Iig lachwekkender.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:57 schreef Gert het volgende:
Vergeleken met die sneue zielepotenparade die voorbijtrekt is Johan nog een top-artiest.
Ja, dat was TOP, Adje van Dongen, had niemand op gerekend, ook Johan nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En Adje, dat was de eerste keer dat ik echt helemaal dubbel lag, Ze waren geloof ik echt bang voor hem, Dot die nog even over de chat vertelde dat hij er bij Johan niet inkam tijdens de bunker, Mera die direct naar de regie liep om te overleggen, Johan die meteen aan de telefoon hing. Alsido die zich er geen raad mee wist, Liesbeth die steeds maar bleef vissen hoeveel Adje gedronken had, en Adje, zich van geen kwaad bewust, hij zag gewoon licht branden
Er waren meer momenten met Johan waarop ik hard heb gelachen. Om hem moest lachen.
Vanavond niet.
Heerlijk chatten met Elientje en Dido.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vond het gisteren ook wel leuk met elientje, totdat die kutkompjoeter hier vast liep
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:59 schreef Jian het volgende:
De streams lopen de hele avond al als een trein bij mij. Beeld en geluid zijn heel behoorlijk. De chat loopt gewoon goed door. Goed werk hoor
Jaap is niet melaats, waarom behandel je hem als zulks? Als ie he tneits vind meot ie gewoon weglopen ja!!!! :Rquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
En ik vind het echt sneu voor Jaap.
Sorry dankzij de link van Leandra spam ik nu de COS vol.![]()
Tja Adje had eigenlijk de primeur.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En Adje, dat was de eerste keer dat ik echt helemaal dubbel lag, Ze waren geloof ik echt bang voor hem, Dot die nog even over de chat vertelde dat hij er bij Johan niet inkam tijdens de bunker, Mera die direct naar de regie liep om te overleggen, Johan die meteen aan de telefoon hing. Alsido die zich er geen raad mee wist, Liesbeth die steeds maar bleef vissen hoeveel Adje gedronken had, en Adje, zich van geen kwaad bewust, hij zag gewoon licht branden
Er waren meer momenten met Johan waarop ik hard heb gelachen. Om hem moest lachen.
Vanavond niet.
De deur moet ALTIJD op slot.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, dat was TOP, Adje van Dongen, had niemand op gerekend, ook Johan niet
Sneu? Nee, dat vind ik niet. Hij kan zelf toch ook wel een en een bij elkaar optellen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
En ik vind het echt sneu voor Jaap.
Sorry dankzij de link van Leandra spam ik nu de COS vol.![]()
Slaap lekker BQ, en dikke kus mee van mijquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:02 schreef beequeen het volgende:
Ik heb al zo'n kutdag vandaag. Dit kan er echt niet meer bij. Ik heb het echt geprobeerd maar ik trek dit echt niet.
Toedels.
Gewoon effe een complimentje, stelletje mekkeraarsquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:01 schreef Noek het volgende:
[..]
*gaat staan
Ovaatsie, een staande ovaazie!
Ccquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:55 schreef Copycat het volgende:
Geen tampon, geen maandverband ...
Jaja, ik kan het niveau aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |