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ah, er moet dus geld verdiend worden, maar waarom moet hij dat doen op een avond dat er niets te doen is en niet op een avond zoals bijvoorbeeld gisteravond??quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:06 schreef Disana het volgende:
Volgens mij zag ik iets:
[ afbeelding ]
Tuurlijk moet Johan ook op pad voor het een en ander.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
OMG.... hebben ze de bunker in Huissen nagebouwd??quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:06 schreef Disana het volgende:
Volgens mij zag ik iets:
[ afbeelding ]
Naja als hij niet gaat is er na een tijdje überhaupt geen stream meer, me dunkt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar heeft kijker natuurlijk geen boodschap aan. Wat voor de kijker telt is dat er niets te zien valt.
Op het moment even niet nee. Komt wel weer een keer, als ik m'n eigen zaakjes op orde heb.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mera, kom jij helemaal niet meer bij SV over de vloer?
Hij moet wel een boeking hebben natuurlijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, er moet dus geld verdiend worden, maar waarom moet hij dat doen op een avond dat er niets te doen is en niet op een avond zoals bijvoorbeeld gisteravond??
Het is nou niet zo dat de Jaapshow de aanwezigheid van Johan nodig had ofzo.
Wat is het!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.... hebben ze de bunker in Huissen nagebouwd??![]()
![]()
Dat is de vraag nog maar, het is alleen maar de suggestie die er gewekt wordt doordat de stream op de voormalige slaapkamer uit de bunker gericht staat.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Tuurlijk moet Johan ook op pad voor het een en ander.
Maar het komt er dus op neer, dat er nu niemand in het paleis aanwezig vandaar dit beeld .
Da's waar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is de vraag nog maar, het is alleen maar de suggestie die er gewekt wordt doordat de stream op de voormalige slaapkamer uit de bunker gericht staat.
Dat wil uiteraard niet zeggen dat er boven niemand is en dat daar niets gebeurt, het zegt alleen maar dat wij daar niets van kunnen zien.
Wie weet worden de gouden lakens wel gebruikt, je weet het niet hequote:Op donderdag 14 januari 2010 20:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is de vraag nog maar, het is alleen maar de suggestie die er gewekt wordt doordat de stream op de voormalige slaapkamer uit de bunker gericht staat.
Dat wil uiteraard niet zeggen dat er boven niemand is en dat daar niets gebeurt, het zegt alleen maar dat wij daar niets van kunnen zien.
Ohhhh... ik dacht dat het Johan was.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
It's a green, redtongued jumpmonster.... I guess
OMG... en Maximadekbedden?? Is Yolanthe in tha house??quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie weet worden de gouden lakens wel gebruikt, je weet het niet he
Als er niets te zien valt heb je na een tijdje überhaupt geen kijkers meer.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Naja als hij niet gaat is er na een tijdje überhaupt geen stream meer, me dunkt.![]()
[..]
Ik weet niet of het gewaardeerd wordt op die chat als jij Johan een groen, roodgetongd springmonster gaat noemen, en al helemaal niet als je dat in het Engels doetquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ohhhh... ik dacht dat het Johan was.
Die komen wel weer terug als er weer wat te zien is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als er niets te zien valt heb je na een tijdje überhaupt geen kijkers meer.
Ik heb daar nog geen ban, het wordt hoog tijd. Ik weet trouwens ook niet of die mensen daar wel terug mogen komen? Vandaag nog niets van beequeen gehoord.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet of het gewaardeerd wordt op die chat als jij Johan een groen, roodgetongd springmonster gaat noemen, en al helemaal niet als je dat in het Engels doet
Geen flauw idee hoe het daar met de bans zit, het banbeleid is zo inconsequent als de neten, maar ik gok dat "inconsequent" als een vies woord gezien wordt, dus dat geeft het niveau wel aardig weer.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb daar nog geen ban, het wordt hoog tijd. Ik weet trouwens ook niet of die mensen daar wel terug mogen komen? Vandaag nog niets van beequeen gehoord.
We moeten het Dottey maar eens vragen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen flauw idee hoe het daar met de bans zit, het banbeleid is zo inconsequent als de neten, maar ik gok dat "inconsequent" als een vies woord gezien wordt, dus dat geeft het niveau wel aardig weer.
Over het banbeleid??quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
We moeten het Dottey maar eens vragen.
Bedoel je als de chat elk uur wordt gereset?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij iedere frisse nieuwe start worden alle bans opgeheven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |