Die moderatoren daar sporen gewoon niet.quote:
Ja, hallo zeg, ik wil een fluitert-opquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:14 schreef Toverheks het volgende:sorry
Kan er niks bij verzinnen want ik vind het gewoon kuttv/stream/helemaal niks noppes en nada.
(en volgens mij klopt het nummer ook niet)
Hopelijk slaat zo'n nep oudje hem straks met haar handtasje om de orenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Die moderatoren daar sporen gewoon niet.
Oh wat enig, een mandala. En maar doorlullen over hippies. Je kunt wel merken dat die vent zelden de kans krijgt zo lang door te lullen.
Noek heeft me al geredquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, hallo zeg, ik wil een fluitert-op
Je houdt de spirit er weer lekker in broeder.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:17 schreef Gert het volgende:
Nummer klopt weer, laat OP toch verrotten. Gezellieeeeeeee!! En weer een liedje lalala
Graag gedaan pop!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Noek heeft me al gered![]()
en nummertje veranderd, thanks Noek
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:19 schreef Kinga het volgende:
Idiots. Het is stand by me, niet stay by me.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:19 schreef Kinga het volgende:
Idiots. Het is stand by me, niet stay by me.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:20 schreef Gert het volgende:
En het flowerchild zich maar verbijten omdat er geen gewijde sfeer heerst.
En op wellke melodie doen ze het eigenlijk, want volgns mij spelen ze een ander liedje dan ze zingenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:19 schreef beequeen het volgende:
Ik ga nu serieus huilen. Stay by me ipv Stand by me.
Spuit elf.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:22 schreef Toverheks het volgende:
ik schaam me toch een beetje voor de buren, heb geluid maar zachtjes gezet anders denken die,
waar kijkt en luisterd Toverheks nu naar???? en dan komen ze vragen, moet ik het uitleggen
en dan bellen ze toch de GG&GD voor me
Of je opent gewoon deze url in mediaplayer: http://www.onlinetvkijken.nl/media/sv.asxquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:21 schreef liesje1979 het volgende:
Tvp.
Liep weer eens vast, een linkje in de OP zou wel handig zijn, die grbuik ik vaak
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:22 schreef Maanvis het volgende:
Have I ever lied to you?
[ afbeelding ]
lekker ding, doet hij ook aan hypnosequote:Op woensdag 13 januari 2010 21:22 schreef Maanvis het volgende:
Have I ever lied to you?
[ afbeelding ]
Die gast is ergens onderweg in de vorige eeuw blijven hangen. Niet erg, maar hij neemt zichzelf wel erg serieus, dat is dan weer een stuk minderquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:22 schreef Maanvis het volgende:
Have I ever lied to you?
[ afbeelding ]
Bedankt Leandra, ik sla het iig op.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je opent gewoon deze url in mediaplayer: http://www.onlinetvkijken.nl/media/sv.asx
Dan heb je iig beeld.
Refresh my memory..quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:25 schreef beequeen het volgende:
Bij de weg, iedereen weet toch nog wel wat een Cola Light betekende in DGK?
Graag gedaan mopquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
Bedankt voor de link in de OP Noek, ik ga altijd via de COS naar de streams.
Dat schilderij van Michael Bowen was ook best mooi hè?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:28 schreef Jian het volgende:
Toch vond ik het wel een leuk onderwerp en ik vond m best lekker zingen![]()
Hansie als je hier meeleest, mij kan je wel hebben hoor op de chat, ik ben lekker positief
Ja ik ook.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:29 schreef beequeen het volgende:
Ik schakel nu over naar Politiek 24. Bye.
Als Huub dat dronk tijdens zijn alcoholverbod zat er altijd iets in. Remember?quote:
Jij zag het ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat schilderij van Michael Bowen was ook best mooi hè?
Ben al weg op die chat, anders had ik ook een ban want wat een voorkeuren hebben ze (behalve dotje) maar die Hansie begon ook al, echt is met 4 maten meten ergerde me kapot, dus dacht uitloggen en wegwezen hier want anders vallen er klappenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:28 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb idd je kommentaar gelezen op die Hansie Juud. En toen een ban?
Je voelt je daar in een kleuterklas.
Ik waag me der af en toe maar dan is het op het moment meteen bal, maar dat maakt me niks uit.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ben al weg op die chat, anders had ik ook een ban want wat een voorkeuren hebben ze (behalve dotje) maar die Hansie begon ook al, echt is met 4 maten meten ergerde me kapot, dus dacht uitloggen en wegwezen hier want anders vallen er klappen
Oh jij!quote:
Pluimvee, schei uitquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:34 schreef Toverheks het volgende:
is helemaal in wat zij op der hoofd heeft, heeft Trix ook he dat pluimvee op der hoofd als hoedje
Maar nu wordt het wel leuk!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:35 schreef Copycat het volgende:
Wat een jolijt.
Ik heb het best lang volgehouden, maar wat een diepe treurnis. Erger dan ik had verwacht.
Echt???!!!quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:39 schreef Noek het volgende:
Ze hebben André opgewekt. Dat heeft dat langharig tuig zeker gedaan!
Ik heb het een kans gegeven maar ze moeten volgende week echt met iets beters komen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een faal dat ze Adje niet hebben laten komen.
Hij is al wel flink vergaan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:39 schreef Noek het volgende:
Waarom? Het is gratis, de tijd speelt geen rol, 't kan ook over twee maand beter worden. Het is voorlopig best ok vind ik. Er hoeft niets, er moet niets, je mag kijken, het hoeft niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb het een kans gegeven maar ze moeten volgende week echt met iets beters komen.
Ik zie hem nu pas.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:42 schreef Leandra het volgende:
Is die Hazes niet gewoon de vader van DJ Maarten??
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:39 schreef Noek het volgende:
Nou, ik vind eigenlijk dat degenen die dit uitzitten wel betaald zouden moeten wordenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarom? Het is gratis, de tijd speelt geen rol, 't kan ook over twee maand beter worden. Het is voorlopig best ok vind ik. Er hoeft niets, er moet niets, je mag kijken, het hoeft niet.
Grapjas!quote:
Waarom? omdat ik graag naar iets leuks kijk en ik nog steeds geloof dat zowel Jaap als de producent iets mooiers willen maken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarom? Het is gratis, de tijd speelt geen rol, 't kan ook over twee maand beter worden. Het is voorlopig best ok vind ik. Er hoeft niets, er moet niets, je mag kijken, het hoeft niet.
Want hij hep een bril en een hoed, net as Dré!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:44 schreef 5thencounter het volgende:
Jaah legt die blonde uit. hei is en loekalijk fan Andree...
[ link | afbeelding ]
Wacht maar tot de sigaretten afgepakt wordenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:46 schreef Noek het volgende:
Ik vind het al wel beter dan De Bunker hoor, Cc!
Hij heeft een onderkin of vijf minder dan z'n held, dus nog maar effe dooroefenen dan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:45 schreef Toverheks het volgende:
die kerel kan zuipen echt, neem hem een paar uur in je kroeg om op te treden, halve fust zuipt ie leeg.
Ik had geen beeld bij de Bunker.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wacht maar tot de sigaretten afgepakt worden
Ja, dat denk ik ook. Jaap zal ook wil even in deze topics kijken neem ik aan en er het goede mee doen. Maar nogmaals, hier staat geen enkele druk op, het is wat het is. Of het lukt langzaam maar zeker om er iets leukers van te maken of het lukt totaal niet, so be it.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom? omdat ik graag naar iets leuks kijk en ik nog steeds geloof dat zowel Jaap als de producent iets mooiers willen maken.
Die avond en toen Johan ging uitleggen dat het echt geweldig zou worden vanavond. Met topgasten. Waar iedereen nog lang over zou napraten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb me de afgelopen paar weken tien keer meer vermaakt dan vanavond.
Die avond dat Johan, Liesbeth en die andere man input vroegen voor hun polieke programma heb ik mij ziek gelachen.
Ik vind het zelfs zielig voor Jaap, wat een gasten. Maar hij had het kunnen verwachten.
Ja maar het is een pilot en gratis en je hoeft toch niet te kijken!quote:
Vond het gisteren ook wel leuk met elientje, totdat die kutkompjoeter hier vast liepquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb me de afgelopen paar weken tien keer meer vermaakt dan vanavond.
Die avond dat Johan, Liesbeth en die andere man input vroegen voor hun polieke programma heb ik mij ziek gelachen.
Ik vind het zelfs zielig voor Jaap, wat een gasten. Maar hij had het kunnen verwachten.
Zoiets inderdaad, ik heb wat meer woorden nodigquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja maar het is een pilot en gratis en je hoeft toch niet te kijken!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:25 schreef beequeen het volgende:
Bij de weg, iedereen weet toch nog wel wat een Cola Light betekende in DGK?
Ik snap dat vertrouwen daarin dan ook niet. Bedoel: Johan Vlemmix. Die vindt stront nog talentvol.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tja topgasten, keuze van Johan...
Lekker hè al drie uur heerlijk zeiken achter die Pcquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad, ik heb wat meer woorden nodig
Hij heeft iig een bloedmooie dochterquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:29 schreef Toverheks het volgende:
Is Johan Vlemmix eigenlijk getrouwd of verkering of zoiets???
En NEE ik heb geen intresse maar vraag me dat af.
Ik vond er gister echt heel weinig aan, en ik vond eline echt best aardig, maar misschien is dat het probleem wel. Misschien kijk ik graag streams om me te ergeren. Ik weet niet. En zelfs dat roept deze show niet bij mij op.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vond het gisteren ook wel leuk met elientje, totdat die kutkompjoeter hier vast liep
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh Mark, je werd al gemist vandaag![]()
Koest jijquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij heeft iig een bloedmooie dochteren verder schijnt hij ook nog twee zonen te hebben.
OMG.... ik heb nog een toekomst, hoeveel toiletten hebben ze daar, of keurt hij gewoon wat er op de stoep achtergelaten wordt??quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik snap dat vertrouwen daarin dan ook niet. Bedoel: Johan Vlemmix. Die vindt stront nog talentvol.
Oke, ik ben meer voor die zonen dan, kan me niet schelen hoe oud of hoe jong, 1 of 2 tegelijk ik draai me hand er niet voor omquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij heeft iig een bloedmooie dochteren verder schijnt hij ook nog twee zonen te hebben.
5!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.... ik heb nog een toekomst, hoeveel toiletten hebben ze daar of keurt hij gewoon wat er op de stoep achtergelaten wordt??
quote:
Hazes drink alike en daar houdt het ook wel op.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:56 schreef Toverheks het volgende:
sorry ik wordt me toch een partijtje lacherig met Hazes lookILike op de achtergrond
Dat denk ik ook. maar tegelijk denk ik: Wat had je dan verwacht?quote:
Hey, dat is een compliment.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:57 schreef Gert het volgende:
Vergeleken met die sneue zielepotenparade die voorbijtrekt is Johan nog een top-artiest.
En Adje, dat was de eerste keer dat ik echt helemaal dubbel lag, Ze waren geloof ik echt bang voor hem, Dot die nog even over de chat vertelde dat hij er bij Johan niet inkam tijdens de bunker, Mera die direct naar de regie liep om te overleggen, Johan die meteen aan de telefoon hing. Alsido die zich er geen raad mee wist, Liesbeth die steeds maar bleef vissen hoeveel Adje gedronken had, en Adje, zich van geen kwaad bewust, hij zag gewoon licht brandenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die avond en toen Johan ging uitleggen dat het echt geweldig zou worden vanavond. Met topgasten. Waar iedereen nog lang over zou napraten.
![]()
Maar wel allemaal geïmproviseerd!
Jaap past er goed bij, die kan ook niks.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:57 schreef Gert het volgende:
Vergeleken met die sneue zielepotenparade die voorbijtrekt is Johan nog een top-artiest.
Dat hij zelf wat meer aan het woord zou zijn, denk ik.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. maar tegelijk denk ik: Wat had je dan verwacht?
Iig lachwekkender.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:57 schreef Gert het volgende:
Ja, dat was TOP, Adje van Dongen, had niemand op gerekend, ook Johan nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En Adje, dat was de eerste keer dat ik echt helemaal dubbel lag, Ze waren geloof ik echt bang voor hem, Dot die nog even over de chat vertelde dat hij er bij Johan niet inkam tijdens de bunker, Mera die direct naar de regie liep om te overleggen, Johan die meteen aan de telefoon hing. Alsido die zich er geen raad mee wist, Liesbeth die steeds maar bleef vissen hoeveel Adje gedronken had, en Adje, zich van geen kwaad bewust, hij zag gewoon licht branden
Er waren meer momenten met Johan waarop ik hard heb gelachen. Om hem moest lachen.
Vanavond niet.
Heerlijk chatten met Elientje en Dido.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vond het gisteren ook wel leuk met elientje, totdat die kutkompjoeter hier vast liep
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:59 schreef Jian het volgende:
De streams lopen de hele avond al als een trein bij mij. Beeld en geluid zijn heel behoorlijk. De chat loopt gewoon goed door. Goed werk hoor
Jaap is niet melaats, waarom behandel je hem als zulks? Als ie he tneits vind meot ie gewoon weglopen ja!!!! :Rquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
En ik vind het echt sneu voor Jaap.
Sorry dankzij de link van Leandra spam ik nu de COS vol.![]()
Tja Adje had eigenlijk de primeur.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En Adje, dat was de eerste keer dat ik echt helemaal dubbel lag, Ze waren geloof ik echt bang voor hem, Dot die nog even over de chat vertelde dat hij er bij Johan niet inkam tijdens de bunker, Mera die direct naar de regie liep om te overleggen, Johan die meteen aan de telefoon hing. Alsido die zich er geen raad mee wist, Liesbeth die steeds maar bleef vissen hoeveel Adje gedronken had, en Adje, zich van geen kwaad bewust, hij zag gewoon licht branden
Er waren meer momenten met Johan waarop ik hard heb gelachen. Om hem moest lachen.
Vanavond niet.
De deur moet ALTIJD op slot.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, dat was TOP, Adje van Dongen, had niemand op gerekend, ook Johan niet
Sneu? Nee, dat vind ik niet. Hij kan zelf toch ook wel een en een bij elkaar optellen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
Slaap lekker BQ, en dikke kus mee van mijquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:02 schreef beequeen het volgende:
Ik heb al zo'n kutdag vandaag. Dit kan er echt niet meer bij. Ik heb het echt geprobeerd maar ik trek dit echt niet.
Toedels.
Gewoon effe een complimentje, stelletje mekkeraarsquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:01 schreef Noek het volgende:
[..]
*gaat staan
Ovaatsie, een staande ovaazie!
Ccquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:55 schreef Copycat het volgende:
Geen tampon, geen maandverband ...
Jaja, ik kan het niveau aan!
Daar is de COS toch voor??quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:02 schreef beequeen het volgende:
Ik heb al zo'n kutdag vandaag. Dit kan er echt niet meer bij. Ik heb het echt geprobeerd maar ik trek dit echt niet.
Toedels.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:02 schreef beequeen het volgende:
Toedels.
Omdat ik het sneu voor hem vind behandel ik hem als een acherlijke?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jaap is niet melaats, waarom behandel je hem als zulks? Als ie he tneits vind meot ie gewoon weglopen ja!!!! :R
Ach bq, met een ban aan je reet heb je het toch helemaal gemaaktquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:02 schreef beequeen het volgende:
Toedels.
Doei BQ.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:02 schreef beequeen het volgende:
Toedels.
* Doet bordje omhoog met;quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:02 schreef beequeen het volgende:
Toedels.
Het komt wel weer goedquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:02 schreef beequeen het volgende:
Toedels.
Ach kom nou PB. die Dido steeds op de chat, die Eliene met dat stemmetje, een uurtje was leuk maar de hele avond nee heb hem uitgedaan en vanavond de chat weggeklikt, ja nog ff en ik kijk eens niet meer, vind het echt 10 keer niks als een *bekende Bner * (dat denken ze zelf) op de chat komt kletsen, je ziet iedereen hoi, hai, hallo etc.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heerlijk chatten met Elientje en Dido.
Misschien schat je Jaap gewoon te hoog inquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:06 schreef NoNickOne het volgende:
Wat is dit voor een tering bagger? Wat een paupervolk! Jaap moet zich wel mislukt voelen op dit moment..
Vertel mij, je komt bij Johan Vlemmix. Je hebt gezien wat voor volk daar op bezoek komt, op de stream.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat ik het sneu voor hem vind behandel ik hem als een acherlijke?
Vind ik niet, ik heb Jaap best hoog zitten namenlijk. Hij kan idd weglopen, maar hij probeert er iig wat van te maken, Op zijn manier. Ik vind het sneu dat hij zulke gasten krijgt.
Dat is al een voordeel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:59 schreef Jian het volgende:
De streams lopen de hele avond al als een trein bij mij. Beeld en geluid zijn heel behoorlijk.
De chat loopt gewoon goed door. Goed werk hoor
Ja wie niet?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:06 schreef NoNickOne het volgende:
Wat is dit voor een tering bagger? Wat een paupervolk! Jaap moet zich wel mislukt voelen op dit moment..
Ik zei het nog, zorg voor een backup plan want Johan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sneu? Nee, dat vind ik niet. Hij kan zelf toch ook wel een en een bij elkaar optellen.
Gewoon dom om niks voor te bereiden en alles aan Johan of all people over te laten.
Maar toegegeven: met Hein viel hij me 100% mee, hij leek echt zelf ook een beetje pissig over die gang van zaken.
Hoe komt zo iemand er nou bij dat hij "Hazes-imitator" gaat zijn hè. Hij zingt zo vals als de raven, met z'n irritant aangedikte mokums accentje. Gadverdamme wat een walgingwekkend figuur. En de blaastest heeft-ie ook niet gedaan.quote:
Jaap is fan van Johan, dat was-ie al in de kooi.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vertel mij, je komt bij Johan Vlemmix. Je hebt gezien wat voor volk daar op bezoek komt, op de stream.
WAT VERWACHT JE DAN IN GODSNAAM ALS JE HEM DE KANDIDATENSELECTIE LAAT DOEN!?
Jaap heeft dit echt aan zichzelf te danken. Zelfs de mooiste anus poept geen gouden drollen, dat zou hij zich moeten realiseren.
Oh ja!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef Gert het volgende:
En de blaastest heeft-ie ook niet gedaan.
Echt? Ga ik even kijken. Stuur je een kijkersvraag in of Johan even de alcoholtester kan gebruiken. Teveel promielekes is OPZOUTENquote:
jaap had zich dan maar actief met de voorbereidingen moeten bezighouden. zijn eigen luiheid zorgt hier dus voorquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zei het nog, zorg voor een backup plan want Johan.
Maarja.
Jaap wilde zijn serieuze kant promoten, en watvoor gasten krijgt hij?
Naar ja, hij had het kunnen weten, toch vind ik het sneu,
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jaap is fan van Johan, dat was-ie al in de kooi.
Ik heb een hoed, een bril, een zwarte nepleren jas en een drankprobleem. Kijk mij sprekend André Hazes zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef Gert het volgende:
Hoe komt zo iemand er nou bij dat hij "Hazes-imitator" gaat zijn hè. Hij zingt zo vals als de raven, met z'n irritant aangedikte mokums accentje. Gadverdamme wat een walgingwekkend figuur. En de blaastest heeft-ie ook niet gedaan.
Da's lachen toch? En ze praat ook nog brabants!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom heeft mien dobbelsteen bananenschillen op haar hoofd. Ik heb een boel gemist geloof ik![]()
.
Voor mij had het de hele nacht mogen duren!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ach kom nou PB. die Dido steeds op de chat, die Eliene met dat stemmetje, een uurtje was leuk maar de hele avond nee heb hem uitgedaan en vanavond de chat weggeklikt, ja nog ff en ik kijk eens niet meer, vind het echt 10 keer niks als een *bekende Bner * (dat denken ze zelf) op de chat komt kletsen, je ziet iedereen hoi, hai, hallo etc.
Daar geloof ik geen zak vanquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jaap is fan van Johan, dat was-ie al in de kooi.
Je kijkt naar de kapstok en ziet daar zowel een zwarte jas als een hoed....quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe komt zo iemand er nou bij dat hij "Hazes-imitator" gaat zijn hè. Hij zingt zo vals als de raven, met z'n irritant aangedikte mokums accentje. Gadverdamme wat een walgingwekkend figuur. En de blaastest heeft-ie ook niet gedaan.
Ja, dat vind ik dus ook.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:11 schreef gomi het volgende:
jaap had zich dan maar actief met de voorbereidingen moeten bezighouden. zijn eigen luiheid zorgt hier dus voor
Kunnen we geen shifts draaien? Ik ga dit echt niet wéér een paar uur zitten kijken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb een hoed, een bril, een zwarte nepleren jas en een drankprobleem. Kijk mij sprekend André Hazes zijn.
En omdat dit de eerste show was, zorgde Johan voor extra bijzondere gasten ... Volgende week willen we allemaal dood.
Maar! Het zijn wel gezellige mongolen!quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's lachen toch? En ze praat ook nog brabants!![]()
![]()
ik vroeg van de week nog op de chat wie er vandaag allemaal zouden sterven, sterven is eindhoven was immers een feestje volgens johan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb een hoed, een bril, een zwarte nepleren jas en een drankprobleem. Kijk mij sprekend André Hazes zijn.
En omdat dit de eerste show was, zorgde Johan voor extra bijzondere gasten ... Volgende week willen we allemaal dood.
Van de verdrinkingsdood hè...quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij heeft Johan uit het zwembad gered. Sindsdien is het dikke mik tussen die twee
Ik neem de shift van over een week of vijf wel!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:12 schreef Gert het volgende:
Kunnen we geen shifts draaien? Ik ga dit echt niet wéér een paar uur zitten kijken.
De jaap die jij hoog hebt zitten is niet de jaap die wij onstream zien.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zei het nog, zorg voor een backup plan want Johan.
Maarja.
Jaap wilde zijn serieuze kant promoten, en watvoor gasten krijgt hij?
Naar ja, hij had het kunnen weten, toch vind ik het sneu,
Daarvoor zelfs al. Jaap kende de hele levensloop van JV uit zijn hoofdquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij heeft Johan uit het zwembad gered. Sindsdien is het dikke mik tussen die twee
Ja maar niet lekker geil. Meedogenloos sadistisch, en blijvende schade is toegestaan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
En nu wil ik een strenge meesteres die binnen komt stampen en iedereen eruit schopt!
Ik vraag me serieus af waar vlemmix die mensen vandaan haalde?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook.
Hij dacht dat ie het wel even op zijn janboerenfluitjes kon doen, improviserend en wel. Met gasten van Vlemmix kaliber. Dan krijg je deze zooi dus.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor mij had het de hele nacht mogen duren!!
Nee, hij heeft toen verteld dat hij Johan enorm bewonderde omdat die veel geld wist te verdienen zonder ook maar iets te kunnen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar geloof ik geen zak van
Ik denk dat Jaap "toevallig"wat dingetjes wist.
precies, 1e show. je hebt geen ingewerkte redactie waar je blind op kunt vertrouwen dus ga je je er zeker in t begin heel actief mee bezighouden. als je er iets van wilt maken athansquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook.
Hij dacht dat ie het wel even op zijn janboerenfluitjes kon doen, improviserend en wel. Met gasten van Vlemmix kaliber. Dan krijg je deze zooi dus.
Jij kijkt morgen ook weer, je geniet van de chatquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik neem de shift van over een week of vijf wel!
Klopt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De jaap die jij hoog hebt zitten is niet de jaap die wij onstream zien.
Ja!!!!! Dido in een latex suit!!!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
En nu wil ik een strenge meesteres die binnen komt stampen en iedereen eruit schopt!
Daar heeft ie een neus voor, omdat soort soort zoekt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vraag me serieus af waar vlemmix die mensen vandaan haalde?
Jij vindt het echt echt leuk, hè?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
Palma meldt dat er mensen zijn op de chat die Jaap willen stylen en geeft meteen een paar tips. Jaap vindt het prima en stelt voor dat die mensen volgende week langskomen en wat gordijnen meenemen.
jaap is dus wel te spreken over de kwaliteit als hij dat zegt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
Palma meldt dat er mensen zijn op de chat die Jaap willen stylen en geeft meteen een paar tips. Jaap vindt het prima en stelt voor dat die mensen volgende week langskomen en wat gordijnen meenemen.
ssstttquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zie vanavond weinig Nowlivers op de chat. Zou Sly het hek van de kooi op slot hebben gedaan?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:17 schreef Jian het volgende:
Ze haalden net de drank weg, dus nu komt Huub
't Was in ieder geval niet duur!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af waar vlemmix die mensen vandaan haalde?
Terror jaap hebben we in DGK gezien.quote:
Wat dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heeft ie een neus voor, omdat soort soort zoekt.
Behalve Heintje, want die heeft die neus gewoon misleid. Daar was ik echt van over de zeik.
Ik vermaak me prima hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij vindt het echt echt leuk, hè?
Als er iemand in de Vlemmix-stal was die een beetje intelligent vermaak had kunnen brengen dan was het Jaap wel.... beter dan dit wordt het dus nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ga vanaf morgen cold-turkey. Na vanavond is dat een stuk makkelijker.
Die goede man wist helemaal niet dat ie onderdeel was van deze 'show'. Toen Jaap dat doorkreeg, was hij ook even pissed en dat vond ik wel okay. Kun je gewoon niet maken, lol proberen te maken over de rug van iemand die totaal niet weet hoe of wat. Groot minpunt voor Johan.quote:
Oh ja zo maar toch ging het niet over zijn rug heen vond ik.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die goede man wist helemaal niet dat ie onderdeel was van deze 'show'. Toen Jaap dat doorkreeg, was hij ook even pissed en dat vond ik wel okay. Kun je gewoon niet maken, lol proberen te maken over de rug van iemand die totaal niet weet hoe of wat. Groot minpunt voor Johan.
Nog meer Mera??? vond het al diep genoegquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
Jaap bedenkt dat het idee van zomaar mensen uitnodigen toch niet zo goed was. Hij kan er niet zoveel mee, volgende keer moet er wat meer diepgang in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |