COS gaat snel is zo weer volquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:53 schreef Disana het volgende:
Waarom is die nepsjamaan zo slecht te verstaan? Die andere pipo praat wel duidelijk.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Alledrie!![]()
Hij komt uut Drenthe. Morgen een bord in de tuun.
Jij doet dat prima, dus ga je gangquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
COS gaat snel is zo weer vol
jij of iemand anders die de laatste post heeft openen?
Alsof die imaginaire tieten voelt. *toet toet*quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:57 schreef Jian het volgende:
Oew hij doet Bob Dylan na, meep, meep![]()
[ afbeelding ]
Ik ben er niet zo met mijn gedachten bij dus ik hoop dat jij erop let wanneer hij vol isquote:
Duidelijk. Terwijl dat dus niet mag van Johan, geen enkele drug mag en drank ook niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:02 schreef Gert het volgende:
Palma: My inglis is not so very well maar dat komt nog wel... .[.] Is knap hè, gitaarspelen met zo'n mondding in eh je mond. "
Die heeft gezopen ja, en niet weinig.
Ja, jij moest weer makkelijk doen hè: jezelf daar laten kicken zodat je je helemaal op de COS kunt richtenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:03 schreef Juud79 het volgende:
Verdikke zeg, jullie zitten hier ook allemaal. Das toch helegaar niet bij te houden, met zulke enerverende streams.
Nee, die chat is bij te houdenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:03 schreef Juud79 het volgende:
Verdikke zeg, jullie zitten hier ook allemaal. Das toch helegaar niet bij te houden, met zulke enerverende streams.
Was helemaal niet slecht nee, al hou ik er niet zo van.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:59 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding ]
Klinkt best lekker hoor, beetje Bob
Hoop dan wel dat ze terug gereden wordt naar Diemenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:02 schreef Gert het volgende:
Palma: My inglis is not so very well maar dat komt nog wel... .[.] Is knap hè, gitaarspelen met zo'n mondding in eh je mond. "
Die heeft gezopen ja, en niet weinig.
De marsmuziek komt hiernaquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Was helemaal niet slecht nee, al hou ik er niet zo van.
Voor de tegenliggers wel ja.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoop dan wel dat ze terug gereden wordt naar Diemen
Ik vind alles best zolang die PeterN zijn liedje niet komt promotenquote:
Hele foute beelden bij ja, sletje Johan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:06 schreef Noek het volgende:
Johan noemde zichzelf een mediasletje. Oh yuk, I think.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:03 schreef Juud79 het volgende:
Dan moet ie z'n mond maar opendoen. Die sjamaan heeft het hele gesprek overgenomen en lult maar door over the summer of love en Michael Bowen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:09 schreef Kinga het volgende:
Je ziet Jaap denken, "Get me out of here!"
Hopelijk niet want ik heb wel een emmer nodig. Wat een gezemel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:08 schreef Noek het volgende:
'Let me finish! '
Oh ffs! Bloemenkind Jian helemaal in de wolken nu?
En dan ben jij verbaasd dat sommige mensen liever hier zittenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:10 schreef Juud79 het volgende:
Ja, ik was gekicked. Omdat ik zei dat Hans2010 een sfeerverziekende man was, die maar nodig zijn eigen kinderen moest gaan opvoeden ipv dat op de chat met ons te doen.
Nare oude vent, die kwam tijdens een vd laatste dagen nog even 'helpen'. Kon ie mooi Eline in de ponnetje zien huppelen. Bah!
Nu wordt heel zijn aura in de war geschopt door die rollators.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Hopelijk niet want ik heb wel een emmer nodig. Wat een gezemel.
Wacht maar we spreken elkaar wel op 21 december 2012, ....... stelletje kettersquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:08 schreef Noek het volgende:
'Let me finish! '
Oh ffs! Bloemenkind Jian helemaal in de wolken nu?
Welnee joh, das maar gekheid.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:11 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan ben jij verbaasd dat sommige mensen liever hier zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |