"Studio Vlemmix veroorzaakt premenstruele klachten"quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:32 schreef Noek het volgende:
Dit gaat echt allejezus gezellig worden.
Ik voel me opgelaten en krijg er buikpijn van, zo pijnlijk is het.
Nee heb geen Mac, ik kan dat weleens proberen met die mediaplayer. Thanks voor de tip!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb de url gewoon in mediaplayer geplakt.... maar als jij ook een mac hebt dan schiet dat vast niet op
Studio Vlemmix, het prestigieuze multimediale internetkanaal van Johan Vlemmix, vormt opquote:
Deze man was van de week met protestzanger Harry Loco in studio Vlemmix.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:30 schreef Suikeroom het volgende:
ik zie Jaap en een zwerver in het Engels
Jaap: what do you think of the melody
Zwerver: What do I think of humanity?
echt he, valt me gewoon op ze pikken steeds dezelfde eruit en maar een sneer geven, wat een sukkels en Hansie kan wat mij betreft ook aan het gas, die viel wel mee maar begint nu ook.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Machtsmisbruik.... sommigen mensen kunnen simpelweg niet omgaan met de macht van zo'n hamertje en dan krijg je dat soort geneuzel.
Bingo! Feest!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dit is de Harry die al die programma's gaat doen, toch?
Ach weet je, ze komen elkaar allemaal tegen op nolife, en ze verdienen elkaar.... komt vanzelf goedquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he, valt me gewoon op ze pikken steeds dezelfde eruit en maar een sneer geven, wat een sukkels en Hansie kan wat mij betreft ook aan het gas, die viel wel mee maar begint nu ook.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dit is de Harry die al die programma's gaat doen, toch?
Nou, godferdegodfer, beginnen de mods hier ook alquote:
Als je nou nog even wacht dan vreten de Maja's vanzelf je ingewanden op.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, godferdegodfer, beginnen de mods hier ook alOkee ik wacht wel tot je het klapbordje omhoog houdt
ik hoop het, want vind het gewoon kut, nu weer BQ en waarvoor?? ze deed niks.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach weet je, ze komen elkaar allemaal tegen op nolife, en ze verdienen elkaar.... komt vanzelf goed
Ze is van het verkeerde kamp de verkeerde site, daarom.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik hoop het, want vind het gewoon kut, nu weer BQ en waarvoor?? ze deed niks.
Prima toch. Ik vind 'm vooral op een heul vreemde manier pratenquote:
Ze was gewoon tegendraadsquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maar ja, wij hebben de COS nog als uitwijkmogelijkheid.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, nu duurt het te lang.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:35 schreef Noek het volgende:Holy crap! Sleur hem aan z'n haren mee naar de sociale werkplaats.
Kan die fijn fout hout gaan bewerken.
Kweenie. Die ene heet Harry en is een peace-singer, not a protest-singer.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:54 schreef Gert het volgende:
't Is in het Engels, dan lijkt het nog wįt.
Wie zijn die pipo's?
Is 't ibuutje ingekickt mop?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:52 schreef Noek het volgende:
Laten we elkaars hand even vasthouden en kracht putten uit elkaar.
Of die dode mensen ziet..?
Man: Sorry? Do you?
Jaap: No!
Dawast.
Die liggen dan ook een meter of 10 verderopquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:52 schreef Disana het volgende:
He feels the presence of dead people.
Jaap kijk quasi-geļnteresseerd.
Hehe.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die liggen dan ook een meter of 10 verderop![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die liggen dan ook een meter of 10 verderop![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |