Ik ook. Denk dat de lol er alweer wat vanaf is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat SV alweer een beetje op z'n retour is.
Het is toch fantastisch. Echte duizendpoten die mensen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:41 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
En die vrijwilligers gaan Johan helpen de Politiek in te tillen door gratis in die kutstudio van 'm te werken...
Zeker.. dat ze įl hun vrije tijd opofferen om een TV-studio op te zetten...quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is toch fantastisch. Echte duizendpoten die mensen.
Zo is het. Moet je eens kijken wat voor fantastische stream we momenteel toch maar mooi hebben.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:44 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Zeker.. dat ze įl hun vrije tijd opofferen om een TV-studio op te zetten...Zodat Johan die kan gebruiken voor zijn Politieke carriėre...
Die staat uit... net als dit hier over 1 minuut..quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo is het. Moet je eens kijken wat voor fantastische stream we momenteel toch maar mooi hebben.
Ik maakte de hele tijd een grapje... jij toch ook hoop ik?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:46 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Die staat uit... net als dit hier over 1 minuut..
en Johan laat dat toe.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:00 schreef mootie het volgende:
Peter ging op een gegeven moment boodschappen, en liet de stream doodleuk een uur of 3 op de bank gericht staan.
johquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:09 schreef Copycat het volgende:
Maar geen hiphop, las ik daarstraks.
Hansie en ik zijn geen match made in heaven.
Wat een van de modjes al schreef door de chat blijven de mensen wel plakken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:18 schreef Maanvis het volgende:
Met 120 man zitten we op de streams nu, te kijken naar een bank. Waar is deze wereld heen gekomen.
In mijn achting ben jij door deze reactie gedaald, maar je zou best eens gelijk kunnen hebbenquote:
Oh, kon dat nog danquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In mijn achting ben jij door deze reactie gedaald, maar je zou best eens gelijk kunnen hebben.
Laysa heb je daar zonder de chat aan te zetten nog steeds last van dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:31 schreef Laysa het volgende:
Ik heb de stream niet aan want mn pc gaat dan heel langzaam...ik lees jullie beeldende beschrijvingen wel![]()
Jupsquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Laysa heb je daar zonder de chat aan te zetten nog steeds last van dan?
Kijken naar de stream is hetzelfde als kijken naar deze foto. Er is wel enige inspiratie nodig om hier een levendige beschrijving aan te ontlenen en die ontbreekt bij mij. Maar leef je uit.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:31 schreef Laysa het volgende:
Ik heb de stream niet aan want mn pc gaat dan heel langzaam...ik lees jullie beeldende beschrijvingen wel![]()
Nee die moeten jullie gevenquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijken naar de stream is hetzelfde als kijken naar deze foto. Er is wel enige inspiratie nodig om hier een levendige beschrijving aan te ontlenen en die ontbreekt bij mij. Maar leef je uit.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |