Jij gelooft dat hij nog komt?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat, op de meet. Interessante discussies!
Dat doet hij altijd, alsof hij het erom doet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:41 schreef tuinfluiter het volgende:
Heb niets tegen Peter N, ben fan van hem
hij en Johan zijn mijn favoriet om te volgen,![]()
Zou het daarom prettig vinden dat wanneer Peter N. het over bepaalde dingen heeft niet binnensmonds praat.
nee Meraquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Chanel, jouw kleuren zijn veel fellerHeb je de cap bewerkt?
Die van mij was al licht genoegquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had de mijne bewerkt met HSL om hem wat lichter te maken, misschien is dat wat Mera ziet.
Peter heeft de nachtbrakers nog even vermaaktquote:Op vrijdag 15 januari 2010 03:49 schreef tonja het volgende:
Peter is best wel dronken in op de stream zonet. Wrs nog steeds wel, maar ik ga pitten
Wat was nu eigenlijk de aanleiding van zijn tirade?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Peter heeft de nachtbrakers nog even vermaakt
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:43 schreef Disana het volgende:
Johan zoekt de COS op Fok. Peter wijst hem de weg.
Oh dat kan nog leuk worden als Johan de copy/paste van PB leest.
moet die niet naar school hij is pas 16quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:39 schreef Disana het volgende:
Puty the Nowlive Puter Boy:
[ afbeelding ]
filmpje? heb ik wat gemist?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Hehehe.
In je filmpje lijkt Peter mij behoorlijk dronken.
Echt?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:05 schreef peeet1 het volgende:
[..]
moet die niet naar school hij is pas 16
Deze bedoel ik:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja ik zat ook al te kijken in het filmpjestopic.
Dit wordt toch zijn stageplek voor de komende maanden?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:05 schreef peeet1 het volgende:
moet die niet naar school hij is pas 16
Als ie plaat met een splaakgeblek dan is het Puty.quote:
Hij zegt net dat hij komt helpen waar het nodig is.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dit wordt toch zijn stageplek voor de komende maanden?
Hij mompelt voornamelijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ie plaat met een splaakgeblek dan is het Puty.
Ja. en zo is SV nu aan Nowlive overgeleverd. Sly heeft zijn joker ingezet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:50 schreef Disana het volgende:
Puty praat wat sloom en aarzelend. Het lijkt me wel iemand die zich door Sly laat gebruiken.
Haha.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja. en zo is SV nu aan Nowlive overgeleverd. Sly heeft zijn joker ingezet.
Er kwam weer kritiek dat de stream de hele avond beeld vanuit de crypte gaf en er geen tv gemaakt werd. Peter kon dat niet waarderen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat was nu eigenlijk de aanleiding van zijn tirade?
Waren mensen een beetje over de zeik dat er zowat de hele dag geen stream was en werd dat geventileerd op de chat?
Geen eyecatcher.quote:
quote:
Kan iemand een beetje proberen te verslaan daarvan? Ik ben wel benieuwd naar de standpunten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:28 schreef Disana het volgende:
De chat wordt voor politieke praatjes gebruikt door Hans.
Hahaha.. Ik scroll me rot op de chat en in de COS. SV kijken begint een beetje op topsport te lijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |