quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:25 schreef beequeen het volgende:
Bij de weg, iedereen weet toch nog wel wat een Cola Light betekende in DGK?
Ik snap dat vertrouwen daarin dan ook niet. Bedoel: Johan Vlemmix. Die vindt stront nog talentvol.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tja topgasten, keuze van Johan...
Lekker hè al drie uur heerlijk zeiken achter die Pcquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad, ik heb wat meer woorden nodig
Hij heeft iig een bloedmooie dochterquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:29 schreef Toverheks het volgende:
Is Johan Vlemmix eigenlijk getrouwd of verkering of zoiets???
En NEE ik heb geen intresse maar vraag me dat af.
Ik vond er gister echt heel weinig aan, en ik vond eline echt best aardig, maar misschien is dat het probleem wel. Misschien kijk ik graag streams om me te ergeren. Ik weet niet. En zelfs dat roept deze show niet bij mij op.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vond het gisteren ook wel leuk met elientje, totdat die kutkompjoeter hier vast liep
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh Mark, je werd al gemist vandaag![]()
Koest jijquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij heeft iig een bloedmooie dochteren verder schijnt hij ook nog twee zonen te hebben.
OMG.... ik heb nog een toekomst, hoeveel toiletten hebben ze daar, of keurt hij gewoon wat er op de stoep achtergelaten wordt??quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik snap dat vertrouwen daarin dan ook niet. Bedoel: Johan Vlemmix. Die vindt stront nog talentvol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |