Je snapt dat hij bedoeld dat hij WEL aan marijke heeft gezeten en dat zij dus NIET jouw aanstaande vrouw is?quote:
Oke veel suc6 verderquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:34 schreef Myraela het volgende:
[..]Ik snap het. Eerst eens de bladzijde maken die er naast komt en dan kijk ik wel wat ik er bij kan doen.
WOESJJJJJJJJ ninja editquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:34 schreef Psalms het volgende:
g
[..]
ga je mij beneden en boven zuigen
Mijn hele huis ligt vol hondenharenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toch maar vaker doen?en kan je het niet beter er na doen?
![]()
Laat hem dan mee helpen, kan je tijd makenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WOESJJJJJJJJ ninja edit![]()
Uhm kan je tijdens het zuigen meelopen? want eigenlijk heb ik zo geen tijd om jou te zuigen
ok lief,ik loop wel meequote:Op donderdag 14 januari 2010 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WOESJJJJJJJJ ninja edit![]()
Uhm kan je tijdens het zuigen meelopen? want eigenlijk heb ik zo geen tijd om jou te zuigen
Ik ken het effect van een hond met lange harenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn hele huis ligt vol hondenharen![]()
Ik ga straks alles (behalve psalms) zuigen en dweilen en daar zie je een uur later al niks meer van
Zoiets bijvoorbeeld maar dan in de kleur die jij op jouw bladzijde hebt staan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik zou aan de zijkant nog wat plakken naast de mascara en de tas
Gaat helemaal goed komenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Laat hem dan mee helpen, kan je tijd maken
Boodschappenlijstje:quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
to do list:
Ramen lappen
strijken
badkamer poetsen
wc poetsen
bovenverdieping poetsen en zuigen
beneden poetsen en zuigen
trap afnemen
boodschappen doen
leuk zo'n meet, krijgt mn huis ook weer een grote beurt
Mijn hond heeft korte harenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken het effect van een hond met lange haren
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Boodschappenlijstje:
Hertog Jan
Bugles
Tuinkruidenrommel voor bugles
Hertog Jan
Blauwe dorito's
Fristi
Taksi
IJsthee
Hertog Jan
Neem een reptiel, dan heb je helemaal geen last van haren. En ook niet van krekels/sprinkhanen/andersoortige insectenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn hele huis ligt vol hondenharen![]()
Ik ga straks alles (behalve psalms) zuigen en dweilen en daar zie je een uur later al niks meer van
3 flesje HJ maarquote:
Goed boodschappenlijstje lieverdquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Boodschappenlijstje:
krat Grolsch
Bugles
Tuinkruidenrommel voor bugles
krat Grolsch
Blauwe dorito's
Fristi
Taksi
IJsthee
Krat Grolsch
3 flesjes Hertog Jan
Die vind ik engquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Neem een reptiel, dan heb je helemaal geen last van haren. En ook niet van krekels/sprinkhanen/andersoortige insecten
En geen grolschquote:
quote:
Als je dat slootwater weer veranderd in HJ, inderdaadquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed boodschappenlijstje lieverd
Pallets?quote:
In de stripclub schenken ze ook HJquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als je dat slootwater weer veranderd in HJ, inderdaad
Zo klopt hij maar voor de helft
Betaal jijquote:
jullie mogen blij zijn als DW nog een half krat over laat voor julliequote:
Zet het dan in de schuurquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In de stripclub schenken ze ook HJ![]()
In huize huppel niet
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:43 schreef Psalms het volgende:
[..]
jullie mogen blij zijn als DW nog een half krat over laat voor jullie
Ik ook niet, maar dan hebben ze een voorraad, en hoeven ze voorlopig niet aan het slootwaterquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:43 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik kan stevig zuipen, maar dat krijg ik niet in avond op hoor...
Heinekenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zet het dan in de schuur
Wat voor bier wordt er dan geschonken? En let op, ik zeg BIER, geen grolsch.
Want Grolsch bier noemen is als vloeken in de kerkquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zet het dan in de schuur
Wat voor bier wordt er dan geschonken? En let op, ik zeg BIER, geen grolsch.
Erwins treinkaartje?quote:
Fijn koppijn na een biertjequote:Op donderdag 14 januari 2010 12:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dan hebben ze een voorraad, en hoeven ze voorlopig niet aan het slootwater
Dat is haar geradenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:43 schreef Psalms het volgende:
[..]
jullie mogen blij zijn als DW nog een half krat over laat voor jullie
Wat begrijp jij niet aan het woord bier?quote:
Je hebt wel eens betere ideeën gehad hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Erwins treinkaartje?
Ja, dat was de deal volgens mij. Jij 3 pallets HJ, ik zijn treinkaartje
Goede ideeën komen spontaan in mij op
hap hap hapquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan het woord bier?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Erwins treinkaartje?
Ja, dat was de deal volgens mij. Jij 3 pallets HJ, ik zijn treinkaartje
Goede ideeën komen spontaan in mij op
als je lief voor haar bent doet ze dat vast welquote:
Enkel en alleen in deze staat:quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Want Grolsch bier noemen is als vloeken in de kerkhet is veel beter
Klopt, maar deze gaat ook een heel eind die richting opquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt wel eens betere ideeën gehad hoor
10 voor 2quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Hebben jullie btw al enig idee hoe laat jullie aankomen in Emmen?
Dat snapte ik wel hoorquote:
maakt niet uit,deze flesjes waren al over datum,zit nog in bruin glas,ik roken doeiquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Enkel en alleen in deze staat:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Enkel en alleen in deze staat:
[ afbeelding ]
En dat ben ikquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:47 schreef Psalms het volgende:
[..]
als je lief voor haar bent doet ze dat vast wel
Achterhoeker zeker?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
ga jij je eens heel hard schamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |