Uiteraardquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jij bent vast leuker dan jouw baas
Ik lust geen bananenquote:
Ik kan zaterdag niet. Ik ga naar een musical.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoe laat ben je er zaterdag?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Uiteraard
Meeten?
[..]
Wie weet ooit
Ik lust geen bananen
welke?quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:40 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik kan zaterdag niet. Ik ga naar een musical.
All shook up, love me tender. In het nieuwe Luxor in Rotterdam.quote:
leukquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:42 schreef ajf het volgende:
[..]
All shook up, love me tender. In het nieuwe Luxor in Rotterdam.
Wij gaan heul geen musical doenquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:40 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik kan zaterdag niet. Ik ga naar een musical.
Tip, typ je bericht onder het [/quote] tagjequote:
tagjequote:
Marijke ziek?!quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:43 schreef Paul het volgende:
Marijke is ziek en kan vanmiddag niet daten
Wie wil er dan met me daten vanmiddag?
Moeten we nog maar afwachtenquote:
Ik heb een druk levenquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wij gaan heul geen musical doen
Volgende ben je er wel, daar zorg je voor!
Hm, nu komt het door mij dat het niet helemaal kloptquote:
Ik ook, maar je kan er tijd voor makenquote:
Jawelquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:49 schreef Paul het volgende:
HALLO MARIJKE IS ZIEK DOET JULLIE DAT DAN NIETS
Wat? Hoezo? Oh nee....quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:49 schreef Paul het volgende:
Helaas ik heb vanmiddag een vergadering die ik zelf moet voorzittenquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:43 schreef Paul het volgende:
Marijke is ziek en kan vanmiddag niet daten
Wie wil er dan met me daten vanmiddag?
Jij hebt geen gezin lieverdquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook, maar je kan er tijd voor maken
Maar u bent wel wat oud voor mijquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:52 schreef Belly76 het volgende:
[..]
Helaas ik heb vanmiddag een vergadering die ik zelf moet voorzitten(anders had ik natuurlijk meteen voor jou 'gespijbeld'
)
Die kan je ook meenemen popjequote:
MILF?quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar u bent wel wat oud voor mij
Nouja een MILF lijkt me ook wel leuk
Ja dat zou kunnenquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die kan je ook meenemen popje
En een dag zonde jou zullen ze ook wel overleven
quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:49 schreef Paul het volgende:
Doe dat dan!quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:58 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen
Nee joh, dat overleven ze niet
DHet is wat jij dachtquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:58 schreef Belly76 het volgende:
[..]
als het is wat ik denk dat het is.... ik ben geen moeder
Oeij dan moet u wel opschietenquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:58 schreef Belly76 het volgende:
[..]
als het is wat ik denk dat het is.... ik ben geen moeder
Heul niet. Jouwe is de bestequote:
Waarom zou ze op moeten schieten?quote:
Inderdaadquote:
Tering. Waarom probeer ik de hele tijd die rotspoiler open te klikken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom zou ze op moeten schieten?
[ afbeelding ]
hoezo, moet? waar staat dat ik kinderen MOET krijgen?quote:
hihi, had ik ook hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tering. Waarom probeer ik de hele tijd die rotspoiler open te klikken.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:02 schreef Belly76 het volgende:
[..]
hoezo, moet? waar staat dat ik kinderen MOET krijgen?![]()
En wie weet heb ik wel een vreselijk akelige ziekte gehad (baarmoederhalskanker ofzo) waardoor ik geen kinderen KAN krijgen...
ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:04 schreef Belly76 het volgende:gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:04 schreef Belly76 het volgende:Hoe ziet u eruit? Misschien kunnen wij wel kinderen krijgen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tering. Waarom probeer ik de hele tijd die rotspoiler open te klikken.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:04 schreef Belly76 het volgende:
Jouw spoiler doet het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Je moet niets popjequote:Op donderdag 14 januari 2010 11:05 schreef Ladidadida het volgende:
Nou moet ik hierheen om een beetje te kletsen
Screenshot uit sims?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:06 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt dit, op een shoppingsrubriek?
Ik zou eigenlijk eens een voorbeeld tijdschrift moeten kopen want ik weet het echt niet meer.
Doe ik het weer he.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jouw spoiler doet het wel
[ afbeelding ]
quote:
Oeh, spankenquote:
Primaquote:
hmmm... dat zal helaas niet gaanquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoe ziet u eruit? Misschien kunnen wij wel kinderen krijgen dan
Belly hoe zie je er nou uit?quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:10 schreef Belly76 het volgende:
[..]
hmmm... dat zal helaas niet gaan
Ik krijg nu geen woord normaal op papier en moet eind deze maand klaar zijn met het projectquote:
gewoon gaan typen wat in je opkomt pas naderhand de zinnen enzo gaan aanpassen. Op Fok schrijf je ook altijd prima. Je hebt gewoon een beetje een block, daar moet je doorheen (net zoiets als in een te heet bad stappen)quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik krijg nu geen woord normaal op papier en moet eind deze maand klaar zijn met het projecten moet nu nog een stukje schrijven en dan nog het verslag in elkaar draaien
in de categorie "lief kind"quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:10 schreef Paul het volgende:
[..]
Belly hoe zie je er nou uit?![]()
Wie weet gaan we dan wel daten enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets meer tekst over de kledingstukken, plaatjes meer uit elkaar?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:14 schreef Myraela het volgende:
Kan niemand mij zeggen wat ik aan die shoppingrubriek moet veranderen?
Maar dit moet nog wel een niveau hebben en ik weet waar ik het over moet hebben maar krijg het er gewoon niet uitquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:12 schreef Belly76 het volgende:
[..]
gewoon gaan typen wat in je opkomt pas naderhand de zinnen enzo gaan aanpassen. Op Fok schrijf je ook altijd prima. Je hebt gewoon een beetje een block, daar moet je doorheen (net zoiets als in een te heet bad stappen)
Je kunt het
ik zou de achtergrond aanpassen, denk ik. Verder de nummers iets kleiner maken, de prijs er wel bij vermelden maar aangezien alles bij de H&M gekocht kan worden daar onderaan gewoon 1x melding van maken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:14 schreef Myraela het volgende:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Kan je daar een voorbeeld foto bij geven??
Sorry ben zelf druk om je te kunnen helpenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:14 schreef Myraela het volgende:
Okay, tnx!quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:16 schreef Belly76 het volgende:
[..]
ik zou de achtergrond aanpassen, denk ik. Verder de nummers iets kleiner maken, de prijs er wel bij vermelden maar aangezien alles bij de H&M gekocht kan worden daar onderaan gewoon 1x melding van maken.
verder vind ik het wel professioneel ogen!
dan nog, gewoon gaan doen. op een gegeven moment kom je wel in de 'flow' en zal je het begin nog weer moeten aanpassen. staren naar papier / beeldscherm levert niks opquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dit moet nog wel een niveau hebben en ik weet waar ik het over moet hebben maar krijg het er gewoon niet uit
Wat moet je maken dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dit moet nog wel een niveau hebben en ik weet waar ik het over moet hebben maar krijg het er gewoon niet uit
Bij mij kom ik niet in een flow als het gaat om verslagen makenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:18 schreef Belly76 het volgende:
[..]
dan nog, gewoon gaan doen. op een gegeven moment kom je wel in de 'flow' en zal je het begin nog weer moeten aanpassen. staren naar papier / beeldscherm levert niks op
Ander kan je ook eerst een plan gaan maken, dus puntsgewijs wat je wil vertellen en dat daarna gaan uitwerken.
the juf has spoken
Verslag over het eindproject met al het gezeur er om heenquote:
WTF FAMILIE VAN MARIJKE? ben je dr zus ofzoquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:18 schreef Belly76 het volgende:
[..]
zoiets ja (haarkleur klopt), ben overigens familie van Marijke
Ik weet de originele haarkleur van Marijke nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:18 schreef Belly76 het volgende:
[..]
* Belly76 zwijgt mysterieusquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:23 schreef Paul het volgende:
[..]
WTF FAMILIE VAN MARIJKE? ben je dr zus ofzo
Had ik een tentame dan?quote:Beste student,
Het tentamen vanmiddag om 14.00 op AC gaat niet door.
Excuses voor het ongemak en met vriendelijke groet,
Lilian Leer
wat leukquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:18 schreef Belly76 het volgende:
[..]
En dat project heb je al af? Je moet nog een verhaal erbij lullen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mij kom ik niet in een flow als het gaat om verslagen maken
[..]
Verslag over het eindproject met al het gezeur er om heen
Eetsequote:Op donderdag 14 januari 2010 11:23 schreef Belly76 het volgende:
Waar is iedereen ineens? Nou ja, ik ga maar eens (vroeg) lunchen. Laters!
Hij is ook niet nieuwsgierig hequote:Op donderdag 14 januari 2010 11:23 schreef Paul het volgende:
[..]
WTF FAMILIE VAN MARIJKE? ben je dr zus ofzo
quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:26 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En dat project heb je al af? Je moet nog een verhaal erbij lullen?
HOI NICHTJE VAN MARIJKEquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:23 schreef Belly76 het volgende:
Waar is iedereen ineens? Nou ja, ik ga maar eens (vroeg) lunchen. Laters!
Het gebouw op Academieplein.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]_!
AC = Asielzoekers Centrum?
Ja, ik weet dat dat ASC is
En waarom lukt dat dan niet? Zijn over het algemeen toch de makkelijkste verslagenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
en ook alles gaan verantwoorden waarom je nou iets gedaan hebt en meer van die kut ongein
Ik en verslagen gaan gewoon niet samen, ik ben echt iemand die het maakt en het is klaar dan volgende ding en niet nog een dag over na gaan lopen zeuren van het hoe en watquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En waarom lukt dat dan niet? Zijn over het algemeen toch de makkelijkste verslagen
Dat herken ik wel heel ergquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik en verslagen gaan gewoon niet samen, ik ben echt iemand die het maakt en het is klaar dan volgende ding en niet nog een dag over na gaan lopen zeuren van het hoe en wat
Ooh tosti's............quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:35 schreef Belly76 het volgende:
oh tosti is klaar
Dat hebben we ook, maar ik heb er gewoon geen zin in en het klote is dat de gene waarmee ik samen werk ziek is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat herken ik wel heel ergMaar het moet helaas op sommige opleidingen
Kan je niet gewoon beginnen met wat feiten op papier zetten zoals wanneer je/jullie waaraan hebben gewerkt of overleg hebben gehad enzo?
Je hebt een maand voor 1 zo'n verslag?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat hebben we ook, maar ik heb er gewoon geen zin in en het klote is dat de gene waarmee ik samen werk ziek is.
Als je het morgen nog niet hoeft in te leveren, kun je ook nog een dagje wachten op inspiratiequote:Op donderdag 14 januari 2010 11:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat hebben we ook, maar ik heb er gewoon geen zin in en het klote is dat de gene waarmee ik samen werk ziek is.
Dat verslag gaat over het hele project, dus gewoon er onder tussen aan werken maar omdat het project bijna klaar is ligt nu daar de focus op en we moeten nog wat dingen doen er voor, heb het helemaal gehad en we moeten het project ook nog verdedigen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt een maand voor 1 zo'n verslag?
Dat werkt helaas nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als je het morgen nog niet hoeft in te leveren, kun je ook nog een dagje wachten op inspiratie
Serieus gast. Neem een dag vrij.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat verslag gaat over het hele project, dus gewoon er onder tussen aan werken maar omdat het project bijna klaar is ligt nu daar de focus op en we moeten nog wat dingen doen er voor, heb het helemaal gehad en we moeten het project ook nog verdedigen.
Doe ik ook want ik zou niet weten wat ik morgen moet doenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Serieus gast. Neem een dag vrij.
poor me 1 2, plzquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:37 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
* bakkie inschenkt voor kuukel
dat doet ie al een poosjequote:
Misschien wordt ie wat minder baal als je gewoon maar wat begintquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat werkt helaas niet, vandaag is gewoon mijn baaldag
Ik ben ook al bezig geweestquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Misschien wordt ie wat minder baal als je gewoon maar wat begintDan heb je iig wat
Nee, dat is 'efficient'...quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:48 schreef Myraela het volgende:
Doe het op de Mirne-manier. Geniet 7 weken van een heerlijk rustig kwartaal. En werk je de laatste week kapot.
Moet je helemaal zelf wetenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:45 schreef timmmmm het volgende:
Zelfs om medelijden met je te hebben vertik ik het SC terug te lezen trevvie, het spijt me.
Helaas werkt dat nu nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:48 schreef Myraela het volgende:
Doe het op de Mirne-manier. Geniet 7 weken van een heerlijk rustig kwartaal. En werk je de laatste week kapot.
Ja da's altijd het irritante met die samenwerkingsopdrachtenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben ook al bezig geweestmaar ik baal gewoon voornamelijk dat de mijn compagnon er niet is
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:50 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja da's altijd het irritante met die samenwerkingsopdrachten
OHquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik haal het waarschijnlijk niet dit jaar, maar dat zijn maar details.
Dat bepaal ik zelf welquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:57 schreef Panda72 het volgende:
Ik lunchen en niet te veel ouwehoeren he als ik weg ben
Ik ben echt zó blij dat ik dat niet meer heb..!quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat is het zeker, maar nu gaan we ook gewoon kijken dat ieder zijn ding krijgt en daar voor zorgt en is het niet op tijd af dan helaas moet je er maar bij zetten waarom het niet gelukt is.
Ik hierna hopelijk ook niet meer, lekker op stage en dan werken, heb het met school wel gehadquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:58 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik ben echt zó blij dat ik dat niet meer heb..!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik haal het waarschijnlijk niet dit jaar, maar dat zijn maar details.
Schoo,l ja... daar ben ik gelukkig al even vanaf...quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hierna hopelijk ook niet meer, lekker op stage en dan werken, heb het met school wel gehad
Maar jij bent daarin tegen ook al iets ouderquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:01 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Schoo,l ja... daar ben ik gelukkig al even vanaf...
Ik hoef ook geen stagequote:Op donderdag 14 januari 2010 11:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hierna hopelijk ook niet meer, lekker op stage en dan werken, heb het met school wel gehad
Indd. 2 dagen school en 5 dagen weekend.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:02 schreef eNGine10 het volgende:
En dadelijk heb je verplichte werktijden en die shit. Denk dat het nog niet zo verkeerd is op school
Ietsjes ja.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar jij bent daarin tegen ook al iets ouder
Dat heb ik nu ook op school, ik vind vaste werktijden wel ideaal dan elke dag op een andere tijd uit bed en thuisquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:02 schreef eNGine10 het volgende:
En dadelijk heb je verplichte werktijden en die shit. Denk dat het nog niet zo verkeerd is op school
IBTWquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:02 schreef Trevland het volgende:
even een cross post:
[..]
Moest gewoon even
en alles gaan beschrijven wat je gedaan hebt en waarom, ik krijg aangereikt wat ik moet gaan maken en dat maak ik dan of zeg ik tegen een of andere dat die dat moet maken en niet meer gezeur, ik vind school toch altijd een realistische weergave van hoe het op je werk aan toe zou gaanquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:02 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen stage
Maar idd, alsof je later op je werk wekelijks zo'n reflectieverslag ofzo moet maken
Ja dat bedoel ikquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Indd. 2 dagen school en 5 dagen weekend.
smakelijk!quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:06 schreef Trevland het volgende:
maar ik vind nu gaan schaften geen slecht id[ afbeelding ]
tevens 4 op rij![]()
Hoezo? Je bent inmiddels toch van die 2 smeerlappen af?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind dat het nu opeens morgenmiddag moet zijn![]()
Ik wil de vrijdagochtend heel graag overslaan
Als je pizza pollo lustquote:
Maar je hebt wel gewoon je vaste werktijden en hoeft niet 's avonds of in het weekend nog aan de slag met reflectieverslagen/huiswerk/boeken lezenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:15 schreef Belly76 het volgende:
*terug van de lunch met bakkie pleur - merci!*
Helaas heb je bij je werk nog altijd dingen die moeten en collega's die niet goed kunnen samenwerken. Je kan (afhankelijk van je werk) niet besluiten het een dagje rustig aan te doen, wat op school wel kan.
Als je dan ook nog eens in het onderwijs gaat werken, heb je weliswaar veel vakantie, maar kan je nooit een vrije dag opnemen.
Elk voordeel heb ze nadeel dus ;-)
Inderdaad, alsof je daar uberhaupt tijd voor krijgt als je eenmaal aan het werk bent. Verslagenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
en alles gaan beschrijven wat je gedaan hebt en waarom, ik krijg aangereikt wat ik moet gaan maken en dat maak ik dan of zeg ik tegen een of andere dat die dat moet maken en niet meer gezeur, ik vind school toch altijd een realistische weergave van hoe het op je werk aan toe zou gaan
Marijke is ook ziek en die was toch bij jouquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Ziek
Toch op werk..
Hopelijk komt het niet door de raapstamppot van gister
En ik wil ook dat het morgenmiddag is
Heb de maisquote:
Dat geeft niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:22 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Heb de maiser wel afgepeuterd
nou, ik ken er genoeg ik 's avonds en in het weekend nog artikelen en rapporten moeten lezen of afmaken. Ik zelf (juf) werk eigenlijk elke zondag en een avond door de week (en werk van 8 tot 17)quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:21 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gewoon je vaste werktijden en hoeft niet 's avonds of in het weekend nog aan de slag met reflectieverslagen/huiswerk/boeken lezen
JE HEBT TOCH NIET AAN MIJN AANSTAANDE VROUW GEZETEN HEquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee Paul, ik was bij MarijkeWe zullen elkaar wel aangestoken hebben denk ik....
Of het eten dus, maar dat kan ik me niet voorstellen.
Nee ben alleen van die kleptobejaarde af. Die ranzigerd moet ik morgen wel nog heenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:18 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Hoezo? Je bent inmiddels toch van die 2 smeerlappen af?
ieuwquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:25 schreef Panda72 het volgende:
Zo buikje is weer verzadigd.
Mjn collega houd er maar vreemde eetgewoontes op na. Hij at een krentenbol met gehaktbal en pindasaus![]()
En door de erwtensoep gooide hij mayo en curry en hij doopte zijn sneetje brood met pate daar weer in.
Bah, lekker dan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ben alleen van die kleptobejaarde af. Die ranzigerd moet ik morgen wel nog heen![]()
anders had ik nu weekend
Gadverdamme.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:25 schreef Panda72 het volgende:
Zo buikje is weer verzadigd.
Mjn collega houd er maar vreemde eetgewoontes op na. Hij at een krentenbol met gehaktbal en pindasaus![]()
En door de erwtensoep gooide hij mayo en curry en hij doopte zijn sneetje brood met pate daar weer in.
zeg jullie zijn toch niet besmettelijk he?!quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Ziek
Toch op werk..
Hopelijk komt het niet door de raapstamppot van gister
En ik wil ook dat het morgenmiddag is
Nu zijn wij wel wat van hem gewend maar mijn nieuwe collega had spontaan geen honger meerquote:
werkzequote:Op donderdag 14 januari 2010 12:28 schreef Belly76 het volgende:
maar nu we het toch over het werk hebben, laat ik dus maar eens verder gaan (ik ga strx toch ook weer 'gestoord' worden door een telefoontje van marijke).
Later allen!!!
ja! Misschien toch nog een iets drukkere achtergrond van bijvoorbeeld verschillende kledingstukken. Nou succes er maar mee.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:28 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Is het zo al iets beter?
Ik moet toch wat verzinnen om me op te vorlijkenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:09 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat snapte ik gozer, ik moest er gewoon even om lachen.
Ziet er netjes uit, maar mis links boven nog wat en rechts onder ook, daar is het leeg en de rest is wel wat, misschien op een of andere manier op te vullen met de achtergrond die je links boven gebruikt?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:28 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Is het zo al iets beter?
Mooi zoquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik denk niet dat ik aan je aanstaande vrouw heb gezeten Paul
Ik zou aan de zijkant nog wat plakken naast de mascara en de tasquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:30 schreef Belly76 het volgende:
[..]
ja! Misschien toch nog een iets drukkere achtergrond van bijvoorbeeld verschillende kledingstukken. Nou succes er maar mee.
en dan vannacht weer nachtvorst erover dus morgen glijdenquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit, maar mis links boven nog wat en rechts onder ook, daar is het leeg en de rest is wel wat, misschien op een of andere manier op te vullen met de achtergrond die je links boven gebruikt?
Toch maar vaker doen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
to do list:
Ramen lappen
strijken
badkamer poetsen
wc poetsen
bovenverdieping poetsen en zuigen
beneden poetsen en zuigen
trap afnemen
boodschappen doen
leuk zo'n meet, krijgt mn huis ook weer een grote beurt
ga je mij beneden en boven zuigenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
to do list:
Ramen lappen
strijken
badkamer poetsen
wc poetsen
trap afnemen
boodschappen doen
Je snapt dat hij bedoeld dat hij WEL aan marijke heeft gezeten en dat zij dus NIET jouw aanstaande vrouw is?quote:
Oke veel suc6 verderquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:34 schreef Myraela het volgende:
[..]Ik snap het. Eerst eens de bladzijde maken die er naast komt en dan kijk ik wel wat ik er bij kan doen.
WOESJJJJJJJJ ninja editquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:34 schreef Psalms het volgende:
g
[..]
ga je mij beneden en boven zuigen
Mijn hele huis ligt vol hondenharenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toch maar vaker doen?en kan je het niet beter er na doen?
![]()
Laat hem dan mee helpen, kan je tijd makenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WOESJJJJJJJJ ninja edit![]()
Uhm kan je tijdens het zuigen meelopen? want eigenlijk heb ik zo geen tijd om jou te zuigen
ok lief,ik loop wel meequote:Op donderdag 14 januari 2010 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WOESJJJJJJJJ ninja edit![]()
Uhm kan je tijdens het zuigen meelopen? want eigenlijk heb ik zo geen tijd om jou te zuigen
Ik ken het effect van een hond met lange harenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn hele huis ligt vol hondenharen![]()
Ik ga straks alles (behalve psalms) zuigen en dweilen en daar zie je een uur later al niks meer van
Zoiets bijvoorbeeld maar dan in de kleur die jij op jouw bladzijde hebt staan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik zou aan de zijkant nog wat plakken naast de mascara en de tas
Gaat helemaal goed komenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Laat hem dan mee helpen, kan je tijd maken
Boodschappenlijstje:quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
to do list:
Ramen lappen
strijken
badkamer poetsen
wc poetsen
trap afnemen
boodschappen doen
Mijn hond heeft korte harenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken het effect van een hond met lange haren
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Boodschappenlijstje:
Hertog Jan
Bugles
Tuinkruidenrommel voor bugles
Hertog Jan
Blauwe dorito's
Fristi
Taksi
IJsthee
Hertog Jan
Neem een reptiel, dan heb je helemaal geen last van haren. En ook niet van krekels/sprinkhanen/andersoortige insectenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn hele huis ligt vol hondenharen![]()
Ik ga straks alles (behalve psalms) zuigen en dweilen en daar zie je een uur later al niks meer van
3 flesje HJ maarquote:
Goed boodschappenlijstje lieverdquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Boodschappenlijstje:
krat Grolsch
Bugles
Tuinkruidenrommel voor bugles
krat Grolsch
Blauwe dorito's
Fristi
Taksi
IJsthee
Krat Grolsch
3 flesjes Hertog Jan
Die vind ik engquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Neem een reptiel, dan heb je helemaal geen last van haren. En ook niet van krekels/sprinkhanen/andersoortige insecten
En geen grolschquote:
quote:
Als je dat slootwater weer veranderd in HJ, inderdaadquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed boodschappenlijstje lieverd
Pallets?quote:
In de stripclub schenken ze ook HJquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als je dat slootwater weer veranderd in HJ, inderdaad
Zo klopt hij maar voor de helft
Betaal jijquote:
jullie mogen blij zijn als DW nog een half krat over laat voor julliequote:
Zet het dan in de schuurquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In de stripclub schenken ze ook HJ![]()
In huize huppel niet
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:43 schreef Psalms het volgende:
[..]
jullie mogen blij zijn als DW nog een half krat over laat voor jullie
Ik ook niet, maar dan hebben ze een voorraad, en hoeven ze voorlopig niet aan het slootwaterquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:43 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik kan stevig zuipen, maar dat krijg ik niet in avond op hoor...
Heinekenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zet het dan in de schuur
Wat voor bier wordt er dan geschonken? En let op, ik zeg BIER, geen grolsch.
Want Grolsch bier noemen is als vloeken in de kerkquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zet het dan in de schuur
Wat voor bier wordt er dan geschonken? En let op, ik zeg BIER, geen grolsch.
Erwins treinkaartje?quote:
Fijn koppijn na een biertjequote:Op donderdag 14 januari 2010 12:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dan hebben ze een voorraad, en hoeven ze voorlopig niet aan het slootwater
Dat is haar geradenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:43 schreef Psalms het volgende:
[..]
jullie mogen blij zijn als DW nog een half krat over laat voor jullie
Wat begrijp jij niet aan het woord bier?quote:
Je hebt wel eens betere ideeën gehad hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Erwins treinkaartje?
Ja, dat was de deal volgens mij. Jij 3 pallets HJ, ik zijn treinkaartje
Goede ideeën komen spontaan in mij op
hap hap hapquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan het woord bier?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Erwins treinkaartje?
Ja, dat was de deal volgens mij. Jij 3 pallets HJ, ik zijn treinkaartje
Goede ideeën komen spontaan in mij op
als je lief voor haar bent doet ze dat vast welquote:
Enkel en alleen in deze staat:quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Want Grolsch bier noemen is als vloeken in de kerkhet is veel beter
Klopt, maar deze gaat ook een heel eind die richting opquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt wel eens betere ideeën gehad hoor
10 voor 2quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Hebben jullie btw al enig idee hoe laat jullie aankomen in Emmen?
Dat snapte ik wel hoorquote:
maakt niet uit,deze flesjes waren al over datum,zit nog in bruin glas,ik roken doeiquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Enkel en alleen in deze staat:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Enkel en alleen in deze staat:
[ afbeelding ]
En dat ben ikquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:47 schreef Psalms het volgende:
[..]
als je lief voor haar bent doet ze dat vast wel
Achterhoeker zeker?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
ga jij je eens heel hard schamen
hoi hoiquote:
Oude foto popje. Gelukkig ben je wel met me eens dat de enige goede grolsch, geen grolsch is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:48 schreef Psalms het volgende:
[..]
maakt niet uit,deze flesjes waren al over datum,zit nog in bruin glas,ik roken doei
Nee duhquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vol bloed, alleen dan wel eentje die bijna geen bier drinkt
Nee, jij moet je schamen, jij noemt grolsch lekker, en beter dan bierquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
ga jij je eens heel hard schamen
Jaquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:49 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
hey lieffie...![]()
![]()
...
ziek hoor ik?
Trevje!quote:
Hey motortje 10!quote:
Liefjequote:
Nooit begrepen waarom dat Grolsch daar zo heilig isquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga nu liever aan de jagermeister tikt iets sneller aanquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, jij moet je schamen, jij noemt grolsch lekker, en beter dan bier
Ga jij nou maar terug naar je apfelkorn
Vind je het heel gek? Jullie hebben bijna geen bier!quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik gun je alles wat beter is dan grolsch. Ja, zelfs Amstelquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga nu liever aan de jagermeister tikt iets sneller aan
Beterschap héquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hey motortje 10!Hoe is het met jou dan?
Beertje meisjequote:
Bah.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaLekker snotterig en hoofdpijn en duf.... het werkt allemaal niet mee... Maar veel vitamientjes eten dan ben ik het weekend weer fit!
Hoe is het met jou dan liefje?![]()
![]()
Bierdrinkend monstertje van mequote:
Het is cultuurquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom dat Grolsch daar zo heilig is
Dankjequote:Op donderdag 14 januari 2010 12:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Beterschap hé![]()
Met mij gaat het prima. Moet alleen vandaag wel m'n project op school inleveren dus moet nog wat dingetjes afmaken. Maar komt wel goed
Oh da's ook bah...quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:53 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Bah.![]()
Ik hoop het maar, ik wil je er van het weekend wel bij hebben.![]()
![]()
Ik ben een beetje... ehm... snel geirriteerd, prikkelbaar... zit niet helemaal lekker in mijn vel...
Monster?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bierdrinkend monstertje van me![]()
Toch mooi om die aloude discussie weer tegen te komen
Volgens mij ligt het aan de dag vandaagquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:53 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Bah.![]()
Ik hoop het maar, ik wil je er van het weekend wel bij hebben.![]()
![]()
Ik ben een beetje... ehm... snel geirriteerd, prikkelbaar... zit niet helemaal lekker in mijn vel...
Neuh, niks specifieks... niet dat ik weet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh da's ook bah...![]()
Is er iets specifieks of gewoon even wat minder happy?
Dat is geen cultuur te noemen. Eerder een toonbeeld van wansmaak.quote:
Zou het?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het aan de dag vandaag
Ach zeur toch niet zoquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Monster?
Inderdaad. De mensheid moet een keer bier leren drinken. En dan vooral die mensen uit (de buurt van) de achterhoek.
Je bent toch ook een popjequote:Op donderdag 14 januari 2010 12:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Beertje meisjeHihihi je noemt me popje
![]()
Hier dus niet zo lekkerHoe is het bij jou dan?
monstertje, da's liefkozendquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Monster?
Inderdaad. De mensheid moet een keer bier leren drinken. En dan vooral die mensen uit (de buurt van) de achterhoek.
Ik ben randstadsequote:Op donderdag 14 januari 2010 12:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Monster?
Niks ervan, ik ben er hoe dan ook bij.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:57 schreef Ezechielk het volgende:
Erwin, je gaat je toch niet weer ziekmelden voor de weekend he
quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:58 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Niks ervan, ik ben er hoe dan ook bij.
Erwin is bang dat ik hem ga negeren zaterdagquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:57 schreef Ezechielk het volgende:
Erwin, je gaat je toch niet weer ziekmelden voor de weekend he
Je zou bijna denken dat Grolsch jou iets misdaan heeftquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is geen cultuur te noemen. Eerder een toonbeeld van wansmaak.
Ach ja ik denk maar zo een echte vent weet wat te waarderen is en jij bent zo te zien nog geen echte vent en van de bieren die ik geproefd heb vind ik Grolsch een van de bestequote:Op donderdag 14 januari 2010 12:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is geen cultuur te noemen. Eerder een toonbeeld van wansmaak.
Je weet hoe ik over Rotterdam denk hequote:
Net als de friet - patat discussiequote:Op donderdag 14 januari 2010 12:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Biersmaak zal hier een eeuwige discussie blijven
En niet alleen hierquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Biersmaak zal hier een eeuwige discussie blijven
Ik heb er zelfs nachtmerries over, kun je nagaan...quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Erwin is bang dat ik hem ga negeren zaterdag
Ja, het is gebrouwenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat Grolsch jou iets misdaan heeft
Ik ben geen Rotterdamsequote:Op donderdag 14 januari 2010 12:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je weet hoe ik over Rotterdam denk he
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach ja ik denk maar zo een echte vent weet wat te waarderen is en jij bent zo te zien nog geen echte vent en van de bieren die ik geproefd heb vind ik Grolsch een van de beste
* Trevland gaat alvast beginnen met rennenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je weet hoe ik over Rotterdam denk he
haha als ik er aan denkquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje
Jij succes dan maar! Laat je weten wat je cijfer is?
Is toch helemaal niet nodig lieverdquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:00 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik heb er zelf nachtmerries over, kun je nagaan...![]()
Er zit een verschil tussen boeren en mannen hequote:Op donderdag 14 januari 2010 12:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach ja ik denk maar zo een echte vent weet wat te waarderen is en jij bent zo te zien nog geen echte vent en van de bieren die ik geproefd heb vind ik Grolsch een van de beste
Nee de achterhoek is zo goed wil je bewerenquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland gaat alvast beginnen met rennen
Die hele randstad mag me gestolen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |