Dat zegt ik, De Teeeegenpartijijijijij, voor jou en voor mijijijijijquote:Op donderdag 12 november 2009 13:16 schreef Xsanthe het volgende:
[..]
jouw visie
persoonlijk vnd ik het allemaal 1 groot circus
we zitten naar een theater stuk te kijken
op zeker dat de aow omhoog gaat,mazzel als het niet gebeurd
op naar de volgende ronde met wederom kabinets onderhandelingen
* tis baaij the weeeeeei wel heurluk streamvoer*
Word een beetje moe van Pechtold, begint elke interruptie met de PVV op het moment, 't begint een beetje fobisch aan te doen. Kom op Alexander, nu weer op eigen kracht verder, je kan 'tquote:Op donderdag 12 november 2009 13:37 schreef Marrije het volgende:
Ik vond Pechtold wel grappig, of er even gecheckt kon worden of de hele PVV geveld was door ziekte
Ik vind het een aangenaam debat om te volgen
Ik vind Pechtold het geweldig doen!quote:Op donderdag 12 november 2009 13:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Word een beetje moe van Pechtold, begint elke interruptie met de PVV op het moment, 't begint een beetje fobisch aan te doen. Kom op Alexander, nu weer op eigen kracht verder, je kan 't
volgens mij wel marrije, ik keek vanmiddag even zag ik jp en rita verdonk, 5 min. en dan weet ik al niet meer waar over het gaat.quote:
Ik moest an die arbeit, bij een volgende keer kijk ik weer mee.quote:
In een TBS-kliniek zit je niet voor stráf hè. Dus ik snap de gedachte wel dat het moet kunnen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 14:12 schreef Marrije het volgende:![]()
![]()
ze willen de seks op bestelling weer toepassen, op de long stay personen in de tbs kliniek (pomperkliniek)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |