abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76964110
Vorig deel **FOK!-Helpt Alex en de Stichting naar school in Haiti**
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 10:26 schreef Fuente het volgende:
Lieve OUDers,

ik ben overdonderd door al jullie lieve berichten, aangeboden hulp, aandacht, het denken aan ons en Haiti!
We zijn ontzettend blij dat Alexander en de kinderen heel en gezond zijn. Het huis staat, hij maakt het goed.
In Kenscoff (15 km van PaP en midden in het epicentrum) heerst ook grote chaos. Mensen uit de directe omgeving die dood zijn, gewonden, het weeshuis is ingestort, een groot deel van de kinderen is gered maar een aantal kinderen en hulpen zijn dood. Dit zijn kinderen die allemaal naar de scholen gingen van de Stichting.
Alexander heeft aangeboden gekregen om vandaag nog op een vlucht naar Brussel te mogen, tot op heden weigert hij dit, hij wil bij de kinderen blijven. Aan de ene kant willen wij hem het liefst zsm kunnen knuffelen, zien dat alles goed is. Aan de andere kant weten we dat het belangrijk is dat hij blijft, en helpt waar hij kan.

Goed, to the point. Marijke Zaalberg van de stichting wil zo snel mogelijk afreizen naar Haiti. Dit gaat op het moment erg moeilijk, maar wellicht dat ze met een noodvlucht kan.
Ze wil 4 koffers vol spullen meenemen. Wij zorgen persoonlijk ervoor dat alles wat overblijft naar Haiti verscheept zal worden! Het kan zijn dat Alexander of Marijke tussentijds een keer heen en weer vliegen of dat er nog iemand extra zal gaan voor de spullen.

Het gaat hierbij om:

Verband + pleister om verband vast te zetten
Pleisters
Antiobioticacreme
Ontsmettingsmiddel
Paracetamol kinderen
Paracetamol volwassenen
Gaasjes ed
Zestientjes
En wat u maar denkt belangrijk is bij medische zorg.
Amoxiciline 125 mg
Amoxiciline volwassenen
Ogen antibiotica
Wormpillen
Schurft medicijn
Babymelkpoeder

Hoort zegt het voort!!!!

Geen Kleding! dit is te groot om mee te nemen en er is kleding aanwezig!!

Al bovengenoemde spullen zijn niet te kopen in Haiti momenteel.

Ook bijdrages zijn erg welkom. Een bijdrage voor spullen mag, dan zorg ik ervoor dat die spullen gekocht worden.
Wat ook mag is een bijdrage voor de Stichting, dit geld zal niet direct voor noodhulp gebruikt worden omdat die spullen niet te koop zijn, maar zal gebruikt worden voor de heropbouw van de scholen, waar 900 kinderen naartoe gaan die anders geen onderwijs zouden hebben.
Verder worden van dit geld 5 kinderen verzorgt: Baby Karina van 9 maand, adoptiekinderen ( geen namen ivm privacy) van 3, 4 en 7, en Fiona van 9.
Deze kinderen wonen bij Alexander in een huis van de Stichting en worden volledig door de Stichting onderhouden.

Geld naar de Stichting kan naar:36.94.66.500 ten name van: "Stichting Naar School in Haïti" te Westerbork".
Zie ook www.stichtingnaarschoolinhaiti.nl
www.haitiquest.nl

Wil je helpen, op welke manier dan ook, stuur een PM naar Fuente of Rewimo dan stuur ik je alle overige gegevens!

Wat goed Chacama!

[ Bericht 35% gewijzigd door BE op 18-01-2010 18:27:23 ]
pi_76964178
teeveepee
  maandag 18 januari 2010 @ 14:15:29 #3
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  maandag 18 januari 2010 @ 14:24:04 #4
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_76964745
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
teeveepee
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 18 januari 2010 @ 14:42:08 #5
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_76965499
Ik meld me ook weer Go Alex!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 18 januari 2010 @ 15:27:04 #6
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_76967444
Chaca, wat ontzettend goed zeg
Make love, not war ☮
pi_76969442
chaca, goede actie!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_76969724
ff meld!
Later updates, druk hier nu!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_76969972
Ik volg dit ook graag nog.
voor al het goede werk!
pi_76970968
Chaca wat goed zeg!

Ik vertel het ook aan zo veel mogelijk mensen. Je weet nooit wat mensen nog aan spullen hebben liggen en/of ze misschien nog wat geld willen overmaken
pi_76971261
Ik vertel he ook zoveel mogelijk mensen. Ik probeer het morgen op school ook nog.

Nog geen bericht van Friso of Nutricia helaas.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76971553
Wat goed chaca!

Ik heb het er vandaag met mijn collega's over gehad. We hadden het erover dat er toch wel enige reserves zijn om naar 555 over te maken. En dat ik van dit verhaal gehoord had, dat het zo zekerder is dat het op plaats van bestemming komt. Ik heb mijn collega's de link van haitiquest doorgegeven en die zullen ook geld overmaken
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  † In Memoriam † maandag 18 januari 2010 @ 17:17:18 #13
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_76973141
Heb het ook op school gevraagd maar ze hadden al een bestemming voor "het goede doel" en ik krijg ze niet omgepraat, morgen nog maar eens proberen
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  maandag 18 januari 2010 @ 17:40:01 #14
144006 chacama
Ondernemend!
pi_76974188
gewoon blijven proberen Just me.

tevens tvp
  † In Memoriam † maandag 18 januari 2010 @ 17:46:33 #15
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_76974441
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:40 schreef chacama het volgende:
gewoon blijven proberen Just me.

tevens tvp
Ik doe administratie op een basisschool, heb uiteraard vanmorgen een balletje opgegooid bij de directeur en bij de commisie goede doelen... maar ik blijf proberen
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  maandag 18 januari 2010 @ 18:27:34 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76976159
OP gefixt!

Oh, en ik hoor net dat het geld teruggestort is dus ik ga het zometeen meteen weer over maken!
pi_76976207
Bedankt BE!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 18 januari 2010 @ 18:28:43 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76976230
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:28 schreef Fuente het volgende:
Bedankt BE!
Moet er nog iets bij?
pi_76977177
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:28 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Moet er nog iets bij?
Voor nu even niet. Ik kom over een uur of twee met een uitgebreide update, dat moet wellicht in de OP maar kan ik nu nog niet over uitweiden helaas.. Komt asap!
Sara
Merel
Ukje
  maandag 18 januari 2010 @ 18:50:35 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76977344
Ok, geef maar een gil, een van ons gooit het er dan wel in, of een andere blauwe die toevallig langs komt, geen probleem!
pi_76977468
Korte mini update, fijn nieuws:

Onderstaand berichtje ontving ik net van het USAID team, er komt hulp aan voor Kenscoff.
groet,

There is a team of us military going up there for needs assessment and they will try to arrange for a drop zone and a post of food and water distribution at least before the other materials and tents are available. I'll put him on the list but as I told you yesterday the points of distribution are far from up there. Unfortunately, the gov. did not put the hills amoung the zone needing help. I'm trying to see if I can change the situation so today they will take aerial pictures and see where there is large group of people gathering I'll keep you posted.

Keep the faith,
Kathye
Sara
Merel
Ukje
pi_76980927
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:27 schreef Brighteyes het volgende:
OP gefixt!

Oh, en ik hoor net dat het geld teruggestort is dus ik ga het zometeen meteen weer over maken!
Ja, is dat zo? Dan wil ik het ook opnieuw overmaken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 18 januari 2010 @ 20:00:44 #23
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_76980997
Dus ze hadden Kenscoff niet op de urgentielijst staan, begrijp ik. Maar dat gaan ze nu regelen, dat is goed nieuws!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 18 januari 2010 @ 20:02:26 #24
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_76981096
Mijn bijdrage is onderweg Fuente. En ik ga kijken wat ik binnen UPS kan regelen.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  maandag 18 januari 2010 @ 20:02:44 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76981108
Ja, MvD bij ons stond het op de rekening met 'naam en nummer komen niet overeen' dus de postbank/ING heeft het gewoon teruggestort gelukkig.
Het is opnieuw overgemaakt en nu naar het goeie nummer!

Fijn om te lezen dat er mensen bezig zijn om ook hulp die kant op te krijgen Fuente!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')