Ik ben helaas op vakantie die weekquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:47 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik ben nog op zoek naar iemand die als fotograaf naar het NK Cross in Hellendoorn wil op 6 en 7 maart
tof!!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:49 schreef Mike-Nikon het volgende:
Kunnen jullie nog iemand gebruiken met profspullen ?
Tot 600mm is hier alles lichtsterk aanwezig.
doe ik altijd op stapquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
je moet maar roepen zodra je iets ziet wat je wilt fotograferen
Is bij mij in de buurt en heb de agenda nog vrij. Kan zaker wel 1 van de 2 dagen of moet allebei?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:47 schreef JJdJ1984 het volgende:
@marco001 ik ga het even checken
Ik ben nog op zoek naar iemand die als fotograaf naar het NK Cross in Hellendoorn wil op 6 en 7 maart
Voel je vrij om mijn post te negeren hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:33 schreef Puala het volgende:
http://www.wijlopenvoorrob.nl/
Ik wil 18 mei hier wel foto's van maken als jullie interesse hebben. Alleen zou ik dan graag toegang voor 2 personen willen.
Zeker misschien deed ik dat daarom dan ookquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Voel je vrij om mijn post te negeren hoor.
Kijk en dat is al voldoendequote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:15 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Zeker misschien deed ik dat daarom dan ook![]()
Nee even serieus: Ik ga er naar kijken. Je hoort van me
t was fripsquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
de 13e feb kanvan mij uit. hoelaat is die wedstrijd?
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:30 schreef JJdJ1984 het volgende:
Je hebt al je smoesjes nu wel verbruikt hoor sanger
pr@fok.nl of frontpage@fok.nl of sport@fok.nl moeten wel werkenquote:Op zondag 14 februari 2010 20:06 schreef Ynske het volgende:
het emailadres uit de op is
<fp@fok.nl>: host mailserver.fok.nl[87.233.27.13] said: 550 5.1.1 <fp@fok.nl>:
Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox table (in reply
to RCPT TO command)
misschien handig om dit aan te passen in de op?
dank jequote:Op zondag 14 februari 2010 20:47 schreef Xilantof het volgende:
Ik pas het even aan in de OP![]()
Het moet inderdaad "frontpage@fok.nl" zijn.
Ze staan ondertussen op de FP en sport onlinequote:Op zondag 14 februari 2010 20:52 schreef Ynske het volgende:
a
[..]
dank je
als t goed is zijn ze wel aangekomen op de verschillende adressen
Zal ik maar weer Rockin' Park (tot nu toe alleen nog Pearl Jam bevestigd) roepen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
de regels..: je moet maar roepen zodra je iets ziet wat je wilt fotograferen
Mochten daar meerdere fotografen voor nodig zijn wil ik me voor de Giro d'Italia ook wel aanmelden. Net zoals voor de Tour de France in Rotterdam.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:58 schreef Cheiron het volgende:
Komt de Giro d'italia dit jaar ook niet door Amsterdam heen? Kan misschien wel leuk onderwerp zijn
Same here overigens. Al denk ik dat ik ook wel zonder accreditatie leuke foto's kan schieten.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:04 schreef krijg064 het volgende:
[..]
Mochten daar meerdere fotografen voor nodig zijn wil ik me voor de Giro d'Italia ook wel aanmelden. Net zoals voor de Tour de France in Rotterdam.
er worden nu nieuwe banden onder mijn auto geramd dacht eerst dat dit vrijdag op zaterdag pas gedaan werd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:26 schreef Xilantof het volgende:
Wie wil komende vrijdag SEEN fotograferen?
In Paradiso Amsterdam.
Voor info zie ook: [WIN] Gastenlijstplekken voor SEEN @ Paradiso 19-2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |