Uiteraardquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jij bent vast leuker dan jouw baas
Ik lust geen bananenquote:
Ik kan zaterdag niet. Ik ga naar een musical.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoe laat ben je er zaterdag?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Uiteraard
Meeten?
[..]
Wie weet ooit
Ik lust geen bananen
welke?quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:40 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik kan zaterdag niet. Ik ga naar een musical.
All shook up, love me tender. In het nieuwe Luxor in Rotterdam.quote:
leukquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:42 schreef ajf het volgende:
[..]
All shook up, love me tender. In het nieuwe Luxor in Rotterdam.
Wij gaan heul geen musical doenquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:40 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik kan zaterdag niet. Ik ga naar een musical.
Tip, typ je bericht onder het [/quote] tagjequote:
tagjequote:
Marijke ziek?!quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:43 schreef Paul het volgende:
Marijke is ziek en kan vanmiddag niet daten
Wie wil er dan met me daten vanmiddag?
Moeten we nog maar afwachtenquote:
Ik heb een druk levenquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wij gaan heul geen musical doen
Volgende ben je er wel, daar zorg je voor!
Hm, nu komt het door mij dat het niet helemaal kloptquote:
Ik ook, maar je kan er tijd voor makenquote:
Jawelquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:49 schreef Paul het volgende:
HALLO MARIJKE IS ZIEK DOET JULLIE DAT DAN NIETS
Wat? Hoezo? Oh nee....quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:49 schreef Paul het volgende:
Helaas ik heb vanmiddag een vergadering die ik zelf moet voorzittenquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:43 schreef Paul het volgende:
Marijke is ziek en kan vanmiddag niet daten
Wie wil er dan met me daten vanmiddag?
Jij hebt geen gezin lieverdquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook, maar je kan er tijd voor maken
Maar u bent wel wat oud voor mijquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:52 schreef Belly76 het volgende:
[..]
Helaas ik heb vanmiddag een vergadering die ik zelf moet voorzitten(anders had ik natuurlijk meteen voor jou 'gespijbeld'
)
Die kan je ook meenemen popjequote:
MILF?quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar u bent wel wat oud voor mij
Nouja een MILF lijkt me ook wel leuk
Ja dat zou kunnenquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die kan je ook meenemen popje
En een dag zonde jou zullen ze ook wel overleven
quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:49 schreef Paul het volgende:
Doe dat dan!quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:58 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen
Nee joh, dat overleven ze niet
DHet is wat jij dachtquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:58 schreef Belly76 het volgende:
[..]
als het is wat ik denk dat het is.... ik ben geen moeder
Oeij dan moet u wel opschietenquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:58 schreef Belly76 het volgende:
[..]
als het is wat ik denk dat het is.... ik ben geen moeder
Heul niet. Jouwe is de bestequote:
Waarom zou ze op moeten schieten?quote:
Inderdaadquote:
Tering. Waarom probeer ik de hele tijd die rotspoiler open te klikken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom zou ze op moeten schieten?
[ afbeelding ]
hoezo, moet? waar staat dat ik kinderen MOET krijgen?quote:
hihi, had ik ook hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tering. Waarom probeer ik de hele tijd die rotspoiler open te klikken.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:02 schreef Belly76 het volgende:
[..]
hoezo, moet? waar staat dat ik kinderen MOET krijgen?![]()
En wie weet heb ik wel een vreselijk akelige ziekte gehad (baarmoederhalskanker ofzo) waardoor ik geen kinderen KAN krijgen...
ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:04 schreef Belly76 het volgende:gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:04 schreef Belly76 het volgende:Hoe ziet u eruit? Misschien kunnen wij wel kinderen krijgen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tering. Waarom probeer ik de hele tijd die rotspoiler open te klikken.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:04 schreef Belly76 het volgende:
Jouw spoiler doet het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Je moet niets popjequote:Op donderdag 14 januari 2010 11:05 schreef Ladidadida het volgende:
Nou moet ik hierheen om een beetje te kletsen
Screenshot uit sims?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:06 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt dit, op een shoppingsrubriek?
Ik zou eigenlijk eens een voorbeeld tijdschrift moeten kopen want ik weet het echt niet meer.
Doe ik het weer he.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jouw spoiler doet het wel
[ afbeelding ]
quote:
Oeh, spankenquote:
Primaquote:
hmmm... dat zal helaas niet gaanquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoe ziet u eruit? Misschien kunnen wij wel kinderen krijgen dan
Belly hoe zie je er nou uit?quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:10 schreef Belly76 het volgende:
[..]
hmmm... dat zal helaas niet gaan
Ik krijg nu geen woord normaal op papier en moet eind deze maand klaar zijn met het projectquote:
gewoon gaan typen wat in je opkomt pas naderhand de zinnen enzo gaan aanpassen. Op Fok schrijf je ook altijd prima. Je hebt gewoon een beetje een block, daar moet je doorheen (net zoiets als in een te heet bad stappen)quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik krijg nu geen woord normaal op papier en moet eind deze maand klaar zijn met het projecten moet nu nog een stukje schrijven en dan nog het verslag in elkaar draaien
in de categorie "lief kind"quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:10 schreef Paul het volgende:
[..]
Belly hoe zie je er nou uit?![]()
Wie weet gaan we dan wel daten enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets meer tekst over de kledingstukken, plaatjes meer uit elkaar?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:14 schreef Myraela het volgende:
Kan niemand mij zeggen wat ik aan die shoppingrubriek moet veranderen?
Maar dit moet nog wel een niveau hebben en ik weet waar ik het over moet hebben maar krijg het er gewoon niet uitquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:12 schreef Belly76 het volgende:
[..]
gewoon gaan typen wat in je opkomt pas naderhand de zinnen enzo gaan aanpassen. Op Fok schrijf je ook altijd prima. Je hebt gewoon een beetje een block, daar moet je doorheen (net zoiets als in een te heet bad stappen)
Je kunt het
ik zou de achtergrond aanpassen, denk ik. Verder de nummers iets kleiner maken, de prijs er wel bij vermelden maar aangezien alles bij de H&M gekocht kan worden daar onderaan gewoon 1x melding van maken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:14 schreef Myraela het volgende:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Kan je daar een voorbeeld foto bij geven??
Sorry ben zelf druk om je te kunnen helpenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:14 schreef Myraela het volgende:
Okay, tnx!quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:16 schreef Belly76 het volgende:
[..]
ik zou de achtergrond aanpassen, denk ik. Verder de nummers iets kleiner maken, de prijs er wel bij vermelden maar aangezien alles bij de H&M gekocht kan worden daar onderaan gewoon 1x melding van maken.
verder vind ik het wel professioneel ogen!
dan nog, gewoon gaan doen. op een gegeven moment kom je wel in de 'flow' en zal je het begin nog weer moeten aanpassen. staren naar papier / beeldscherm levert niks opquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dit moet nog wel een niveau hebben en ik weet waar ik het over moet hebben maar krijg het er gewoon niet uit
Wat moet je maken dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dit moet nog wel een niveau hebben en ik weet waar ik het over moet hebben maar krijg het er gewoon niet uit
Bij mij kom ik niet in een flow als het gaat om verslagen makenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:18 schreef Belly76 het volgende:
[..]
dan nog, gewoon gaan doen. op een gegeven moment kom je wel in de 'flow' en zal je het begin nog weer moeten aanpassen. staren naar papier / beeldscherm levert niks op
Ander kan je ook eerst een plan gaan maken, dus puntsgewijs wat je wil vertellen en dat daarna gaan uitwerken.
the juf has spoken
Verslag over het eindproject met al het gezeur er om heenquote:
WTF FAMILIE VAN MARIJKE? ben je dr zus ofzoquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:18 schreef Belly76 het volgende:
[..]
zoiets ja (haarkleur klopt), ben overigens familie van Marijke
Ik weet de originele haarkleur van Marijke nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:18 schreef Belly76 het volgende:
[..]
* Belly76 zwijgt mysterieusquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:23 schreef Paul het volgende:
[..]
WTF FAMILIE VAN MARIJKE? ben je dr zus ofzo
Had ik een tentame dan?quote:Beste student,
Het tentamen vanmiddag om 14.00 op AC gaat niet door.
Excuses voor het ongemak en met vriendelijke groet,
Lilian Leer
wat leukquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:18 schreef Belly76 het volgende:
[..]
En dat project heb je al af? Je moet nog een verhaal erbij lullen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mij kom ik niet in een flow als het gaat om verslagen maken
[..]
Verslag over het eindproject met al het gezeur er om heen
Eetsequote:Op donderdag 14 januari 2010 11:23 schreef Belly76 het volgende:
Waar is iedereen ineens? Nou ja, ik ga maar eens (vroeg) lunchen. Laters!
Hij is ook niet nieuwsgierig hequote:Op donderdag 14 januari 2010 11:23 schreef Paul het volgende:
[..]
WTF FAMILIE VAN MARIJKE? ben je dr zus ofzo
quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:26 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En dat project heb je al af? Je moet nog een verhaal erbij lullen?
HOI NICHTJE VAN MARIJKEquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:23 schreef Belly76 het volgende:
Waar is iedereen ineens? Nou ja, ik ga maar eens (vroeg) lunchen. Laters!
Het gebouw op Academieplein.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]_!
AC = Asielzoekers Centrum?
Ja, ik weet dat dat ASC is
En waarom lukt dat dan niet? Zijn over het algemeen toch de makkelijkste verslagenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
en ook alles gaan verantwoorden waarom je nou iets gedaan hebt en meer van die kut ongein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |