quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:04 schreef Peter het volgende:
Hoe laat en waar is dat? Ik heb morgen vrij ivm campagne voeren voor de gemeenteraadsverkiezingen, maar dan heb ik 's middags redelijk de vrije hand...
quote:De NOS zendt woensdag de huldiging van de olympische medaillewinnaars in Den Haag rechtstreeks uit. Allereerst worden de sporters door koningin Beatrix op Paleis Huis ten Bosch ontvangen.
Daarna gaat de olympische ploeg naar de Ridderzaal waar minister-president Balkenende de sporters tijdens een feestelijke bijeenkomst toespreekt. De NOS Studio Sport-uitzending begint om 13.20 uur op Nederland 1 en zal tot ongeveer 15.30 uur duren. De presentatie is in handen van Toine van Peperstraten. Dat meldde een NOS-woordvoerder maandag.
Naast premier Balkenende spreken ook Erica Terpstra, voorzitter van NOCNSF, en Jet Bussemaker, staatssecretaris van VWS en eerstverantwoordelijke voor sport, het gezelschap in de Ridderzaal toe. Dat gezelschap bestaat behalve uit de medaillewinnaars ook uit coaches, familieleden van de winnaars en een delegatie van NOCNSF.
Nee maar je kan natuurlijk altijd foto's maken aan de kant van de weg. Sterker nog ik zou dat enorm waarderen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:54 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Valt er niets te regelen voor de huldiging morgen in Den Haag? Wil best wat foto's maken voor Fok hoor
daar is het nu helaas te laat voor. tegen de tijd als alles rond is sta jij al daar...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:54 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Valt er niets te regelen voor de huldiging morgen in Den Haag? Wil best wat foto's maken voor Fok hoor
Het leek me wel leuk, maar ik kan helaas niet. Zeker met die beginnende bands kan er nog een juweeltje als Krezip tussen zitten die enorm door gaat breken.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:08 schreef Xilantof het volgende:
Wie lijkt het leuk om de 2e halve finale van The Clash of the coverbands te fotograferen? http://www.theclashofthecoverbands.com/show/agenda.php
We willen graag de 1e en 2e halve finale verslaan (en als het even kan dan ook de finale. Maar we moeten zeker zijn dat we bezetting hebben.
Shit, past precies in mijn straatje maar ik heb dan zelf repetitiequote:Op woensdag 3 maart 2010 16:30 schreef Xilantof het volgende:
Gezocht:
fotograaf die bij de persvoorstelling van de theatervoorstelling Fast Car aanwezig wil zijn voor foto's!
Dit zal plaatsvinden op dinsdagavond 9 maart om 20.30 uur in Eindhoven.
Net wakker, gaat hem niet wordenquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:13 schreef Peter het volgende:
Eerst ff wat nachtrust inhalen, wellicht ben ik optijd op het binnenhof.. En anders is er vast een novum-foto voor de FP
Heel graagquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:30 schreef Xilantof het volgende:
Gezocht:
fotograaf die bij de persvoorstelling van de theatervoorstelling Fast Car aanwezig wil zijn voor foto's!
Dit zal plaatsvinden op dinsdagavond 9 maart om 20.30 uur in Eindhoven.
www.plazafutura.nl
[ afbeelding ]
Ervaring met theater/concert-fotografie gewenst!
dan mag je mij sowieso eerst je gegevens pb'en zoals eerder aangegevenquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
Heel graag
Theaterfotografie ervaring aanwezig
die heb ik je donderdag 25 feb gestuurd. en jij hebt daar vrijdag op gereageerdquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:05 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dan mag je mij sowieso eerst je gegevens pb'en zoals eerder aangegeven
je hebt gelijk! sorry!quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
die heb ik je donderdag 25 feb gestuurd. en jij hebt daar vrijdag op gereageerd
Supervet, maar ga het helaas niet redden met trainingen. Zijn er nog andere leuke dingen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:32 schreef Xilantof het volgende:
Lijkt iemand het leuk om een boekpresentatie te fotograferen:
BOEKPRESENTATIE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |