Dat heb ik nu ook op school, ik vind vaste werktijden wel ideaal dan elke dag op een andere tijd uit bed en thuisquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:02 schreef eNGine10 het volgende:
En dadelijk heb je verplichte werktijden en die shit. Denk dat het nog niet zo verkeerd is op school
IBTWquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:02 schreef Trevland het volgende:
even een cross post:
[..]
Moest gewoon even
en alles gaan beschrijven wat je gedaan hebt en waarom, ik krijg aangereikt wat ik moet gaan maken en dat maak ik dan of zeg ik tegen een of andere dat die dat moet maken en niet meer gezeur, ik vind school toch altijd een realistische weergave van hoe het op je werk aan toe zou gaanquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:02 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen stage
Maar idd, alsof je later op je werk wekelijks zo'n reflectieverslag ofzo moet maken
Ja dat bedoel ikquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Indd. 2 dagen school en 5 dagen weekend.
smakelijk!quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:06 schreef Trevland het volgende:
maar ik vind nu gaan schaften geen slecht id[ afbeelding ]
tevens 4 op rij![]()
Hoezo? Je bent inmiddels toch van die 2 smeerlappen af?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind dat het nu opeens morgenmiddag moet zijn![]()
Ik wil de vrijdagochtend heel graag overslaan
Als je pizza pollo lustquote:
Maar je hebt wel gewoon je vaste werktijden en hoeft niet 's avonds of in het weekend nog aan de slag met reflectieverslagen/huiswerk/boeken lezenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:15 schreef Belly76 het volgende:
*terug van de lunch met bakkie pleur - merci!*
Helaas heb je bij je werk nog altijd dingen die moeten en collega's die niet goed kunnen samenwerken. Je kan (afhankelijk van je werk) niet besluiten het een dagje rustig aan te doen, wat op school wel kan.
Als je dan ook nog eens in het onderwijs gaat werken, heb je weliswaar veel vakantie, maar kan je nooit een vrije dag opnemen.
Elk voordeel heb ze nadeel dus ;-)
Inderdaad, alsof je daar uberhaupt tijd voor krijgt als je eenmaal aan het werk bent. Verslagenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
en alles gaan beschrijven wat je gedaan hebt en waarom, ik krijg aangereikt wat ik moet gaan maken en dat maak ik dan of zeg ik tegen een of andere dat die dat moet maken en niet meer gezeur, ik vind school toch altijd een realistische weergave van hoe het op je werk aan toe zou gaan
Marijke is ook ziek en die was toch bij jouquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Ziek
Toch op werk..
Hopelijk komt het niet door de raapstamppot van gister
En ik wil ook dat het morgenmiddag is
Heb de maisquote:
Dat geeft niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:22 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Heb de maiser wel afgepeuterd
nou, ik ken er genoeg ik 's avonds en in het weekend nog artikelen en rapporten moeten lezen of afmaken. Ik zelf (juf) werk eigenlijk elke zondag en een avond door de week (en werk van 8 tot 17)quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:21 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gewoon je vaste werktijden en hoeft niet 's avonds of in het weekend nog aan de slag met reflectieverslagen/huiswerk/boeken lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |