Dat is geen cultuur te noemen. Eerder een toonbeeld van wansmaak.quote:
Zou het?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het aan de dag vandaag
Ach zeur toch niet zoquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Monster?
Inderdaad. De mensheid moet een keer bier leren drinken. En dan vooral die mensen uit (de buurt van) de achterhoek.
Je bent toch ook een popjequote:Op donderdag 14 januari 2010 12:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Beertje meisjeHihihi je noemt me popje
![]()
Hier dus niet zo lekkerHoe is het bij jou dan?
monstertje, da's liefkozendquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Monster?
Inderdaad. De mensheid moet een keer bier leren drinken. En dan vooral die mensen uit (de buurt van) de achterhoek.
Ik ben randstadsequote:Op donderdag 14 januari 2010 12:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Monster?
Niks ervan, ik ben er hoe dan ook bij.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:57 schreef Ezechielk het volgende:
Erwin, je gaat je toch niet weer ziekmelden voor de weekend he
quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:58 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Niks ervan, ik ben er hoe dan ook bij.
Erwin is bang dat ik hem ga negeren zaterdagquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:57 schreef Ezechielk het volgende:
Erwin, je gaat je toch niet weer ziekmelden voor de weekend he
Je zou bijna denken dat Grolsch jou iets misdaan heeftquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is geen cultuur te noemen. Eerder een toonbeeld van wansmaak.
Ach ja ik denk maar zo een echte vent weet wat te waarderen is en jij bent zo te zien nog geen echte vent en van de bieren die ik geproefd heb vind ik Grolsch een van de bestequote:Op donderdag 14 januari 2010 12:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is geen cultuur te noemen. Eerder een toonbeeld van wansmaak.
Je weet hoe ik over Rotterdam denk hequote:
Net als de friet - patat discussiequote:Op donderdag 14 januari 2010 12:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Biersmaak zal hier een eeuwige discussie blijven
En niet alleen hierquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Biersmaak zal hier een eeuwige discussie blijven
Ik heb er zelfs nachtmerries over, kun je nagaan...quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Erwin is bang dat ik hem ga negeren zaterdag
Ja, het is gebrouwenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat Grolsch jou iets misdaan heeft
Ik ben geen Rotterdamsequote:Op donderdag 14 januari 2010 12:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je weet hoe ik over Rotterdam denk he
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach ja ik denk maar zo een echte vent weet wat te waarderen is en jij bent zo te zien nog geen echte vent en van de bieren die ik geproefd heb vind ik Grolsch een van de beste
* Trevland gaat alvast beginnen met rennenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je weet hoe ik over Rotterdam denk he
haha als ik er aan denkquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje
Jij succes dan maar! Laat je weten wat je cijfer is?
Is toch helemaal niet nodig lieverdquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:00 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik heb er zelf nachtmerries over, kun je nagaan...![]()
Er zit een verschil tussen boeren en mannen hequote:Op donderdag 14 januari 2010 12:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach ja ik denk maar zo een echte vent weet wat te waarderen is en jij bent zo te zien nog geen echte vent en van de bieren die ik geproefd heb vind ik Grolsch een van de beste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |