Have fun popjequote:
Define panisch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:12 schreef Ladidadida het volgende:
Waarom is iedereen in GM zo panisch?
Om de post roepen dat er geen SC mag zijn want anders....quote:
Omdat SwJ... en SwJ is eng!quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:12 schreef Ladidadida het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, Jim he. Teveel bagger in de GM topics. En hier teveel hoi hai dag doei posts. Er wordt op ons geletquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:15 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Om de post roepen dat er geen SC mag zijn want anders....
De bagger kan ook wel wat minder maar SC moet toch gewoon kunnen in het GM-topic? Dat werd juist altijd gezegd door de modsquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tja, Jim he. Teveel bagger in de GM topics. En hier teveel hoi hai dag doei posts. Er wordt op ons gelet
Waarom zou je je in hemelsnaam voordoen als iemand anders? Ik ben normaal niet naief, maar hier snap ik dus helemaal niks vanquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat was een man die zich als fokster voordeed. Moment, ik zoek even het ontmaskertopic
Deel 3 als eerste gevonden, zie OP
Krentenbol is een faker #3
Dat mag van SwJ dus niet meer...quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:18 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
De bagger kan ook wel wat minder maar SC moet toch gewoon kunnen in het GM-topic? Dat werd juist altijd gezegd door de mods
Nou SWJ heeft er al een paar keer op gewezen dat het GM-topic voor het zeggen van goedemorgen is en de sc er is voor, je raadt het al, sc.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:12 schreef Ladidadida het volgende:
Omdat?quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:19 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat mag van SwJ dus niet meer...
En voorheen werd altijd gezegd dat SC mocht in het GM-topic. En dan komt er een andere mod en die bedenkt weer hele andere regels? Dat gaat toch nergens overquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:20 schreef ajf het volgende:
[..]
Nou SWJ heeft er al een paar keer op gewezen dat het GM-topic voor het zeggen van goedemorgen is en de sc er is voor, je raadt het al, sc.
Mjah, internet he. Ik heb jou nog nooit gezien, en je zegt 2 meter te zijn, en een brute auto te hebben. Wie weet ben jij wel een kleine puisterige nerd met een Multipla, die stiekem in Den Helder woont.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:18 schreef ajf het volgende:
[..]
Waarom zou je je in hemelsnaam voordoen als iemand anders? Ik ben normaal niet naief, maar hier snap ik dus helemaal niks van
Ik denk niet dat dat alleen door SWJ is bedachtquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:21 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En voorheen werd altijd gezegd dat SC mocht in het GM-topic. En dan komt er een andere mod en die bedenkt weer hele andere regels? Dat gaat toch nergens over
Daarom hebben ze de sc in het leven geroepen. Zodat het GM-topic geen sc meer wordt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:21 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En voorheen werd altijd gezegd dat SC mocht in het GM-topic. En dan komt er een andere mod en die bedenkt weer hele andere regels? Dat gaat toch nergens over
Ik zie er verder nooit iemand iets over zeggen. En de andere mods hebben altijd gezegd dat SC mocht.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat alleen door SWJ is bedacht
Waarom? Als SC daar mocht?quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:24 schreef ajf het volgende:
[..]
Daarom hebben ze de sc in het leven geroepen. Zodat het GM-topic geen sc meer wordt.
Ja dat is waar. Nou ja in mijn fobo sta ik te tanken dus dat moet al iets zeggen. Ik snap alleen niet wat de lol ervan is om je voor te doen als een ander? Dat komt ooit wel een keer uit.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah, internet he. Ik heb jou nog nooit gezien, en je zegt 2 meter te zijn, en een brute auto te hebben. Wie weet ben jij wel een kleine puisterige nerd met een Multipla, die stiekem in Den Helder woont.
Niet dat ik dat denk trouwens
Tja, ik vind dat ik er niets van kan zeggen, ik weet de achtergrond niet. Misschien is het wel een idee van Remlof, alleen uitgevoerd door SWJ.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik zie er verder nooit iemand iets over zeggen. En de andere mods hebben altijd gezegd dat SC mocht.
Vertelquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:25 schreef Ezechielk het volgende:
Godverdomme, de vrouw van mijn baas heeft vandaag zo'n pakje aan, rrrrrrauw![]()
Wie zegt dat jij dat bent? Dat kan ook een random dude uit Polen zijn, bij wijze van spreken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:26 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Nou ja in mijn fobo sta ik te tanken dus dat moet al iets zeggen. Ik snap alleen niet wat de lol ervan is om je voor te doen als een ander? Dat komt ooit wel een keer uit.
Iets met pic's or din't happendquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:25 schreef Ezechielk het volgende:
Godverdomme, de vrouw van mijn baas heeft vandaag zo'n pakje aan, rrrrrrauw![]()
Mocht ja. Nu hebben ze het dus gescheidenquote:
Ook als het een idee van Remlof is, is het een stom ideequote:Op donderdag 14 januari 2010 10:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tja, ik vind dat ik er niets van kan zeggen, ik weet de achtergrond niet. Misschien is het wel een idee van Remlof, alleen uitgevoerd door SWJ.
Maar de SC bestond toen ook alquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:27 schreef ajf het volgende:
[..]
Mocht ja. Nu hebben ze het dus gescheiden
Mjah, hoge hakken, panty, korte rok, strak truitje enzoquote:
Kan ik nu niet maken, en valt zo opquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iets met pic's or din't happend![]()
Ja ik snap wel wat je bedoelt, maar toch. Ik kan idd alleen bewijzen dat ik het ben door een keer met auto naar een meet te komenquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij dat bent? Dat kan ook een random dude uit Polen zijn, bij wijze van spreken.
De lol kan ik op zich wel inzien, maar ik ben het met je eens dat het ooit een keer uitkomt.
jong? blond? grote boezem?quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah, hoge hakken, panty, korte rok, strak truitje enzo
jammerquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kan ik nu niet maken, en valt zo op
Ja en nu vinden ze dus dat er onderscheid moet zijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:28 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar de SC bestond toen ook al
Klinkt goedquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah, hoge hakken, panty, korte rok, strak truitje enzo
Ik vind het suf.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:31 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja en nu vinden ze dus dat er onderscheid moet zijn
Dat mag jij vindenquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik vind het suf.
En nu ga ik douchen
Inderdaad. Hoe laat ben je er zaterdag?quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:30 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja ik snap wel wat je bedoelt, maar toch. Ik kan idd alleen bewijzen dat ik het ben door een keer met auto naar een meet te komen
Tuurlijk komt het uit. Tenzij je heel goed kan liegen
Dankjequote:
Net 30, brunette, best redelijk jaquote:
Zo ziet het ook uitquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Net 30, brunette, best redelijk ja
En baas is een oude bok die een jong blaadje aan de haak heeft geslagen of is baas van haar leeftijd. *niet dat ik nieuwsgierig ben hoor*quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Net 30, brunette, best redelijk ja
Haar leeftijd, heel jong bedrijf hierquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En baas is een oude bok die een jong blaadje aan de haak heeft geslagen of is baas van haar leeftijd. *niet dat ik nieuwsgierig ben hoor*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |