Beetje laat, maar is er nog interesse in de foto's?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:03 schreef Ynske het volgende:
is [Huldiging] Vanaf de grote markt in Haarlem 16.20 NL1 iets voor fok? om daar iemand naar toe te laten gaan? leest nu de tijd passorry
Kan gebeurenquote:Op zondag 7 maart 2010 19:33 schreef Rowinvd het volgende:
[..]
Beetje laat, maar is er nog interesse in de foto's?
Heb hier nog een aantal plaatjes liggen, maar door die chaotische dag is het me ontschoten om ze ook naar FOK! te sturen
Dat snap ik ja, vandaar ook mijn vraagquote:Op zondag 7 maart 2010 19:51 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Kan gebeurenMaar hierdoor heeft het zijn nieuwswaarde wel verloren en hebben ze niet echt meer de waarde om te plaatsen.
Heb je nog wat mooie close-ups van sporters? Ik denk dat dat wel handig kan zijn.. los van de huldigingquote:Op zondag 7 maart 2010 20:48 schreef Rowinvd het volgende:
[..]
Dat snap ik ja, vandaar ook mijn vraag
Volgende keer beter
Gaat ik morgen even uitzoeken, komen ze morgen of overmorgen in de mailbox aan (haast heeft het toch niet meerquote:Op zondag 7 maart 2010 21:28 schreef Peter het volgende:
[..]
Heb je nog wat mooie close-ups van sporters? Ik denk dat dat wel handig kan zijn.. los van de huldiging
Niemand?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:24 schreef Xilantof het volgende:
Gezocht voor woensdag 17 maart
Comedy Central heeft op 17 maart een internationale launch van een nieuwe serie op de televisie. (Neem het woord 'internationaal' niet te breed, in Amerika is de show al uit .) We zoeken nog een fotograaf die foto's wil komen maken van het evenement zelf. Tussen 15:00 en 17:00 in Amsterdam, locatie is een studentenhuis in Amsterdam. Wie wil?
Sorry, leek me wel leuk, maar heb een opdracht op Curacao op die dagquote:
Ik kan wel.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:24 schreef Xilantof het volgende:
Gezocht voor woensdag 17 maart
Comedy Central heeft op 17 maart een internationale launch van een nieuwe serie op de televisie. (Neem het woord 'internationaal' niet te breed, in Amerika is de show al uit .) We zoeken nog een fotograaf die foto's wil komen maken van het evenement zelf. Tussen 15:00 en 17:00 in Amsterdam, locatie is een studentenhuis in Amsterdam. Wie wil?
Zie PMquote:
Top, geregeldquote:
Niemand?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:08 schreef Xilantof het volgende:
Wie lijkt het leuk om de 2e halve finale van The Clash of the coverbands te fotograferen? http://www.theclashofthecoverbands.com/show/agenda.php
We willen graag de 1e en 2e halve finale verslaan (en als het even kan dan ook de finale. Maar we moeten zeker zijn dat we bezetting hebben.
Foto's / link naar foto's zijn gemailed door Ynske en ondergetekendequote:Op woensdag 3 maart 2010 16:30 schreef Xilantof het volgende:
Gezocht:
fotograaf die bij de persvoorstelling van de theatervoorstelling Fast Car aanwezig wil zijn voor foto's!
Dit zal plaatsvinden op dinsdagavond 9 maart om 20.30 uur in Eindhoven.
www.plazafutura.nl
[ afbeelding ]
Ervaring met theater/concert-fotografie gewenst!
Klopt het dat ik alleen de serie van Ynske zie?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:32 schreef Siegfried het volgende:
[Fotoreportage] Fast Car
[Fotoreportage] Fast Car
Ik zie beide series hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:54 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Klopt het dat ik alleen de serie van Ynske zie?
Ah, ik zie het al: het is twee keer hetzelfde verhaal, met de fotos van Jeroen in de tweede helft van de fotoreeks. Ik was in de veronderstelling dat het twee aparte topics waren: voor elke fotograaf één.quote:
niemand in geinteresseerd voor fok:?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:05 schreef Ynske het volgende:
Is dit iets om een Fok!Fotograaf naar toe te sturen?
24uurs Spinningmarathon
Opbrengst is voor het Ronald McDonaldhuis in Valkenburg ad Geul
ik gooi het even in de groepquote:
quote:Muziekafdeling vanLeest in Selexyz/Donner Rotterdam wordt aanzienlijk groter en viert dit
met feestelijke opening op 20 maart met optredens van o.a. Rob van de Wouw, Ellen ten Damme, Tim Knol, Elske DeWall, Valerius en signeersessie van Hans Teeuwen.
Op de verdiepingen waar de nieuwe muziekafdeling van vanLeest wordt gevestigd zat voorheen It records. vanLeest is trots dat zij de verkopen van met name jazz, worldmusic, pop en soul mogen doorzetten op deze legendarische locatie. It records heeft in haar 25-jarige bestaan een ruim assortiment en klantenkring opgebouwd. vanLeest engageert zich om inspanningen te doen om deze muzikale lijn door te trekken. vanLeest is erg blij dat de drie bekendste gezichten van It de overstap hebben gemaakt naar vanLeest. Onno Post, Eddy Geurts en Peter Hansler zijn vanaf de opening nauw betrokken bij de nieuwe vanLeest winkel. Zij zullen samen met vanLeest de komende maanden gaan werken aan de uitbouw van een uitdagend assortiment. De kennis en de service die de klant bij It gewend was zal dus straks ook in de vanLeest winkel worden geboden.
Op zaterdag 20 maart aanstaande zal er een feestelijke opening zijn van deze nieuwe muziekafdeling. Op deze eerste dag maken maar liefst zes belangrijke Nederlandse artiesten hun opwachting op de onderste verdieping van Selexyz/Donner. Op Hans Teeuwen na zullen alle artiesten een kort akoestisch optreden geven en vervolgens hun nieuwe album signeren. Hans Teeuwen zal voldoende tijd nemen om zijn nieuwe jazz-album te signeren.
Bij deze het totale programma:
Tijd Artiest locatie
11.00 uur Rob van de Wouw theater
12.00 uur Valerius vide
13.00 uur Hans Teeuwen vide
14.00 uur Ellen ten Damme vide
15.00 uur Tim Knol vide
16.00 uur Elkse DeWall vide
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |