Ho ho, nu krijgen we kenau Kant, opgelost is er nog niks.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:39 schreef Xsanthe het volgende:
meneer van dijk zegt;
kies nu voor de ouderen en stop de massa imigratie
opgelost
quote:Op donderdag 12 november 2009 12:54 schreef Jian het volgende:
Jessus, mogen we alstublieft gewoon naar een 2 partijen-stelsel en dat we dan klaar zijn met dat stelletje, voor eigen parochie predikende, ego-trippers, pffffffffWat een incompetentie
Geblaat?quote:Op donderdag 12 november 2009 12:50 schreef Xsanthe het volgende:
pffffff agnes toch
meis je geblaat wrd steeds waaaaaaziger
Ik vind haar wel heel helder.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:50 schreef Xsanthe het volgende:
pffffff agnes toch
meis je geblaat wrd steeds waaaaaaziger
Ja het komt niet veel veur, maar hierin is ze wel duidelijkquote:
jouw visiequote:Op donderdag 12 november 2009 12:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geblaat?
Zij heeft een duidelijk punt, Dat Pechtold daarna dreigt met een onmogelijke deelname aan een toekomstige regering, als de SP bij hun standpunt blijft, is geblaat,.
Rutten nog erger, hij is de strottenhoofd van het geblaat.
Dat zegt ik, De Teeeegenpartijijijijij, voor jou en voor mijijijijijquote:Op donderdag 12 november 2009 13:16 schreef Xsanthe het volgende:
[..]
jouw visie
persoonlijk vnd ik het allemaal 1 groot circus
we zitten naar een theater stuk te kijken
op zeker dat de aow omhoog gaat,mazzel als het niet gebeurd
op naar de volgende ronde met wederom kabinets onderhandelingen
* tis baaij the weeeeeei wel heurluk streamvoer*
Word een beetje moe van Pechtold, begint elke interruptie met de PVV op het moment, 't begint een beetje fobisch aan te doen. Kom op Alexander, nu weer op eigen kracht verder, je kan 'tquote:Op donderdag 12 november 2009 13:37 schreef Marrije het volgende:
Ik vond Pechtold wel grappig, of er even gecheckt kon worden of de hele PVV geveld was door ziekte
Ik vind het een aangenaam debat om te volgen
Ik vind Pechtold het geweldig doen!quote:Op donderdag 12 november 2009 13:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Word een beetje moe van Pechtold, begint elke interruptie met de PVV op het moment, 't begint een beetje fobisch aan te doen. Kom op Alexander, nu weer op eigen kracht verder, je kan 't
volgens mij wel marrije, ik keek vanmiddag even zag ik jp en rita verdonk, 5 min. en dan weet ik al niet meer waar over het gaat.quote:
Ik moest an die arbeit, bij een volgende keer kijk ik weer mee.quote:
In een TBS-kliniek zit je niet voor stráf hè. Dus ik snap de gedachte wel dat het moet kunnen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 14:12 schreef Marrije het volgende:![]()
![]()
ze willen de seks op bestelling weer toepassen, op de long stay personen in de tbs kliniek (pomperkliniek)
Ik heb het nog even opgezocht in de stukken.... Ik moet er nu weer om lachen...quote:Op woensdag 25 november 2009 08:34 schreef Marrije het volgende:
![]()
![]()
Maar die had ik dan net weer even gemist
KILL KILL KILLquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:41 schreef Leandra het volgende:
Zal ik deze even naar boven schoppen dan?? Lijkt me wel een geschikt moment
Dank je ! Om 21:30u gaan we verder; brief of niet, JP zal moeten verschijnen....quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:41 schreef Leandra het volgende:
Zal ik deze even naar boven schoppen dan?? Lijkt me wel een geschikt moment
Beter, ik zou bijna een weddenschap op de val van het kabinet afsluitenquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dank je ! Om 21:30u gaan we verder; brief of niet, JP zal moeten verschijnen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |