Ah. En jij werkt 'thuis'?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:19 schreef RonaldV het volgende:
Als FOK!-user die toevallig vlakbij woont en dus wel een paar fotos kan afdrukken.
die 450 was toch voor fok!sport?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:27 schreef whaley het volgende:
Volgens mij kan die 450 pixels formaat uit het topicstart, of niet? 430 voor frontpage en 610 voor forum heb ik begrepen.
Dacht ik ook, maar JJdJ1984 schreef in het vorige topic:quote:
quote:De foto's mogen trouwens in hetzelfde formaat worden aangeleverd als die van de FP. Sport en de FP maken gebruik van dezelfde layout etc.
Is inderdaad verwarrend. Ik had al uit gewoonte op 450 breed aangeleverd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:31 schreef whaley het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar JJdJ1984 schreef in het vorige topic:
[..]
Sinds de nieuwe FP hebben volgens mij alle subsite dezelfde formatenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:22 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Is inderdaad verwarrend. Ik had al uit gewoonte op 450 breed aangeleverd.
is t niet verstandig om dat even aan de crew over te laten om echt def dat aan te passen?quote:
Donequote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
is t niet verstandig om dat even aan de crew over te laten om echt def dat aan te passen?
Thuiswerken is gebaseerd op prestaties, niet op uurtjes draaien.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:25 schreef EchnaDarr het volgende:
Kak, ik gooide hem dicht.
[..]
Ah. En jij werkt 'thuis'?
Dit allebeiquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sinds de nieuwe FP hebben volgens mij alle subsite dezelfde formatenDit is verder gewoon een terugvindpostje natuuirlijk
ikquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:43 schreef x-tremed het volgende:
al mensen voor de zwarte cross dit jaar?
Wie gaat erover?quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:54 schreef PdeHoog het volgende:
Jongens, jullie begrijpen natuurlijk wel dat ik toch wel eens wat zou willen horen over Top Gear heIs er nou echt nog niets bekend?
Xil gaf hier al drie keer antwoord dat ze "ermee bezig waren en dat het teruggekoppeld zou worden". Het is volgende week al en mijn agenda begint hard vol te lopen. Ik kan me bijna niet voorstellen dat er nog niets bekend is.quote:
alweerquote:
Ik weet nog net zo min als jij. Ik kan uiteraard elke dag (of uur desnoods) melden dat we nog niets weten tot het wel zo is. Maar dat is ook behoorlijk nutteloos.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Xil gaf hier al drie keer antwoord dat ze "ermee bezig waren en dat het teruggekoppeld zou worden". Het is volgende week al en mijn agenda begint hard vol te lopen. Ik kan me bijna niet voorstellen dat er nog niets bekend is.
Ok. Maar waar zit het probleem dan? Is het de organisatie binnen FOK! of de organiserende partij? WE zijn volgens mij nu 2 weken verder en er zijn vier man die niet weten of ze die dagen nu vol kunnen plannen of niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik weet nog net zo min als jij. Ik kan uiteraard elke dag (of uur desnoods) melden dat we nog niets weten tot het wel zo is. Maar dat is ook behoorlijk nutteloos.
De organiserende partij is niet heel vlot in de informatieverstrekkingquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok. Maar waar zit het probleem dan? Is het de organisatie binnen FOK! of de organiserende partij? WE zijn volgens mij nu 2 weken verder en er zijn vier man die niet weten of ze die dagen nu vol kunnen plannen of niet.
Ok. Nou, zie mijn editquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
De organiserende partij is niet heel vlot in de informatieverstrekking
Gezien, en helder.quote:
Mijn dank!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:45 schreef ultra_ivo het volgende:
www.knsb.nl, onder nieuws. http://www.knsb.nl/topsport/nieuws/2010/alsnog-veluwemeertocht/
Poeh, geen idee kijk anders even in de specialtracker op FOK!sport de foto's van het veldrijden moet je dan een beetje als uitgangspunt nemen denk ikquote:
Ik kom uit Assen, kans is best groot dat ik ga kijken. Wil opzich wel een gokje wagen mbt. foto'squote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:40 schreef sanger het volgende:
@ FOK!sport ter herhaling:
De Superleague Formula komt naar Assen. Kunnen jullie daar iets voor regelen?
Zou je ze naar sport at fok dot nl wiilen sturen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:37 schreef RonaldV het volgende:
Ik heb het advies van Ivo genomen, en 3:2 gedaan. Jullie hebben mail voor de frontpage, voor de complete repo heb ik wat meer tijd nodig. En vergeet niet te melden dat er van de 140 man die vertrokken er uiteindelijk een man of 20 zijn gefinished, de rest heeft opgegeven, het was een ZEER zwaar parcours volgens de schaatsers die ik sprak.
astu!quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:27 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Zou je ze naar sport at fok dot nl wiilen sturen?
same herequote:Op donderdag 14 januari 2010 18:19 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik kom uit Assen, kans is best groot dat ik ga kijken. Wil opzich wel een gokje wagen mbt. foto's.
"Werkijs", hoorde ik een schaatser zeggen op TV Gelderland.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:37 schreef RonaldV het volgende:
Ik heb het advies van Ivo genomen, en 3:2 gedaan. Jullie hebben mail voor de frontpage, voor de complete repo heb ik wat meer tijd nodig. En vergeet niet te melden dat er van de 140 man die vertrokken er uiteindelijk een man of 20 zijn gefinished, de rest heeft opgegeven, het was een ZEER zwaar parcours volgens de schaatsers die ik sprak.
Een understatement. Van der Wal (de winnaar) in een eerste reactie tegen NOS radio: "Je kunt het amper nog schaatsen noemen."quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:07 schreef Sally het volgende:
[..]
"Werkijs", hoorde ik een schaatser zeggen op TV Gelderland.
Ik wil ook wel...quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:43 schreef x-tremed het volgende:
al mensen voor de zwarte cross dit jaar?
Stuur Olga even een PMquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:30 schreef sanger het volgende:
Heeft er al iemand gekeken naar de Superleague Formula?
----- The following addresses had permanent fatal errors -----quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:24 schreef EchnaDarr het volgende:
fp@fok.nl
Probeer frontpage@fok.nl eens.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:20 schreef Timmos het volgende:
[..]
----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<fp@fok.nl>
Zet mij maar op de Pinkpop lijst. Lijkt me heel vet om te doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:10 schreef Xilantof het volgende:
Evenementen als zwarte cross en pinkpop zullen pas wat korter van te voren vergeven worden. Uiteraard nemen we iedereen die interesse heeft mee in de overweging, maar op voorhand kunnen we niets beloven.
Nog niets vernomen van TopGear helaas.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:34 schreef Noxa het volgende:
[..]
Zet mij maar op de Pinkpop lijst. Lijkt me heel vet om te doen.
Al iets vernomen over Top Gear in de RAI?
worden ze niet warm of koud van met hun publiciteitquote:Op maandag 18 januari 2010 20:22 schreef RonaldV het volgende:
Misschien is het slimmer om TopGear te gaan vertellen dat ze op de grootste internet community van Nederland geen review gaan krijgen?
Ok dan ga ik mijn weekend vol plannen. Mocht er nou nog wat komen, laat het me ff weten. Mocht ik dan nog tijd hebben dan ga ik misschien wel. Maar houdt er nu geen rekening meer mee.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nog niets vernomen van TopGear helaas.
Misschien niet. Maar een zichzelf respecterende professionele organisatie kan zich dergelijke blunders niet veroorloven. Zeker niet als bekend wordt dat media zich afmelden om hun evenement te verslaan.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:33 schreef angel008 het volgende:
ik denk dat we topgear hier maar even gewoon moeten gaan vergeten
[..]
worden ze niet warm of koud van met hun publiciteit![]()
Op welke termijn? lijkt me wel gaaf, maar dan moet ik eerst richting mn ouders gaanquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:47 schreef JJdJ1984 het volgende:
Is er een FOK!fotograaf die een keer zijn vrijdagavond wil opofferen om in Geleen een ijshockeywedstrijd te fotograferen (Ruijters Eaters).
das opzich ook niet zo'n probleem die 13e feb is met carnaval.... ik kom er eventjes op terug. is dat goed? moet ff goed in agenda kijkenquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:50 schreef JJdJ1984 het volgende:
31 januari, 13 februari of 21 februari
Het is dus geen vrijdag maar zaterdag of zondag
Ik gok naar Top Gear Live, maar het is wel handig om er even bij te vermelden waarheenquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:08 schreef Xilantof het volgende:
Als er nog iemand kan vanavond... vrij last-minute kwamen ze over de boeg en op basis van de aanmeldingen is Angel008 reeds geinformeerd en hij gaat. We hebben nog 1 plek (was eerst vergeven aan een reviewer die heeft afgezegd) dus als iemand nog kan/wil...
Ja dat is helemaal goedquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
das opzich ook niet zo'n probleem die 13e feb is met carnaval.... ik kom er eventjes op terug. is dat goed? moet ff goed in agenda kijken
de 13e feb kanquote:
Als dit over Top Gear gaat is het wel echt ultra laat. Wel balen natuurlijk! Jullie kunnen hier waarschijnlijk ook niks aan doen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:08 schreef Xilantof het volgende:
Als er nog iemand kan vanavond... vrij last-minute kwamen ze over de boeg en op basis van de aanmeldingen is Angel008 reeds geinformeerd en hij gaat. We hebben nog 1 plek (was eerst vergeven aan een reviewer die heeft afgezegd) dus als iemand nog kan/wil...
Dat komt mooi uit dat jij dan kunt, ik heb die avond zelf wedstrijd in Eindhoven.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
das opzich ook niet zo'n probleem die 13e feb is met carnaval.... ik kom er eventjes op terug. is dat goed? moet ff goed in agenda kijken
***-zooiquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:08 schreef Xilantof het volgende:
Wat leuk dat je de winnaars erop gezet hebt! Ik ben erg benieuwd naar de foto;s!quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:44 schreef angel008 het volgende:
postend vanuit de golden gate booth met Betty_Sue (fok-winnares van de top gear live show)
show was geweldig mevrouw zit nog steeds met trillende benen naast me.
toevallig tijdens de show naast elkaar (vast wel vanwege de kaarten)
[ afbeelding ]
nu richting huis en de rest van de foto's uitzoeken...
overigens mocht er tijdens de show niet gefotografeerd worden![]()
(en iedereen met telefoon cam wel)
FBquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:21 schreef fraubitch het volgende:
neequote:Op donderdag 21 januari 2010 23:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
FBHeb je al een bevestiging teruggehad vanuit Hongarije?
Deze zou ik wel willen doen. Met een H's-Master-Iquote:Op maandag 18 januari 2010 16:13 schreef EchnaDarr het volgende:
Ow, nog een tipje, Jazz by Duurstede (http://www.jazzbyduurstede.nl/)
de rechter ben ikquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Wat leuk dat je de winnaars erop gezet hebt! Ik ben erg benieuwd naar de foto;s!
Hoe was het? Hoe was de organisatie? Waar heb je wel foto's van kunnen maken?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:25 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nee
Ik wacht ook nog even totdat de hongaarse accreditatieinvulsite online komt en dan vul ik die ook in. Ik was een beetje te vroeg geloof ik
=D leuke fotoquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:40 schreef angel008 het volgende:
zeuh..
drukke paar dagen achter de rug top gear foto's bewerkt zijn nu aan het exporten vanuit lightroom rar file aanmaken en uploaden verwacht binne 10/15 min een pmetje xilantoff!
wel alvast een stukje wat Betty_Sue moest doen
[ afbeelding ]
Voor de meeste evenementen is het wel duidelijk, maar zou je op de ontbrekende plekken even de plaatsnaam kunnen invoeren? Da's voor fotografen wat makkelijker aanmeldenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:33 schreef JJdJ1984 het volgende:
Hieronder staat een kalender met diverse (grote) sportevenementen die komend jaar in Nederland worden gehouden. Uiteraard willen we proberen om bij zoveel mogelijk evenementen aanwezig te zijn maar we kunnen niet vooraf beloven dat we een accreditatie voor het evenement binnenhalen. Mocht je geinteresseerd zijn om een evenement te bezoeken en er een sfeerverslag voor te maken dan kun je het beste even een pm sturen naar foksport of een mail sturen naar sport at fok dot nl.
Even kort overzicht van evenementen in Nederland voor FOK!fotografen:
Grote sportevenemmenten voor FOK!fotografen
(knippie)
JJheldquote:Op maandag 25 januari 2010 21:33 schreef JJdJ1984 het volgende:
Hieronder staat een kalender met diverse (grote) sportevenementen die komend jaar in Nederland worden gehouden. Uiteraard willen we proberen om bij zoveel mogelijk evenementen aanwezig te zijn maar we kunnen niet vooraf beloven dat we een accreditatie voor het evenement binnenhalen. Mocht je geinteresseerd zijn om een evenement te bezoeken en er een sfeerverslag voor te maken dan kun je het beste even een pm sturen naar foksport of een mail sturen naar sport at fok dot nl.
Even kort overzicht van evenementen in Nederland voor FOK!fotografen:
Grote sportevenemmenten voor FOK!fotografen
Schaatsen:
- WK Allround Heerenveen 6-3
- WC Finale Heerenveen 13-3
Wielrennen:
- Ronde van Vlaanderen 4-4 (1e paasdag)
- AmstelGold Race 19-4 (maastricht e.o.)
- Luik-Bastenaken-Luik 25-4
- NK Wielrennen 27-7 (Beek e.o.)
- Eneco Tour 17/24-8 (div. plaatsen www.enecotour.nl)
Tennis:
- ABN Amro Toernooi 8-14 april (rotterdam)
- Rosmalen 14/20-7
- Scheveningen 5/11-7
Atletiek:
- City-Pier-City 14-3 (Den Haag - Schevenigen - Den Haag)
- Rotterdam Marathon 11-4
- FBK Games 30-5 (Hengelo)
- Amsterdam Marathon 17-10
- Tilburg 10miles 5-9
Paardrijden:
- CHIO 16/20-6 (Rotterdam)
Beachvolleybal
- WT Scheveningen 23/29-8
Golf
- Dutch Open Golf 9/12-9 (Hilversum)
Turnen
- WK Turnen 17/24-10 (Rotterdam)
Zwemmen
- SwimCup Eindhoven n.n.b. (indien EK naar Eindhoven gaat gaat de SC niet door)
- evt. EK Zwemmen in Eindhoven
Autosport:
13-4 Paasraces (Zandvoort)
16-5 A1GP ASSEN
14-6 TANGO MASTERS (Zandvoort)
24/6-26/6 ALICE TT ASSEN
6/8-8/8 Rizla Racing Day (Assen)
19-7 DTM (Zandvoort)
Korfbal
oktober EK Korfbal (div. speelsteden in NL)
Dit overzicht zal niet geheel compleet zijn. Mocht je een evenement willen bijwonen wat er niet tussen staat kun je even een mail sturen naar sport at fok dot nl of een pm naar foksport
Als het nou in Vancouver was, met door jullie betaalde reiskosten....quote:Op maandag 8 februari 2010 08:43 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik ben op zoek naar een fotograaf die naar de hulding wil gaan van de Nederlandse deelnemers aan de Olympsche Spelen. Dat zal op dinsdag 2 maart om 16:30 uur plaatsvinden in Haarlem.
Daar zoeken we iemand voorquote:Op maandag 8 februari 2010 17:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
PP persconferentie wordt daar al wat mee gedaan?
tijdstip? zie het al online, wordt hem niet, zit op kantoor dan helaas.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:18 schreef JJdJ1984 het volgende:
En dan hebben we gewoon nog een verzoekje.
Het gaat dan eindelijk tóch gebeuren. Het NK Marathon op Natuurijs.
Wie is er in de gelegenheid om komende woensdag op het Zuidlaardermeer foto's te gaan maken?
Helaas moet ik ook werkenquote:Op maandag 8 februari 2010 17:18 schreef JJdJ1984 het volgende:
En dan hebben we gewoon nog een verzoekje.
Het gaat dan eindelijk tóch gebeuren. Het NK Marathon op Natuurijs.
Wie is er in de gelegenheid om komende woensdag op het Zuidlaardermeer foto's te gaan maken?
Had ik hierboven al aangegevenquote:Op maandag 8 februari 2010 18:36 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Daar zoeken we iemand voor![]()
Interesse?
Ik ben helaas op vakantie die weekquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:47 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik ben nog op zoek naar iemand die als fotograaf naar het NK Cross in Hellendoorn wil op 6 en 7 maart
tof!!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:49 schreef Mike-Nikon het volgende:
Kunnen jullie nog iemand gebruiken met profspullen ?
Tot 600mm is hier alles lichtsterk aanwezig.
doe ik altijd op stapquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
je moet maar roepen zodra je iets ziet wat je wilt fotograferen
Is bij mij in de buurt en heb de agenda nog vrij. Kan zaker wel 1 van de 2 dagen of moet allebei?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:47 schreef JJdJ1984 het volgende:
@marco001 ik ga het even checken
Ik ben nog op zoek naar iemand die als fotograaf naar het NK Cross in Hellendoorn wil op 6 en 7 maart
Voel je vrij om mijn post te negeren hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:33 schreef Puala het volgende:
http://www.wijlopenvoorrob.nl/
Ik wil 18 mei hier wel foto's van maken als jullie interesse hebben. Alleen zou ik dan graag toegang voor 2 personen willen.
Zeker misschien deed ik dat daarom dan ookquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Voel je vrij om mijn post te negeren hoor.
Kijk en dat is al voldoendequote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:15 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Zeker misschien deed ik dat daarom dan ook![]()
Nee even serieus: Ik ga er naar kijken. Je hoort van me
t was fripsquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
de 13e feb kanvan mij uit. hoelaat is die wedstrijd?
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:30 schreef JJdJ1984 het volgende:
Je hebt al je smoesjes nu wel verbruikt hoor sanger
pr@fok.nl of frontpage@fok.nl of sport@fok.nl moeten wel werkenquote:Op zondag 14 februari 2010 20:06 schreef Ynske het volgende:
het emailadres uit de op is
<fp@fok.nl>: host mailserver.fok.nl[87.233.27.13] said: 550 5.1.1 <fp@fok.nl>:
Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox table (in reply
to RCPT TO command)
misschien handig om dit aan te passen in de op?
dank jequote:Op zondag 14 februari 2010 20:47 schreef Xilantof het volgende:
Ik pas het even aan in de OP![]()
Het moet inderdaad "frontpage@fok.nl" zijn.
Ze staan ondertussen op de FP en sport onlinequote:Op zondag 14 februari 2010 20:52 schreef Ynske het volgende:
a
[..]
dank je
als t goed is zijn ze wel aangekomen op de verschillende adressen
Zal ik maar weer Rockin' Park (tot nu toe alleen nog Pearl Jam bevestigd) roepen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
de regels..: je moet maar roepen zodra je iets ziet wat je wilt fotograferen
Mochten daar meerdere fotografen voor nodig zijn wil ik me voor de Giro d'Italia ook wel aanmelden. Net zoals voor de Tour de France in Rotterdam.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:58 schreef Cheiron het volgende:
Komt de Giro d'italia dit jaar ook niet door Amsterdam heen? Kan misschien wel leuk onderwerp zijn
Same here overigens. Al denk ik dat ik ook wel zonder accreditatie leuke foto's kan schieten.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:04 schreef krijg064 het volgende:
[..]
Mochten daar meerdere fotografen voor nodig zijn wil ik me voor de Giro d'Italia ook wel aanmelden. Net zoals voor de Tour de France in Rotterdam.
er worden nu nieuwe banden onder mijn auto geramd dacht eerst dat dit vrijdag op zaterdag pas gedaan werd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:26 schreef Xilantof het volgende:
Wie wil komende vrijdag SEEN fotograferen?
In Paradiso Amsterdam.
Voor info zie ook: [WIN] Gastenlijstplekken voor SEEN @ Paradiso 19-2
Vooralsnog alleen fotograaf. Zal even overleggen of +1 misschien mogelijk is!quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:31 schreef angel008 het volgende:
[..]
er worden nu nieuwe banden onder mijn auto geramd dacht eerst dat dit vrijdag op zaterdag pas gedaan werd.
kan dit met een eventuele +1 zijn of is dit alleen voor de fotograaf ?
anders stel ik me beschikbaar om hierheen te gaan.
vorige keer in de escape lounge ook geschoten voor fok
[Fotoreportage] ADE, lounge in de Escape
en tegenwoordig schiet ik ook voor Clubjudge.com (onder dezelfde nick als hier) voor eventueel referentiemateriaal..
daar is men toch al mee bezig.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:36 schreef angel008 het volgende:
zat/zondag zou ik eventueel voor de motorbeurs kunnen
hoe staat het met de huishoudbeurs eigenlijk ?
kunnen we hier ook iemand heensturen ?
* angel008 gaat vanavond _mischien_ zal wel kijken of ik wat leuks kan maken daaro..
vraag @ fok zelf is het niet een idee om wat fok fotografen visitekaartjes te maken.
elke keer uitleggen dat je voor fok.nl schiet kost altijd weer een kwartier om uit te leggen dat het echt geen pron site is
Een link als specials.fok.nl/uername als die naar jouw specials wijst, zou dat wel top zijn als referentie op zo'n kaartje..quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar is men toch al mee bezig.
heb dat probleem overigens nog nooit gehad
agree zou wel tof zijn..quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:21 schreef Peter het volgende:
[..]
Een link als specials.fok.nl/uername als die naar jouw specials wijst, zou dat wel top zijn als referentie op zo'n kaartje..
We kunnen uiteraard weer een aanvraag doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:47 schreef purplerose het volgende:
Ik meld me trouwens weer aan om pearljam te fotograferen in juni in goffertpark
Wordt er iemand heengestuurd?
Mochten er meerdere heen gaan/moeten: meld ik me ook aan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:47 schreef purplerose het volgende:
Ik meld me trouwens weer aan om pearljam te fotograferen in juni in goffertpark
Wordt er iemand heengestuurd?
Ik vraag het al jaren dus eigenlijk vind ik dat ik wel hoor te gaanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:00 schreef Siegfried het volgende:
[..]
We kunnen uiteraard weer een aanvraag doen.
Alleen beloof ik je niet dat jij dan ook automatisch gestuurd wordt
We hebben al eerder aangegeven dat het niet gaat op wie het het eerst vraagtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik vraag het al jaren dus eigenlijk vind ik dat ik wel hoor te gaan![]()
Aangezien ik daarnaast ook nog es een grote fan ben.
Ja maar dan moet je de band fotograferen, en niet alleen Eddie Vedder!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik vraag het al jaren dus eigenlijk vind ik dat ik wel hoor te gaan![]()
Aangezien ik daarnaast ook nog es een grote fan ben.
Beschikbare apparatuur is een canon 1000D + extra 300mm zoomlens en eerder werk (dit was toch juist voor fotograferen die nog niet zoveel ervaring hebben in concertfotografiequote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:07 schreef Siegfried het volgende:
[..]
We hebben al eerder aangegeven dat het niet gaat op wie het het eerst vraagt
We bekijken per geval wie er kunnen en willen, en zullen oa aan de hand van eerder werk en beschikbare apparatuur beslissen wie we sturen.
Nee echt?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:12 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je de band fotograferen, en niet alleen Eddie Vedder!
Bij deze, lijkt mij sowieso wel leuk om te gaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:39 schreef Siegfried het volgende:
Zijn er fotografen die maandag 1, en/of dinsdag 2 maart tussen 17.30u en 19.30u tijd hebben om een hele toffe FOK!actie te fotograferen?
Details volgen, en we kunnen meerdere fotografen gebruiken
Wat doe jij maandag 1 of dinsdag 2 maart om 17:30?
Edit: Het gaat dus om de exclusieve FOK!voorvertoning van de film 'The Book of Eli'. Op 1 maart in Amsterdam/Rotterdam, en op 2 maart in Eindhoven/Groningen.
We reserveren 2 kaartjes per locatie voor een fotograaf!
Dus, wie wil? Een zaal vol FOK!kers fotograferen![]()
Dat klopt. Daar hebben we ook genoeg (oefen)mogelijkheden voor. Maar het schieten van een band als Pearl Jam is natuurlijk geen oefening. Als we daarvoor accreditatie ontvangen, dan moeten daar goede foto's van komen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:13 schreef purplerose het volgende:
[..]
Beschikbare apparatuur is een canon 1000D + extra 300mm zoomlens en eerder werk (dit was toch juist voor fotograferen die nog niet zoveel ervaring hebben in concertfotografie) kan je hier vinden
http://picasaweb.google.nl/home?tab=mq
Ik weet niet hoe dat vorige keer gegaan is. Of we toen een fotograaf aanwezig hadden, of een reviewer die vanuit het publiek ook wat foto's heeft gemaakt. Groot verschil natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:29 schreef purplerose het volgende:
Alsof de vorige die PJ heeft geschoten zulke bijzonder goeie foto's heeft geschoten![]()
Ik zag alleen het normale stuff wat elke hobby fotograaf met een goed toestel kan schieten
Maargoed, maakt verder niet uit, I get it
Nog 2 fotografen gezocht!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:39 schreef Siegfried het volgende:
Zijn er fotografen die maandag 1, en/of dinsdag 2 maart tussen 17.30u en 19.30u tijd hebben om een hele toffe FOK!actie te fotograferen?
Details volgen, en we kunnen meerdere fotografen gebruiken
Wat doe jij maandag 1 of dinsdag 2 maart om 17:30?
Edit: Het gaat dus om de exclusieve FOK!voorvertoning van de film 'The Book of Eli'. Op 1 maart in Amsterdam/Rotterdam, en op 2 maart in Eindhoven/Groningen.
We reserveren 2 kaartjes per locatie voor een fotograaf!
Dus, wie wil? Een zaal vol FOK!kers fotograferen![]()
ik wil in eindhoven welquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:54 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Nog 2 fotografen gezocht!
1 maart:
Amsterdam: Barend_
Rotterdam: ....
2 maart
Eindhoven: ....
Groningen: Surveillance-Fiets
Gewoon wat sfeerbeeldenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik wil in eindhoven welmits er even verteld word wat er verder nog van eisen zijn om te schieten
nee had ik nog niet, waar moet dat?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:24 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Gewoon wat sfeerbeelden
Fiets probeert nog te regelen dat er vooraf even in de zaal geschoten mag worden.
Verdere details volgen nog. Had je zelf al kaarten gereserveerd?
Klikkerdeklikquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee had ik nog niet, waar moet dat?
dank jequote:
Dat is in dit geval geen halszaak. Al zou het natuurlijk wel jammer zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
dank je
mocht t nu zo zijn dat er dan weer sneeuw ligt... dan kan ik de auto niet, is t dan een probleem als er niet gegaan word? of is t toch beter dat iemand anders gaat?
Dat was ook zonder foto-accreditatie en vanuit het publiek geschoten en nog belangrijker met een digicammetje met 15x optische zoom (niet-SLR) omdat ik geen SLR mee naar binnen kon krijgen toen in 2006.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:29 schreef purplerose het volgende:
Alsof de vorige die PJ heeft geschoten zulke bijzonder goeie foto's heeft geschoten![]()
Ik zag alleen het normale stuff wat elke hobby fotograaf met een goed toestel kan schieten
Jaja, i get itquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:12 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Dat was ook zonder foto-accreditatie en vanuit het publiek geschoten en nog belangrijker met een digicammetje met 15x optische zoom (niet-SLR) omdat ik geen SLR mee naar binnen kon krijgen toen in 2006.
Voor een foto-accreditatie voor concerten heb je simpelweg een lichtgevoelige lens nodig (2.8 of lager over hele bereik) en voor grote namen/evenementen een bergje ervaring en bijbehorend portfolio in dat genre.
Wat Siegfried ook al aangaf dus eerder
Lolquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:39 schreef Pink_Floyd het volgende:
ik ook niet blijkbaar, het was 2007 zie ik nu
Dat gebeurd overigens ook regelmatig bij andere dingen hoor. Kleinere festivalletjes enzo.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:47 schreef purplerose het volgende:
[..]
Lol
kreeg net een brainfartals je accreditatie krijgt voor 2 mensen stuur je gewoon iemand met ervaring en iemand met minder ervaring zodat die ook wat kan leren. Probleem opgelost :p
Dauwpop ga ik even naar kijken. Daar heb ik al wat lijntjes lopen. Misschien kunnen we samen gaan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:26 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Ik hou me nog steeds aanbevolen voor Dauwpop en Lowlands
En ik zag dat de TMF awards naar Enschede komen, en laat dat nu hier om de hoek zijn dus daar biedt ik me nu ook voor aan.
HEb je ondertussen een update?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:15 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Zeker misschien deed ik dat daarom dan ook![]()
Nee even serieus: Ik ga er naar kijken. Je hoort van me
tmf awards zijn vorig jaar een beetje fout gelopen, kan je niet garanderen dat we dit jaar weer accreditatie krijgenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:26 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Ik hou me nog steeds aanbevolen voor Dauwpop en Lowlands
En ik zag dat de TMF awards naar Enschede komen, en laat dat nu hier om de hoek zijn dus daar biedt ik me nu ook voor aan.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mocht er nog iemand zin hebben om morgen mee te gaan, ik heb nog een accreditatie over voor de PP persconferentie.
Het begint officieel rond 12:00 maar goed we kunnen best eerder al even een rondje doen leidseplein en wat plaatjes maken? Anders rond half / kwart voor bij de deurquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:09 schreef Marc H het volgende:
[..]
PP ???
Waar is het?
* Marc H is morgen vrij, en heeft waarschijnlijk wel interesse
Pinkpop in paradiso.
Komt voor mij perfect uit, kan ik mijn nieuwe 70-200 L testen. Hoe laat?
Gezelligquote:
Checkquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:31 schreef fraubitch het volgende:
ATTENTIE FOK! FOTOGRAFEN!
Wil elke fotograaf, of je nou al eens voor ons hebt gefotografeerd of dat nog wilt doen, mij deze gegevens PB'en?
Dan wordt je officieel opgenomen in de fotografen pool.
Uiteraard wordt er voorzichtig omgesprongen met je gegevens
Foknaam
Contactgegevens: Naam Fotograaf & emailadres & telefoonnummer
Regio waarin je woont en fotografeert (bv Amsterdam, heel nederland)
Apparatuur
Portfolio
Specialisatie
Wat al gefotografeerd voor FOK!
Done!quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:31 schreef fraubitch het volgende:
Wil elke fotograaf, of je nou al eens voor ons hebt gefotografeerd of dat nog wilt doen, mij deze gegevens PB'en?
Dan wordt je officieel opgenomen in de fotografen pool.
Uiteraard wordt er voorzichtig omgesprongen met je gegevens
Foknaam
Contactgegevens: Naam Fotograaf & emailadres & telefoonnummer
Regio waarin je woont en fotografeert (bv Amsterdam, heel nederland)
Apparatuur
Portfolio
Specialisatie
Wat al gefotografeerd voor FOK!
Check!quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:31 schreef fraubitch het volgende:
knip
ge-pee-beet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:31 schreef fraubitch het volgende:
---8<---
checkquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:52 schreef fraubitch het volgende:
fotografen die ik nog mis:
PdeHoog
Marc H
Barend_
purplerose
slashyou
Mike-Nikon
HMaster-II
Buurvrouw_Rietman
Puala
RonaldV
Ynske
EchnaDarr
Taxibabe
plus natuurlijk de mensen die nog niks gedaan hebben maar het wel willen doen
En wat gaat er met deze informatie gebeuren? Ooit, in een ver ver verleden, heb ik dezeflde meuk al eens doorgegeven aan vriend Xilantofquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:52 schreef fraubitch het volgende:
PdeHoog
Marc H
Barend_
purplerose
slashyou
Mike-Nikon
HMaster-II
Buurvrouw_Rietman
Puala
RonaldV
Ynske
EchnaDarr
Taxibabe
ik meen me ook te herinneren dat dit recent nog doorgegeven is.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En wat gaat er met deze informatie gebeuren? Ooit, in een ver ver verleden, heb ik dezeflde meuk al eens doorgegeven aan vriend XilantofNet als mijn adres wat afgelopen kerst is gebruikt om alle fotografen een kaartje te sturen
ik heb om 4 uur een afspraak bij t uwv. die afspraken vergen veel energie. dus nog naar Ehoven rijden daarna gaat gewoon niet lukken. helaas.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:04 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dat is in dit geval geen halszaak. Al zou het natuurlijk wel jammer zijn
Maar Eindhoven zit nog niet vol, dus mochten er nog mensen zijn: meld je aan, het gaat hard!
Kun je zelf niet?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:53 schreef Siegfried het volgende:
Bij dezen dan:
Iemand die aanstaande dinsdag een bioscoopzaal vol FOK!kers wilt fotograferen?
Je vergeet nog te vertellen welke bioscoopzaalquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:53 schreef Siegfried het volgende:
Bij dezen dan:
Iemand die aanstaande dinsdag een bioscoopzaal vol FOK!kers wilt fotograferen?
Mis je mij?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:52 schreef fraubitch het volgende:
PdeHoog
Marc H
Barend_
purplerose
slashyou
Mike-Nikon
HMaster-II
Buurvrouw_Rietman
Puala
RonaldV
Ynske
EchnaDarr
Taxibabe
die gooi ik openbaar op t ONZ forum.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En wat gaat er met deze informatie gebeuren? Ooit, in een ver ver verleden, heb ik dezeflde meuk al eens doorgegeven aan vriend XilantofNet als mijn adres wat afgelopen kerst is gebruikt om alle fotografen een kaartje te sturen
Voor het geval je t niet doorhad: geintje.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:12 schreef fraubitch het volgende:
[..]
die gooi ik openbaar op t ONZ forum.
Zeurkous!
ok, dan ga ik wel eens vragenquote:
Mocht je wat meer info nodig hebben van ons dan weet je met te vinden :-)quote:
Ik mis jou ook hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:52 schreef fraubitch het volgende:
PdeHoog
Marc H
Barend_
purplerose
slashyou
Mike-Nikon
HMaster-II
Buurvrouw_Rietman
Puala
RonaldV
Ynske
EchnaDarr
Taxibabe
eerlijk is eerlijk, is mij net achter de schermen duidelijk gemaakt wat je bedoelde. Wist ik niet en je hebt wel gelijk! sorry!quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:18 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Die informatie was voor eenmalig gebruik, is daarna weer de prullenbak in gegaan. boeh! fout!
kom je dit jaar gezellig in onze fotostudio op de zwarte cross op de foto?quote:
Oh tof!! Ja tuurlijk! en samen een drankje he!quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:37 schreef x-tremed het volgende:
[..]
kom je dit jaar gezellig in onze fotostudio op de zwarte cross op de foto?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:52 schreef fraubitch het volgende:
PdeHoog
Marc H
Barend_
purplerose
slashyou
Mike-Nikon
HMaster-II
Buurvrouw_Rietman
Puala
RonaldV
Ynske
EchnaDarr
Taxibabe
die moeten we idd nog inhalen van vorig jaarquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:14 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Oh tof!! Ja tuurlijk! en samen een drankje he!
Bij dergelijke festivals is een +1 sowieso geen optie. Als we al meerdere accreditaties krijgen, dan is deze uiteraard voor een reviewer of een extra fotograafquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:36 schreef Marco001 het volgende:
http://www.rock-am-ring.com/
Interresse in? wil ik best 2 dagen ofzo heen gaan voor jullie, mits ik een perskaart kan krijgen en een +1 zou dan helemaal tof zijn.
gelijk heb je. Soms wil het wel eens lukken hoor, maar niet bij zulke grote festivalsquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:49 schreef Marco001 het volgende:
njah, ik dacht, laat ik het eens proberen..
Done!quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:52 schreef fraubitch het volgende:
Taxibabe
Lijkt me gezellig! Dus regel datquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:30 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dauwpop ga ik even naar kijken. Daar heb ik al wat lijntjes lopen. Misschien kunnen we samen gaan?
Straksquote:Op zondag 28 februari 2010 11:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trouwens het is nu al een aantal dagen dat de PP persconferentie is geweest wanneer komen de foto's online?
Correctquote:Op zondag 28 februari 2010 16:29 schreef freud het volgende:
Het was toch zo dat je suggesties kon aandragen voor fotografeerbare zaken zoals concerten en evenementen, maar dat de crew dan keek wie ze er naartoe wilden sturen?
En zie ze onlinequote:
Wat had je ingestuurd?quote:Op zondag 28 februari 2010 18:43 schreef Puala het volgende:
Is er al een update van het idee dat ik laatst ingestuurd heb?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:04 schreef Peter het volgende:
Hoe laat en waar is dat? Ik heb morgen vrij ivm campagne voeren voor de gemeenteraadsverkiezingen, maar dan heb ik 's middags redelijk de vrije hand...
quote:De NOS zendt woensdag de huldiging van de olympische medaillewinnaars in Den Haag rechtstreeks uit. Allereerst worden de sporters door koningin Beatrix op Paleis Huis ten Bosch ontvangen.
Daarna gaat de olympische ploeg naar de Ridderzaal waar minister-president Balkenende de sporters tijdens een feestelijke bijeenkomst toespreekt. De NOS Studio Sport-uitzending begint om 13.20 uur op Nederland 1 en zal tot ongeveer 15.30 uur duren. De presentatie is in handen van Toine van Peperstraten. Dat meldde een NOS-woordvoerder maandag.
Naast premier Balkenende spreken ook Erica Terpstra, voorzitter van NOCNSF, en Jet Bussemaker, staatssecretaris van VWS en eerstverantwoordelijke voor sport, het gezelschap in de Ridderzaal toe. Dat gezelschap bestaat behalve uit de medaillewinnaars ook uit coaches, familieleden van de winnaars en een delegatie van NOCNSF.
Nee maar je kan natuurlijk altijd foto's maken aan de kant van de weg. Sterker nog ik zou dat enorm waarderen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:54 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Valt er niets te regelen voor de huldiging morgen in Den Haag? Wil best wat foto's maken voor Fok hoor
daar is het nu helaas te laat voor. tegen de tijd als alles rond is sta jij al daar...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:54 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Valt er niets te regelen voor de huldiging morgen in Den Haag? Wil best wat foto's maken voor Fok hoor
Het leek me wel leuk, maar ik kan helaas niet. Zeker met die beginnende bands kan er nog een juweeltje als Krezip tussen zitten die enorm door gaat breken.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:08 schreef Xilantof het volgende:
Wie lijkt het leuk om de 2e halve finale van The Clash of the coverbands te fotograferen? http://www.theclashofthecoverbands.com/show/agenda.php
We willen graag de 1e en 2e halve finale verslaan (en als het even kan dan ook de finale. Maar we moeten zeker zijn dat we bezetting hebben.
Shit, past precies in mijn straatje maar ik heb dan zelf repetitiequote:Op woensdag 3 maart 2010 16:30 schreef Xilantof het volgende:
Gezocht:
fotograaf die bij de persvoorstelling van de theatervoorstelling Fast Car aanwezig wil zijn voor foto's!
Dit zal plaatsvinden op dinsdagavond 9 maart om 20.30 uur in Eindhoven.
Net wakker, gaat hem niet wordenquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:13 schreef Peter het volgende:
Eerst ff wat nachtrust inhalen, wellicht ben ik optijd op het binnenhof.. En anders is er vast een novum-foto voor de FP
Heel graagquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:30 schreef Xilantof het volgende:
Gezocht:
fotograaf die bij de persvoorstelling van de theatervoorstelling Fast Car aanwezig wil zijn voor foto's!
www.plazafutura.nl
[ afbeelding ]
Ervaring met theater/concert-fotografie gewenst!
dan mag je mij sowieso eerst je gegevens pb'en zoals eerder aangegevenquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
Heel graag
Theaterfotografie ervaring aanwezig
die heb ik je donderdag 25 feb gestuurd. en jij hebt daar vrijdag op gereageerdquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:05 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dan mag je mij sowieso eerst je gegevens pb'en zoals eerder aangegeven
je hebt gelijk! sorry!quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
die heb ik je donderdag 25 feb gestuurd. en jij hebt daar vrijdag op gereageerd
Supervet, maar ga het helaas niet redden met trainingen. Zijn er nog andere leuke dingen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:32 schreef Xilantof het volgende:
Lijkt iemand het leuk om een boekpresentatie te fotograferen:
BOEKPRESENTATIE
Beetje laat, maar is er nog interesse in de foto's?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:03 schreef Ynske het volgende:
is [Huldiging] Vanaf de grote markt in Haarlem 16.20 NL1 iets voor fok? om daar iemand naar toe te laten gaan? leest nu de tijd passorry
Kan gebeurenquote:Op zondag 7 maart 2010 19:33 schreef Rowinvd het volgende:
[..]
Beetje laat, maar is er nog interesse in de foto's?
Heb hier nog een aantal plaatjes liggen, maar door die chaotische dag is het me ontschoten om ze ook naar FOK! te sturen
Dat snap ik ja, vandaar ook mijn vraagquote:Op zondag 7 maart 2010 19:51 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Kan gebeurenMaar hierdoor heeft het zijn nieuwswaarde wel verloren en hebben ze niet echt meer de waarde om te plaatsen.
Heb je nog wat mooie close-ups van sporters? Ik denk dat dat wel handig kan zijn.. los van de huldigingquote:Op zondag 7 maart 2010 20:48 schreef Rowinvd het volgende:
[..]
Dat snap ik ja, vandaar ook mijn vraag
Volgende keer beter
Gaat ik morgen even uitzoeken, komen ze morgen of overmorgen in de mailbox aan (haast heeft het toch niet meerquote:Op zondag 7 maart 2010 21:28 schreef Peter het volgende:
[..]
Heb je nog wat mooie close-ups van sporters? Ik denk dat dat wel handig kan zijn.. los van de huldiging
Niemand?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:24 schreef Xilantof het volgende:
Gezocht voor woensdag 17 maart
Comedy Central heeft op 17 maart een internationale launch van een nieuwe serie op de televisie. (Neem het woord 'internationaal' niet te breed, in Amerika is de show al uit .) We zoeken nog een fotograaf die foto's wil komen maken van het evenement zelf. Tussen 15:00 en 17:00 in Amsterdam, locatie is een studentenhuis in Amsterdam. Wie wil?
Sorry, leek me wel leuk, maar heb een opdracht op Curacao op die dagquote:
Ik kan wel.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:24 schreef Xilantof het volgende:
Gezocht voor woensdag 17 maart
Comedy Central heeft op 17 maart een internationale launch van een nieuwe serie op de televisie. (Neem het woord 'internationaal' niet te breed, in Amerika is de show al uit .) We zoeken nog een fotograaf die foto's wil komen maken van het evenement zelf. Tussen 15:00 en 17:00 in Amsterdam, locatie is een studentenhuis in Amsterdam. Wie wil?
Zie PMquote:
Top, geregeldquote:
Niemand?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:08 schreef Xilantof het volgende:
Wie lijkt het leuk om de 2e halve finale van The Clash of the coverbands te fotograferen? http://www.theclashofthecoverbands.com/show/agenda.php
We willen graag de 1e en 2e halve finale verslaan (en als het even kan dan ook de finale. Maar we moeten zeker zijn dat we bezetting hebben.
Foto's / link naar foto's zijn gemailed door Ynske en ondergetekendequote:Op woensdag 3 maart 2010 16:30 schreef Xilantof het volgende:
Gezocht:
www.plazafutura.nl
[ afbeelding ]
Ervaring met theater/concert-fotografie gewenst!
Klopt het dat ik alleen de serie van Ynske zie?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:32 schreef Siegfried het volgende:
[Fotoreportage] Fast Car
[Fotoreportage] Fast Car
Ik zie beide series hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:54 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Klopt het dat ik alleen de serie van Ynske zie?
Ah, ik zie het al: het is twee keer hetzelfde verhaal, met de fotos van Jeroen in de tweede helft van de fotoreeks. Ik was in de veronderstelling dat het twee aparte topics waren: voor elke fotograaf één.quote:
niemand in geinteresseerd voor fok:?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:05 schreef Ynske het volgende:
Is dit iets om een Fok!Fotograaf naar toe te sturen?
24uurs Spinningmarathon
Opbrengst is voor het Ronald McDonaldhuis in Valkenburg ad Geul
ik gooi het even in de groepquote:
quote:Muziekafdeling vanLeest in Selexyz/Donner Rotterdam wordt aanzienlijk groter en viert dit
met feestelijke opening op 20 maart met optredens van o.a. Rob van de Wouw, Ellen ten Damme, Tim Knol, Elske DeWall, Valerius en signeersessie van Hans Teeuwen.
Op de verdiepingen waar de nieuwe muziekafdeling van vanLeest wordt gevestigd zat voorheen It records. vanLeest is trots dat zij de verkopen van met name jazz, worldmusic, pop en soul mogen doorzetten op deze legendarische locatie. It records heeft in haar 25-jarige bestaan een ruim assortiment en klantenkring opgebouwd. vanLeest engageert zich om inspanningen te doen om deze muzikale lijn door te trekken. vanLeest is erg blij dat de drie bekendste gezichten van It de overstap hebben gemaakt naar vanLeest. Onno Post, Eddy Geurts en Peter Hansler zijn vanaf de opening nauw betrokken bij de nieuwe vanLeest winkel. Zij zullen samen met vanLeest de komende maanden gaan werken aan de uitbouw van een uitdagend assortiment. De kennis en de service die de klant bij It gewend was zal dus straks ook in de vanLeest winkel worden geboden.
Op zaterdag 20 maart aanstaande zal er een feestelijke opening zijn van deze nieuwe muziekafdeling. Op deze eerste dag maken maar liefst zes belangrijke Nederlandse artiesten hun opwachting op de onderste verdieping van Selexyz/Donner. Op Hans Teeuwen na zullen alle artiesten een kort akoestisch optreden geven en vervolgens hun nieuwe album signeren. Hans Teeuwen zal voldoende tijd nemen om zijn nieuwe jazz-album te signeren.
Bij deze het totale programma:
Tijd Artiest locatie
11.00 uur Rob van de Wouw theater
12.00 uur Valerius vide
13.00 uur Hans Teeuwen vide
14.00 uur Ellen ten Damme vide
15.00 uur Tim Knol vide
16.00 uur Elkse DeWall vide
hmmm very nice line up, zit helaas dan zelf in de Hemkade Zaandam bij ExPornStar foto's te makenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:31 schreef Xilantof het volgende:
Gezocht, een fotograaf die de 20e maart in Rotterdam langs wil:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |