JE HEBT TOCH NIET AAN MIJN AANSTAANDE VROUW GEZETEN HEquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee Paul, ik was bij MarijkeWe zullen elkaar wel aangestoken hebben denk ik....
Of het eten dus, maar dat kan ik me niet voorstellen.
Nee ben alleen van die kleptobejaarde af. Die ranzigerd moet ik morgen wel nog heenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:18 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Hoezo? Je bent inmiddels toch van die 2 smeerlappen af?
ieuwquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:25 schreef Panda72 het volgende:
Zo buikje is weer verzadigd.
Mjn collega houd er maar vreemde eetgewoontes op na. Hij at een krentenbol met gehaktbal en pindasaus![]()
En door de erwtensoep gooide hij mayo en curry en hij doopte zijn sneetje brood met pate daar weer in.
Bah, lekker dan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ben alleen van die kleptobejaarde af. Die ranzigerd moet ik morgen wel nog heen![]()
anders had ik nu weekend
Gadverdamme.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:25 schreef Panda72 het volgende:
Zo buikje is weer verzadigd.
Mjn collega houd er maar vreemde eetgewoontes op na. Hij at een krentenbol met gehaktbal en pindasaus![]()
En door de erwtensoep gooide hij mayo en curry en hij doopte zijn sneetje brood met pate daar weer in.
zeg jullie zijn toch niet besmettelijk he?!quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Ziek
Toch op werk..
Hopelijk komt het niet door de raapstamppot van gister
En ik wil ook dat het morgenmiddag is
Nu zijn wij wel wat van hem gewend maar mijn nieuwe collega had spontaan geen honger meerquote:
werkzequote:Op donderdag 14 januari 2010 12:28 schreef Belly76 het volgende:
maar nu we het toch over het werk hebben, laat ik dus maar eens verder gaan (ik ga strx toch ook weer 'gestoord' worden door een telefoontje van marijke).
Later allen!!!
ja! Misschien toch nog een iets drukkere achtergrond van bijvoorbeeld verschillende kledingstukken. Nou succes er maar mee.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:28 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Is het zo al iets beter?
Ik moet toch wat verzinnen om me op te vorlijkenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:09 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat snapte ik gozer, ik moest er gewoon even om lachen.
Ziet er netjes uit, maar mis links boven nog wat en rechts onder ook, daar is het leeg en de rest is wel wat, misschien op een of andere manier op te vullen met de achtergrond die je links boven gebruikt?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:28 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Is het zo al iets beter?
Mooi zoquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik denk niet dat ik aan je aanstaande vrouw heb gezeten Paul
Ik zou aan de zijkant nog wat plakken naast de mascara en de tasquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:30 schreef Belly76 het volgende:
[..]
ja! Misschien toch nog een iets drukkere achtergrond van bijvoorbeeld verschillende kledingstukken. Nou succes er maar mee.
en dan vannacht weer nachtvorst erover dus morgen glijdenquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit, maar mis links boven nog wat en rechts onder ook, daar is het leeg en de rest is wel wat, misschien op een of andere manier op te vullen met de achtergrond die je links boven gebruikt?
Toch maar vaker doen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
to do list:
Ramen lappen
strijken
badkamer poetsen
wc poetsen
bovenverdieping poetsen en zuigen
beneden poetsen en zuigen
trap afnemen
boodschappen doen
leuk zo'n meet, krijgt mn huis ook weer een grote beurt
ga je mij beneden en boven zuigenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
to do list:
Ramen lappen
strijken
badkamer poetsen
wc poetsen
bovenverdieping poetsen en zuigen
beneden poetsen en zuigen
trap afnemen
boodschappen doen
leuk zo'n meet, krijgt mn huis ook weer een grote beurt
Forum Opties | |
---|---|