Nou je kunt bijvoorbeeld denken aan columnisten die daar hun column voor lezen net zoals toen in dat café, een soort talkshow, of een live uitzending van FOK! TV. Of een soort van kwis waarbij users of teams van users tegen elkaar strijdenquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik denk dat 't praktisch wel mogelijk is. Wat je nodig hebt is mensen die tijd en zin hebben om daar een 'programma' te maken en voor de camera's durven staan. De vraag is of je mensen hier uberhaupt kan vinden.
Bram heeft er in principe niets mee te maken, die is niet van FOK!, maar die kunnen we natuurlijk wel benaderen of ie het leuk vindt om dan de regie te doenquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:24 schreef Disana het volgende:
Flexibel en gelikt? Dan heb ik wat gemist
Bram weet van alle ideeën die destijds zijn geopperd, hij was er zelf bij en heeft er niets mee gedaan.
Ik krijg ook niet de indruk dat Johan erg dol op Fok is.
Ik denk wel dat je iemand als Bram nodig hebt want Johan en zijn vrijwilligersparade kunnen de regieklus onmogelijk klaren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bram heeft er in principe niets mee te maken, die is niet van FOK!, maar die kunnen we natuurlijk wel benaderen of ie het leuk vindt om dan de regie te doen.
En vwb Johan, ik denk dat hij zich eigenlijk niet met de content wil bemoeien? Tenminste, Johan vertelde gisteren in de Jaap show toch iets van dien strekking dat IEDEREEN met z'n programma welkom was?
Gewoon, dat er met een groepje mensen van FOK!, dus mensen die vanuit de community FOK! komen, een programma gemaakt wordtquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:51 schreef Gert het volgende:
Wat houdt dat in dan, "vanuit FOK! programma's maken"?
FOK!-radio op TV?
Heb je een concreet idee in gedachten?
Vanwaar die vijandige houding tegenover mensen die het beste met SV voor hebben en kritiek leveren?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kan ook eindelijk iedereen die het beter denkt te kunnen zich bewijzen!![]()
Niet? Die van mij wel hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vanwaar die vijandige houding tegenover mensen die het beste met SV voor hebben en kritiek leveren?
"Als je het beter kunt doe het dan zelluffff"
Ik ga vanavond bij m'n ouders eten, en als ik dan tips geef om het recept te verbeteren dan gaat ons mam toch ook niet gelijk zeuren van "Ja dan kookte maar zelluf!?"
Sorr,ben niet in een geweldige bui vandaag, dan neem ik alles te serieusquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet? Die van mij wel hoor![]()
Anyway, er staat een >>><<< onder Maanvis, dat betekent dus dat het een garpje was
![]()
Neem eens niet alles zo serieus wat ik zeg
Ze zijn al druk in de weer met vanalles.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:40 schreef Copycat het volgende:
NowLive TV, dat lijkt me nu ook een vermakelijke openbaring.
Ik wil gewoon vermaak zien Mera, liefst van de real life soap soort. Mensen die praten, mensen die iets doen, ongeregisseerd.quote:
Oké. Rest ons alleen nog iets concreets te verzinnen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil gewoon vermaak zien Mera, liefst van de real life soap soort. Mensen die praten, mensen die iets doen, ongeregisseerd.
Gewoon wat mensen die er overdag willen rondlopen en liefst ook nog iets willen doen, voor mijn part figuurzagen of pottenbakkenquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oké. Rest ons alleen nog iets concreets te verzinnen.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:05 schreef Maanvis het volgende:
Een debatprogramma waar FOK!kers vetes uitvechten, live on stream!
Als het tóch nix is, kan er dan teminste maar één FlutFlemmixTopic lopen hier?quote:
Komt binnenkort een workshop in Vlemmix Studio.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:46 schreef SeSeSeS het volgende:
Als het tóch nix is, kan er dan teminste maar één FlutFlemmixTopic lopen hier?
In welk Topic gaat dit besroken worden?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:49 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Komt binnenkort een workshop in Vlemmix Studio.
Zeg het maar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:58 schreef SeSeSeS het volgende:
In welk Topic gaat dit besproken worden?
Taarten bakken met de buurvrouw, sporten met Noek, spellen met taalnazi's, painten met schnitzel (die wordt vast verkeerd begrepen), latenight discussieprogramma Coos & Teun.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon wat mensen die er overdag willen rondlopen en liefst ook nog iets willen doen, voor mijn part figuurzagen of pottenbakken
En dan zijn wij de taalnazi's?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Taarten bakken met de buurvrouw, sporten met Noek, spellen met taalnazi's, painten met schnitzel (die wordt vast verkeerd begrepen), latenight discussieprogramma Coos & Teun.
En zo kunnen er vast nog wel een paar bedacht worden
En Cc natuurlijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan zijn wij de taalnazi's?
Ik ben voor
Als we nou eens heel verstandig eerst zorgen dat we een format hebben voordat we een programma proberen te maken??quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Als we nou eerst eens geheel in stijl, onstream in PS2 gaan bespreken wat we gaan maken?
Het was een grapjeeequote:Op donderdag 14 januari 2010 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als we nou eens heel verstandig eerst zorgen dat we een format hebben voordat we een programma proberen te maken??
We zijn natuurlijk niet allemaal conceptonwikkelaar, maar eerst ontwikkelen, dan uitwerken en voorbereiden en dan pas een programma van maken lijkt me de betere volgorde.
Overigens: voor mij verweten wordt dat ik er aan meedoe; ik denk het niet, ik speel alleen even de rol van conceptontwikkelaar
Battle of the Forums. Vijf Fokkers tegen vijf nowlivers.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:16 schreef Maanvis het volgende:
Zou het dus geen idee zijn om vanuit FOK! daar een (of meerdere) programma(s) te maken?
Zolang hij eenzijdig wordt geïnformeerd door een SLYmbal die zijn mobiele telefoonnummer onder zijn quick redial button heeft zitten zal dat ook niet snel veranderen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:24 schreef Disana het volgende:
Flexibel en gelikt? Dan heb ik wat gemist
Bram weet van alle ideeën die destijds zijn geopperd, hij was er zelf bij en heeft er niets mee gedaan.
Ik krijg ook niet de indruk dat Johan erg dol op Fok is.
Dan jureren we wat minder streng. Dan rekenen we kut met een d en kat met dt gewoon goed.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Cc natuurlijk![]()
Oeh leuk, zouden we een spelletje van kunnen maken![]()
Lingo ofzo, en speciaal voor de nolifers ook 4-letter Lingo
I'm in!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:39 schreef Leandra het volgende:
En Cc natuurlijk![]()
Oeh leuk, zouden we een spelletje van kunnen maken![]()
Lingo ofzo, en speciaal voor de nolifers ook 4-letter Lingo
Okee, dat opent dan in ieder geval perspectieven.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mwa, dat Sly zélf actie onderneemt en iets met Johan wil doen, wil niet zeggen dat Johan iets tegen Fok heeft. Die kan en wil heus wel met beide werkenHeeft hij zelf gezegd.
Gelukkig dan maar. Ik heb de indruk dat Sly erg zijn best doet om JV in zijn achterste te kruipen.quote:Trouwens, hij wordt niet eenzijdig geïnformeerd hoor.![]()
Zo deed mijn zoon een keer erg bijdehand tegen iemand die een grapje over het dorp dacht te maken:quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan jureren we wat minder streng. Dan rekenen we kut met een d en kat met dt gewoon goed.
Johan had het toch niet zo op fora, tot hij Sly leerde kennen, daar was een klik en toen was zijn anti-fora houding ook gelijk minder.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mwa, dat Sly zélf actie onderneemt en iets met Johan wil doen, wil niet zeggen dat Johan iets tegen Fok heeft. Die kan en wil heus wel met beide werkenHeeft hij zelf gezegd.
Trouwens, hij wordt niet eenzijdig geïnformeerd hoor.![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo deed mijn zoon een keer erg bijdehand tegen iemand die een grapje over het dorp dacht te maken:
Ouwe die grappig wil zijn: "Oh, kom je daar vandaan? Daar schrijven ze kat met een U hè"
Zoonlief had direct antwoord: "Nee, dat noemen we poes"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |