Die moderatoren daar sporen gewoon niet.quote:
Ja, hallo zeg, ik wil een fluitert-opquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:14 schreef Toverheks het volgende:sorry
Kan er niks bij verzinnen want ik vind het gewoon kuttv/stream/helemaal niks noppes en nada.
(en volgens mij klopt het nummer ook niet)
Hopelijk slaat zo'n nep oudje hem straks met haar handtasje om de orenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Die moderatoren daar sporen gewoon niet.
Oh wat enig, een mandala. En maar doorlullen over hippies. Je kunt wel merken dat die vent zelden de kans krijgt zo lang door te lullen.
Noek heeft me al geredquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, hallo zeg, ik wil een fluitert-op
Je houdt de spirit er weer lekker in broeder.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:17 schreef Gert het volgende:
Nummer klopt weer, laat OP toch verrotten. Gezellieeeeeeee!! En weer een liedje lalala
Graag gedaan pop!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Noek heeft me al gered![]()
en nummertje veranderd, thanks Noek
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:19 schreef Kinga het volgende:
Idiots. Het is stand by me, niet stay by me.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:19 schreef Kinga het volgende:
Idiots. Het is stand by me, niet stay by me.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:20 schreef Gert het volgende:
En het flowerchild zich maar verbijten omdat er geen gewijde sfeer heerst.
En op wellke melodie doen ze het eigenlijk, want volgns mij spelen ze een ander liedje dan ze zingenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:19 schreef beequeen het volgende:
Ik ga nu serieus huilen. Stay by me ipv Stand by me.
Spuit elf.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:22 schreef Toverheks het volgende:
ik schaam me toch een beetje voor de buren, heb geluid maar zachtjes gezet anders denken die,
waar kijkt en luisterd Toverheks nu naar???? en dan komen ze vragen, moet ik het uitleggen
en dan bellen ze toch de GG&GD voor me
Of je opent gewoon deze url in mediaplayer: http://www.onlinetvkijken.nl/media/sv.asxquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:21 schreef liesje1979 het volgende:
Tvp.
Liep weer eens vast, een linkje in de OP zou wel handig zijn, die grbuik ik vaak
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:22 schreef Maanvis het volgende:
Have I ever lied to you?
[ afbeelding ]
lekker ding, doet hij ook aan hypnosequote:Op woensdag 13 januari 2010 21:22 schreef Maanvis het volgende:
Have I ever lied to you?
[ afbeelding ]
Die gast is ergens onderweg in de vorige eeuw blijven hangen. Niet erg, maar hij neemt zichzelf wel erg serieus, dat is dan weer een stuk minderquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:22 schreef Maanvis het volgende:
Have I ever lied to you?
[ afbeelding ]
Bedankt Leandra, ik sla het iig op.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je opent gewoon deze url in mediaplayer: http://www.onlinetvkijken.nl/media/sv.asx
Dan heb je iig beeld.
Refresh my memory..quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:25 schreef beequeen het volgende:
Bij de weg, iedereen weet toch nog wel wat een Cola Light betekende in DGK?
Graag gedaan mopquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
Bedankt voor de link in de OP Noek, ik ga altijd via de COS naar de streams.
Dat schilderij van Michael Bowen was ook best mooi hè?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:28 schreef Jian het volgende:
Toch vond ik het wel een leuk onderwerp en ik vond m best lekker zingen![]()
Hansie als je hier meeleest, mij kan je wel hebben hoor op de chat, ik ben lekker positief
Ja ik ook.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:29 schreef beequeen het volgende:
Ik schakel nu over naar Politiek 24. Bye.
Als Huub dat dronk tijdens zijn alcoholverbod zat er altijd iets in. Remember?quote:
Jij zag het ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat schilderij van Michael Bowen was ook best mooi hè?
Ben al weg op die chat, anders had ik ook een ban want wat een voorkeuren hebben ze (behalve dotje) maar die Hansie begon ook al, echt is met 4 maten meten ergerde me kapot, dus dacht uitloggen en wegwezen hier want anders vallen er klappenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:28 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb idd je kommentaar gelezen op die Hansie Juud. En toen een ban?
Je voelt je daar in een kleuterklas.
Ik waag me der af en toe maar dan is het op het moment meteen bal, maar dat maakt me niks uit.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ben al weg op die chat, anders had ik ook een ban want wat een voorkeuren hebben ze (behalve dotje) maar die Hansie begon ook al, echt is met 4 maten meten ergerde me kapot, dus dacht uitloggen en wegwezen hier want anders vallen er klappen
Oh jij!quote:
Pluimvee, schei uitquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:34 schreef Toverheks het volgende:
is helemaal in wat zij op der hoofd heeft, heeft Trix ook he dat pluimvee op der hoofd als hoedje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |