Jij dacht dat het een grapje was?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor de politieke partij?
Is dat serieus dan?
Er gaan inderdaad steeds meer partijen komen die zich op gaan werpen als partij voor het volkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:35 schreef Copycat het volgende:
Helaas zijn ze echt serieus met deze niet-onderbouwde nonsens.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kan iemand een beetje proberen te verslaan daarvan? Ik ben wel benieuwd naar de standpunten.
En met programmapunten komen die niet te realiseren zijn, dan wel nergens over gaan, maar die bij een bepaald slag wel de 'juiste' snaar raakt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:36 schreef pullup het volgende:
Er gaan inderdaad steeds meer partijen komen die zich op gaan werpen als partij voor het volk
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
![]()
Hans3 : Het moet veiliger op straat.
Chatter: Veiliger op straat, wat een gebakken lucht.
Monique: Nou is veilig ook wel wat iedereen roept, makkelijk thema, dat er meer blauw op straat moet
bepaalde buurten en straten veiliger moeten.
Johan: Ik vind het heel lullig maar dit komt later, spijtig voor de mensen, ik wil het nu niet over de
standpunten hebben, we moeten nu even dit doen.
Hans3 : Op de chat hebben ze het over goud op de straten.
Johan: Komt later, nu even niet, nu even andere dingen, afkappen die chat.
Een monorail? Waar, in de Efteling? Met Johan als bestuurder?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
En met programmapunten komen die niet te realiseren zijn, dan wel nergens over gaan, maar die bij een bepaald slag wel de 'juiste' snaar raakt.
"Jao! Meer veiligheid, da wil ik ok! Ennuh zunne monorail, da's keigaaf man!"
Ik vind het stuitend! Stuitend.
Nou nee, dat nu ook weer niet. Maar nutteloze nonsens vind ik het wel.
En dat allemaal van mijn belastingcenten!!!
Maakt niet uit, Johan zal je hele alfabet aan bezwaren van tafel vegen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:46 schreef Copycat het volgende:
Neehee, in Eindhoven! Dat zet Eindhoven namelijk weer opnieuw op de technologische kaart! Is belangrijk in het kader van Ehv Airport en het bedrijfsleven.
Waarbij volledig voorbij wordt gegaan aan A) de kosten die zoiets met zich meebrengt, B) De totale nutteloosheid van dit 'project, en C) het feit dat er al een in potentie prima verbinding ligt met Eindhoven Airport. Ik kan tot Z doorgaan ...
Ga even door tot Z en doe gelijk een paar andere onderwerpen dan heeft Johan gelijk een hele politieke agenda liggen... kunnen ze weer gaan doen wat belangrijk is: SV makenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:46 schreef Copycat het volgende:
Neehee, in Eindhoven! Dat zet Eindhoven namelijk weer opnieuw op de technologische kaart! Is belangrijk in het kader van Ehv Airport en het bedrijfsleven.
Waarbij volledig voorbij wordt gegaan aan A) de kosten die zoiets met zich meebrengt, B) De totale nutteloosheid van dit 'project, en C) het feit dat er al een in potentie prima verbinding ligt met Eindhoven Airport. Ik kan tot Z doorgaan ...
Het is ook een domme vraag: ongeacht of Sly hem gevraagd heeft te gaan of dat hij het zelf aangeboden heeft zit hij daar niet als onbekende nederlander die niets met NL te maken heeft.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:46 schreef Disana het volgende:
Chatters blijven vragen of Puty is gestuurd, maar Puty blijft zwijgen.
Eens.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is ook een domme vraag: ongeacht of Sly hem gevraagd heeft te gaan of dat hij het zelf aangeboden heeft zit hij daar niet als onbekende nederlander die niets met NL te maken heeft.
Een politieke agenda die zijn politieke aspiraties direct de das omdoet ...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:48 schreef Leandra het volgende:
Ga even door tot Z en doe gelijk een paar andere onderwerpen dan heeft Johan gelijk een hele politieke agenda liggen... kunnen ze weer gaan doen wat belangrijk is: SV maken
Ik vermoed het. Heb haar al tijden niet meer gezien. Of ze zit in Huissen.quote:
Lekker sfeertje brengt die man altijd met zich mee hè.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:03 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig is Sly er om vrede te prediken. En om te zeggen dat afgunst/jaloezie achterwege moet blijven.
Nou, ik ben benieuwd wat er qua uitzendingskwaliteit en andere computerzaken allemaal verbeterd is als Puty klaar is met zijn ding doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:00 schreef Disana het volgende:
De sfeer slaat een beetje om in de chat.
12:59 nowlive: Margo, puty gaat gewoon nergens op in en gaat zijn ding doen. Toch verstandig van hem
Maar Peter woont in Oss. Kan dat überhaupt wel?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:03 schreef beequeen het volgende:
Liesbeth, Alsido en Peter staan op de kandidatenlijst van Johan. Het moet niet gekker worden.
Weet je wat ik nou het engst vind?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:03 schreef beequeen het volgende:
Liesbeth, Alsido en Peter staan op de kandidatenlijst van Johan. Het moet niet gekker worden.
Wie zal het zeggen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik ben benieuwd wat er qua uitzendingskwaliteit en andere computerzaken allemaal verbeterd is als Puty klaar is met zijn ding doen.
Die website "terugvinden" hoeft natuurlijk niet daar te gebeuren..
Peter N. woont sinds 1 januari in het paleis in Eindhoven.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:05 schreef Copycat het volgende:
Maar Peter woont in Oss. Kan dat überhaupt wel?
Volgens mij wel. Je hoeft toch niet persé uit Eindhoven te komen toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:05 schreef Copycat het volgende:
Waar zijn ze nu mee bezig dan?? Met de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2010??quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus dat!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:06 schreef Leandra het volgende:
Weet je wat ik nou het engst vind?
Dat er werkelijk, mensen zijn die er op stemmen, en nu SV door NL heilig verklaard is waarschijnlijk nog meer.
De verzameling incompetente figuren die nu het Haagse pluche vervuilen zijn al erg zat, maar je moet er toch niet aan denken dat er werkelijk zulke types gekozen worden.
Officieel?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:06 schreef tuinfluiter het volgende:
Peter N. woont sinds 1 januari in het paleis in Eindhoven.
Ondersteuningsverklaringen zijn schriftelijke verklaringen van personen die deze partij ondersteunen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:08 schreef Copycat het volgende:
Officieel?
Volgens mij moet je om een plaatselijke politieke partij te steunen zelf ook in die plaats woonachtig zijn.
Maar helemaal zeker weten doe ik dat niet.
Goede kandidaat voor een populistische partij. Iemand die niet tegen kritiek kan en als hij dat krijgt juist het tegenovergestelde doet van wat de mensen willen. En natuurlijk voor dezelfde prijs de mensen ook nog even schofferen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Peter N. woont sinds 1 januari in het paleis in Eindhoven.
En het idee dat het zomaar zou kunnen beangstigt je toch he? Mensen die 'voor de lol' op hem gaan stemmen, en denken dat het dan altijd feest is in Nederlandquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je wat ik nou het engst vind?
Dat er werkelijk, mensen zijn die er op stemmen, en nu SV door NL heilig verklaard is waarschijnlijk nog meer.
De verzameling incompetente figuren die nu het Haagse pluche vervuilen zijn al erg zat, maar je moet er toch niet aan denken dat er werkelijk zulke types gekozen worden.
Ja!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:27 schreef Gert het volgende:
De hoogste toren van Nederland, da's óók wel een mooi programmapunt voor Eindhovuh.
Of nee, van Europa!
Of nee.. wat ze in dubai kunnen dat kunnen ze in de technologische hoofsstad van het heelal toch zeker ook wel?
Denk het wel maar dat kan Eindhoven beter: iedereen een gezellig mal hoedje op!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!
We laten die Dubaianen wel even een Eindhovens poepie ruiken!
![]()
Dragen ze Burka's in Dubai?
Lach er maar om, ik woon er straks middenin. Elke dag carnaval. Oh joyquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:33 schreef Gert het volgende:
Denk het wel maar dat kan Eindhoven beter: iedereen een gezellig mal hoedje op!![]()
En dan geen gewone monorail maar dat al die wagens achter elkaar aanrijden, zodat het een polonaise wordt En toeteren jongen! Wat een feest.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:45 schreef Copycat het volgende:
Maar ze zijn nu aan het checken of ze überhaupt wel op tijd zijn voor de gemeenteraadsverkiezingen ;') .
Ik heb hoop!
Johan zegt dat hij dertig man nodig heeft voor de kandidatenlijst. Alsido gaat het niet worden, hij staat nog ingeschreven in Duitsland.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:45 schreef Copycat het volgende:
Maar ze zijn nu aan het checken of ze überhaupt wel op tijd zijn voor de gemeenteraadsverkiezingen ;') .
Ik heb hoop!
Lekker op tijdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Johan zegt dat hij dertig man nodig heeft voor de kandidatenlijst. Alsido gaat het niet worden, hij staat nog ingeschreven in Duitsland.
A.s. maandag moet hij dus met 30 man naar het gemeentehuis om in te schrijven. Paniek!!!!!!!!
Nou Hein wil vast wel op de lijst.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Johan zegt dat hij dertig man nodig heeft voor de kandidatenlijst. Alsido gaat het niet worden, hij staat nog ingeschreven in Duitsland.
A.s. maandag moet hij dus met 30 man naar het gemeentehuis om in te schrijven. Paniek!!!!!!!!
Ja toch? Ik lach me helemaal ziek.quote:
Johan, Stefan, Adje, Marian, Liesbeth, Heintje, Copycat... Dat zijn er alvast 7.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:58 schreef beequeen het volgende:
Johan is er toe in staat. Echt!!!!!!.quote:
Ja, dat is ook!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan, Stefan, Adje, Marian, Liesbeth, Heintje, Copycat... Dat zijn er alvast 7.
Misschien wil Theo wel op de lijst, samen met zijn vriend Hein.quote:
En dan krijg jij vast wel een rolletje in de nieuwe clip van Johan en Peter "Dolly waar is m'n Stoli?"quote:
Wat erg!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:22 schreef tuinfluiter het volgende:
Johan : Ik ga nu naar het gemeentehuis, we moeten sowieso 30 mensen hebben die ook
in Eindhoven wonen, in april hielp hier ene Maanvis van Fok , hij komt ook uit deze buurt.
Je moet als rechterhand van Johan gaan debatteren in het gemeentehuis.quote:
Ik denk alvast een beetje vooruit hè.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:30 schreef Copycat het volgende:
Nee, niet debatteren. De lijst ondersteunen. Want je woont tenslotte in de buurt!
Hans moet zich inlezen; het mag ook in de week ervòòr. Maw loop de straat op en vraag het voorbijgangers. Wedden dat je aan de 30, 40 komt?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:32 schreef tuinfluiter het volgende:
Hans3: We zijn daar niet te laat voor, je moet ervoor zorgen dat er 30 mensen op die dag op
dezelfde tijd op het gemeentehuis komen om de ondersteunde verklaringen te ondertekenen
en in te leveren, liefst nog een paar extra mensen, zeg maar reserve ondersteuners.
Tegen Johan zei hij vanochtend dat hij niet gedronken had cq dronken was. Ja ja, hij was als een slagschip.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:34 schreef Disana het volgende:
Kom ik thuis, zet ik de stream aan, val ik alweer met mijn neus in de boter: Peter klaagt dat hij het gisteren zo leuk heeft gedaan en dat hij toch is afgebrand. Spanningszoeker had hem zelfs even geband.
Hij kan best een beetje liegen, zeg maar. Nu op de chat praat hij zichzelf ook weer goed, hij zegt dat er 'verkeerde mensen' op zaten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tegen Johan zei hij vanochtend dat hij niet gedronken had cq dronken was. Ja ja, hij was als een slagschip.
Zijn handen jeuken hè?![]()
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:40 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij reageert Hans nu op een opmerking van Cc op de chat. Klopt dat Disana?
En je komt met naam en toenaam op de lijst, dus Maanvis grijp je kans.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:30 schreef Copycat het volgende:
Nee, niet debatteren. De lijst ondersteunen. Want je woont tenslotte in de buurt!
Zie mijn ninja-edit.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:41 schreef Disana het volgende:
Volgens mij wel.
Peter bespreekt nu de mensen op de chat.
Ach wat jammer.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:40 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij reageert Hans nu op een opmerking van Cc op de chat. Klopt dat Disana?
Nope, ik kan de chat ook niet lezen. Echt balen.![]()
Dat ze laat zijn met het inleveren van de kandidatenlijst denk ik.quote:
Ik kan hem echt alles laten doenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Knal het er maar uit hoor. Peter vindt je enig
Hij is ervan weg. Knap van hem, hij kon zich bijna niet losrukken van het scherm. En oh oh, wat zocht hij bevestiging bij die Hans en die andere.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kan hem echt alles laten doen
Het gaat echt niet goed met Peter. Z'n lichaamshouding spreekt boekdelen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij is ervan weg. Knap van hem, hij kon zich bijna niet losrukken van het scherm. En oh oh, wat zocht hij bevestiging bij die Hans en die andere.
Oh ja, hij voelt zich heel ongemakkelijk wetende dat er kritiek op hem wordt geleverd. En hij moet en zal ernaar kijkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het gaat echt niet goed met Peter. Z'n lichaamshouding spreekt boekdelen.
Hoho, hij heeft vannacht nog Pizzahut gedaan hoor!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar wat doet ie daar de hele dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |