hoi hoiquote:
Oude foto popje. Gelukkig ben je wel met me eens dat de enige goede grolsch, geen grolsch is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:48 schreef Psalms het volgende:
[..]
maakt niet uit,deze flesjes waren al over datum,zit nog in bruin glas,ik roken doei
Nee duhquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vol bloed, alleen dan wel eentje die bijna geen bier drinkt
Nee, jij moet je schamen, jij noemt grolsch lekker, en beter dan bierquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
ga jij je eens heel hard schamen
Jaquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:49 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
hey lieffie...![]()
![]()
...
ziek hoor ik?
Trevje!quote:
Hey motortje 10!quote:
Liefjequote:
Nooit begrepen waarom dat Grolsch daar zo heilig isquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga nu liever aan de jagermeister tikt iets sneller aanquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, jij moet je schamen, jij noemt grolsch lekker, en beter dan bier
Ga jij nou maar terug naar je apfelkorn
Vind je het heel gek? Jullie hebben bijna geen bier!quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik gun je alles wat beter is dan grolsch. Ja, zelfs Amstelquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga nu liever aan de jagermeister tikt iets sneller aan
Beterschap héquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hey motortje 10!Hoe is het met jou dan?
Beertje meisjequote:
Bah.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaLekker snotterig en hoofdpijn en duf.... het werkt allemaal niet mee... Maar veel vitamientjes eten dan ben ik het weekend weer fit!
Hoe is het met jou dan liefje?![]()
![]()
Bierdrinkend monstertje van mequote:
Het is cultuurquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom dat Grolsch daar zo heilig is
Dankjequote:Op donderdag 14 januari 2010 12:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Beterschap hé![]()
Met mij gaat het prima. Moet alleen vandaag wel m'n project op school inleveren dus moet nog wat dingetjes afmaken. Maar komt wel goed
Oh da's ook bah...quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:53 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Bah.![]()
Ik hoop het maar, ik wil je er van het weekend wel bij hebben.![]()
![]()
Ik ben een beetje... ehm... snel geirriteerd, prikkelbaar... zit niet helemaal lekker in mijn vel...
Monster?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bierdrinkend monstertje van me![]()
Toch mooi om die aloude discussie weer tegen te komen
Volgens mij ligt het aan de dag vandaagquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:53 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Bah.![]()
Ik hoop het maar, ik wil je er van het weekend wel bij hebben.![]()
![]()
Ik ben een beetje... ehm... snel geirriteerd, prikkelbaar... zit niet helemaal lekker in mijn vel...
Neuh, niks specifieks... niet dat ik weet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh da's ook bah...![]()
Is er iets specifieks of gewoon even wat minder happy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |