Nou je kunt bijvoorbeeld denken aan columnisten die daar hun column voor lezen net zoals toen in dat café, een soort talkshow, of een live uitzending van FOK! TV. Of een soort van kwis waarbij users of teams van users tegen elkaar strijdenquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik denk dat 't praktisch wel mogelijk is. Wat je nodig hebt is mensen die tijd en zin hebben om daar een 'programma' te maken en voor de camera's durven staan. De vraag is of je mensen hier uberhaupt kan vinden.
Bram heeft er in principe niets mee te maken, die is niet van FOK!, maar die kunnen we natuurlijk wel benaderen of ie het leuk vindt om dan de regie te doenquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:24 schreef Disana het volgende:
Flexibel en gelikt? Dan heb ik wat gemist
Bram weet van alle ideeën die destijds zijn geopperd, hij was er zelf bij en heeft er niets mee gedaan.
Ik krijg ook niet de indruk dat Johan erg dol op Fok is.
Ik denk wel dat je iemand als Bram nodig hebt want Johan en zijn vrijwilligersparade kunnen de regieklus onmogelijk klaren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bram heeft er in principe niets mee te maken, die is niet van FOK!, maar die kunnen we natuurlijk wel benaderen of ie het leuk vindt om dan de regie te doen.
En vwb Johan, ik denk dat hij zich eigenlijk niet met de content wil bemoeien? Tenminste, Johan vertelde gisteren in de Jaap show toch iets van dien strekking dat IEDEREEN met z'n programma welkom was?
Gewoon, dat er met een groepje mensen van FOK!, dus mensen die vanuit de community FOK! komen, een programma gemaakt wordtquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:51 schreef Gert het volgende:
Wat houdt dat in dan, "vanuit FOK! programma's maken"?
FOK!-radio op TV?
Heb je een concreet idee in gedachten?
Vanwaar die vijandige houding tegenover mensen die het beste met SV voor hebben en kritiek leveren?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kan ook eindelijk iedereen die het beter denkt te kunnen zich bewijzen!![]()
Niet? Die van mij wel hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vanwaar die vijandige houding tegenover mensen die het beste met SV voor hebben en kritiek leveren?
"Als je het beter kunt doe het dan zelluffff"
Ik ga vanavond bij m'n ouders eten, en als ik dan tips geef om het recept te verbeteren dan gaat ons mam toch ook niet gelijk zeuren van "Ja dan kookte maar zelluf!?"
Sorr,ben niet in een geweldige bui vandaag, dan neem ik alles te serieusquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet? Die van mij wel hoor![]()
Anyway, er staat een >>><<< onder Maanvis, dat betekent dus dat het een garpje was
![]()
Neem eens niet alles zo serieus wat ik zeg
Ze zijn al druk in de weer met vanalles.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:40 schreef Copycat het volgende:
NowLive TV, dat lijkt me nu ook een vermakelijke openbaring.
Ik wil gewoon vermaak zien Mera, liefst van de real life soap soort. Mensen die praten, mensen die iets doen, ongeregisseerd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |