Hij heeft iig een bloedmooie dochterquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:29 schreef Toverheks het volgende:
Is Johan Vlemmix eigenlijk getrouwd of verkering of zoiets???
En NEE ik heb geen intresse maar vraag me dat af.
Ik vond er gister echt heel weinig aan, en ik vond eline echt best aardig, maar misschien is dat het probleem wel. Misschien kijk ik graag streams om me te ergeren. Ik weet niet. En zelfs dat roept deze show niet bij mij op.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vond het gisteren ook wel leuk met elientje, totdat die kutkompjoeter hier vast liep
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh Mark, je werd al gemist vandaag![]()
Koest jijquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij heeft iig een bloedmooie dochteren verder schijnt hij ook nog twee zonen te hebben.
OMG.... ik heb nog een toekomst, hoeveel toiletten hebben ze daar, of keurt hij gewoon wat er op de stoep achtergelaten wordt??quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik snap dat vertrouwen daarin dan ook niet. Bedoel: Johan Vlemmix. Die vindt stront nog talentvol.
Oke, ik ben meer voor die zonen dan, kan me niet schelen hoe oud of hoe jong, 1 of 2 tegelijk ik draai me hand er niet voor omquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij heeft iig een bloedmooie dochteren verder schijnt hij ook nog twee zonen te hebben.
5!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.... ik heb nog een toekomst, hoeveel toiletten hebben ze daar of keurt hij gewoon wat er op de stoep achtergelaten wordt??
quote:
Hazes drink alike en daar houdt het ook wel op.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:56 schreef Toverheks het volgende:
sorry ik wordt me toch een partijtje lacherig met Hazes lookILike op de achtergrond
Dat denk ik ook. maar tegelijk denk ik: Wat had je dan verwacht?quote:
Hey, dat is een compliment.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:57 schreef Gert het volgende:
Vergeleken met die sneue zielepotenparade die voorbijtrekt is Johan nog een top-artiest.
En Adje, dat was de eerste keer dat ik echt helemaal dubbel lag, Ze waren geloof ik echt bang voor hem, Dot die nog even over de chat vertelde dat hij er bij Johan niet inkam tijdens de bunker, Mera die direct naar de regie liep om te overleggen, Johan die meteen aan de telefoon hing. Alsido die zich er geen raad mee wist, Liesbeth die steeds maar bleef vissen hoeveel Adje gedronken had, en Adje, zich van geen kwaad bewust, hij zag gewoon licht brandenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die avond en toen Johan ging uitleggen dat het echt geweldig zou worden vanavond. Met topgasten. Waar iedereen nog lang over zou napraten.
![]()
Maar wel allemaal geïmproviseerd!
Jaap past er goed bij, die kan ook niks.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:57 schreef Gert het volgende:
Vergeleken met die sneue zielepotenparade die voorbijtrekt is Johan nog een top-artiest.
Dat hij zelf wat meer aan het woord zou zijn, denk ik.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. maar tegelijk denk ik: Wat had je dan verwacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |