quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:05 schreef Radio-silence het volgende:
Gaat lekker in Groningen, vanaf 8:30 is de temperatuur ongeveer 3 graden gezakt naar -4 graden.
Elfstedentocht in januari zit er helaas niet in denk ik, het moet eerst dooien....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoop nog wel een toertocht te rijden dit jaar!
veel sneeuw?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:42 schreef INViCTuS het volgende:
er komt lichte dooi an voor west, zuidwest, zuid en zuidoost. Daarboven valt het mee en valt zondag zelfs WEER sneeuw. Daarna lijkt de kou voor heel NL trug te komen
In het noorden gewoon 2 dagen dooi en daarna de kou weer inquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:25 schreef Radio-silence het volgende:
Warmte is onderweg helaas voor zuid-oost en de rest van het land.
[ afbeelding ]
Officiele ijsdagen lopen van 19:00 tot 19:00 de volgende dag.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:01 schreef junkiexp het volgende:
Vandaag een ijsdag voor Rotterdam.
Ja, enigszins verpieterd. Is de begrenzing van warme lucht ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:06 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hmmm, zal dat Nederland gaan bereiken? Ik hoop t wel
Het komt veel vroeger aan dan verwacht word.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:02 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ja, enigszins verpieterd. Is de begrenzing van warme lucht ook.
Dat is een kaartje van het noordoosten, daar zal de winter nog wel een tijdje duren.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:24 schreef horned_reaper het volgende:
WHAHAHA ! op naar de lente ?![]()
De pluimen zetten onverminderd ijzig door! en de drukgebieden in het noorden stijgen weer... nee we zijn nog lang niet van de vrijskou verlost!
[ afbeelding ]
Mja hopelijk krijg ik dan mijn libido terug....zoniet dan lag het toch niet aan de winter en moet ik een afspraak met de doc makenquote:
Van mij mag het ook flink gaan dooien, zodat de sneeuw weg is. Daarna weer flink vriezen zodat ik eens fatsoenlijk kan schaatsen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:27 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dat is een kaartje van het noordoosten, daar zal de winter nog wel een tijdje duren.
Vooral het zuidwesten krijgt het moeilijk, flinke dooi +5.
sommige mensen in Enschede zullen daar wel blij mee zijn, anderen ook nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:02 schreef Falco het volgende:
Twaalfde ijsdag voor Enschede in dit nieuwe jaar gok ik zo.
quote:Jongen (10) mishandeld om sneeuwbal tegen woning
ENSCHEDE – Een 10-jarig knaapje is maandag na schooltijd in elkaar geslagen en geschopt door een 36-jarige man. Het jongetje gooide samen met zijn vriendjes sneeuwballen. Volgens de politie raakte één van die sneeuwballen het huis van de 36-jarige Enschedeër aan de Drebbelstraat in Enschede.
Daarop kwam de man naar buiten en hij schopte en sloeg de jongen. Hij raakte de jongen onder meer in zijn gezicht.
De jongen ging naar huis om zijn vader te vertellen wat er gebeurt was. Zijn vader is daarop naar de woning van de 36-jarige man gegaan om de situatie uit te praten. In plaats van een praatje kon hij echter ternauwernood een kopstoot van de 36-jarige Enschedeër ontwijken.
De vader is daarop terug naar huis gegaan en hij heeft de politie gebeld. Agenten hoorden zijn verhaal aan en hebben daarna de 36-jarige man aangehouden in zijn woning.
hmm die stond ook op ontploffenquote:Op maandag 12 januari 2010 15:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
sommige mensen in Enschede zullen daar wel blij mee zijn, anderen ook niet![]()
[..]
Knmi-guidance:quote:Woensdagochtend gaat het in het zuiden (na de ochtendspits) licht sneeuwen, in de middag mogelijk ook in het midden en zuidwesten. Het is nog onduidelijk hoever de neerslag zich noordwaarts uitbreidt. In het zuiden gaat de neerslag later op de dag waarschijnlijk over in natte sneeuw of motregen.
quote:Neerslag woensdagochtend begint te vallen (om 09 UTC bij Zeeland) bij temperaturen net onder nul. [b]Hoe koud het is zal erg afhangen van de bewolking komende nacht. Progtemps geven een opglijding van de warme lucht wat donderdagavond resulteert in een "warme laag" net boven nul op geringe hoogte voor het hele land. De kans op ijzel (aanvriezende neerslag) hangt af van koud het vannacht wordt en of er dan nog wat valt. NESO houdt het sneeuw, maar allerlei mengproducten zoals, ijsregen of natte sneeuw zijn ook mogelijk. Het noordoosten blijft waarschijnlijk droog. Donderdag om 00UTC moet er dan 1-2 cm zijn geval in het zuidwesten, 0-1 cm in het midden en 0 cm in het noordoosten.
dinsdag 12 januari 2010 17.22 uur, geldig tot donderdag 14 januari 2010, 00 UTC.[/b]
Gelukkig zijn er taal helden als jij die de wereld verbeteren,en domme meelopers die er een nietszeggende reactie achteraan droppen.quote:
Is dat zo?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:41 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Officiele ijsdagen lopen van 19:00 tot 19:00 de volgende dag.
En volgens mij moet dan de temperatuur geheel de dag onder die van het stolpunt van water blijven.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Is dat zo?
Volgens mij gewoon van 0:00 tot 0:00
Het is volgens de lanjarige zonne statistieken heel goed mogelijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:23 schreef Q.E.D. het volgende:
Een korte dooiaanval, daarna weer vorst?
Jij hebt wel een heel klein pikkie of niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:05 schreef picobyte het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er taal helden als jij die de wereld verbeteren,en domme meelopers die er een nietszeggende reactie achteraan droppen.
Als je dat ook even op de burelen van de telegraaf,het parool en het algemeen zuurblad wil doen voor ze hun schrijfselen op den interwebs plempen dan ben je helemaal mijn super moraalridderheld!
Heel gunstig voor een Elfstedentocht dit. Paar dagen lichte dooi en daarna weer vorst. Maarja, het is nog ver weg.quote:
De zachte lucht heeft het moeilijk ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:23 schreef Q.E.D. het volgende:
Een korte dooiaanval, daarna weer vorst?
Afgaande op de pluim voor Noordoost Nederland juist te weinig dooi van betekenis om het belabberde 'sneeuwijs' te doen smelten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Heel gunstig voor een Elfstedentocht dit. Paar dagen lichte dooi en daarna weer vorst. Maarja, het is nog ver weg.
Dat is extreem zeg.quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:46 schreef Glijdt_licht het volgende:
34 graden Celsius in de nacht in Australië
http://uk.news.yahoo.com/(...)at-midn-870a197.html
Geloof het of niet, ik heb tijdens mijn vakantie in Gran Canaria dit jaar 45 graden gehad 's nachts, woestijnwindje vanaf Afrika...quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:46 schreef Glijdt_licht het volgende:
34 graden Celsius in de nacht in Australië
http://uk.news.yahoo.com/(...)at-midn-870a197.html
Whehe, Piet ziet ze weer vliegen. Dat beetje sneeuw wat er aankwam verpietert boven België al.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:14 schreef Burnie88 het volgende:
Volgens Pietje Paulusma een chaos morgen op de weg. Sneeuw/regen/ijzel. Let's get it on!
Nicequote:Op woensdag 13 januari 2010 12:53 schreef aloa het volgende:
Het lijkt erop dat het gaat sneeuwen vanaf zondag
[ afbeelding ]
quote:
In het weekeinde (tijdelijk?) dooiweer.
We ontsnappen dit weekeinde niet aan de aandacht van de frontale aanhang van een diepe IJslanddepressie. Later op zaterdag en deels zondag is er kans op regen en/of smeltende sneeuw en door luchtaanvoer vanuit het westen kan het kwik zondag uitkomen op waarden tussen 2 en 5 graden. Licht dooiweer dus. Het front wordt echter overlopen door drukstijgingen: maandag staat de barometer alweer boven 1025 hPa. In de hogere luchtlagen vormt zich ondertussen een Britse hoogterug die midden volgende week de Noorse Zee bereikt.
Op ‘leefniveau’ wordt het ‘Brithoog’ snel ingelijfd door een Russische luchtdrukgigant. Rond dat systeem circuleren droge continentale luchtmassa’s die mogelijk rond woensdag (aan de achterzijde van een hoogtetrog) tot onze streken doordringen. Wanneer deze ontwikkeling doorzet krijgt de winter vanaf 20-21 januari nieuwe impulsen. Het Russische hogedrukgebied komt dit weekeinde al op 1050 hPa: volgende week komt er Siberische versterking en gaat de barometer naar 1060 hPa.
Jan Visser
Ja, ik zou eigenlijk ook moeten.quote:
Hier is juist daling weer ingezet, maar de dooi zal hier ook komen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:14 schreef Fredo55 het volgende:
De dooi zit al in Zeeuws-Vlaanderen, hier stijgt de temperatuur ook.
hoezo is dat nou weer optimistischquote:Op maandag 13 januari 2010 15:22 schreef FP128 het volgende:
Laat mij eens een optimistische voorspelling doen: Ik zeg dat voor begin februari 2010 de dooi al is ingezet en we vanaf februari 2010 al boven de 10 graden celsius zitten.![]()
![]()
Het getuigt eigenlijk best van luiheid dat je je berichten van Weerwoord echt rechtstreeks kopieert.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:38 schreef horned_reaper het volgende:
1947 was een erg vreemd jaar!
Zo had het niet alleen de op één na koudste winter aller tijden, 342.8 Hellmann punten!
Maar het was ook direct de warmste zomer ooit!
Met een warmtegetal van 221,3
Maar wat voor mij dan volledig onverklaarbaar is!
op 16 Januari 1947 vestigde het een weer record door de hoogste januari temperatuur ooit te meten, namelijk 17,2 graden!
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat er EXACT in het midden van de op één na koudste winter ooit, de warmste januari temperatuur ooit wordt gemeten!
Wat een geweldig weerjaar moet dat geweest zijn!
Ja idd! heb geschaatst, stond om 10 uur erop brrrrrrr om 11uur dus weer erafquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:28 schreef Cheiron het volgende:
Pff.. het was koud vanochtend met de wind
Dat merk ik wel vaker op, maar niet alleen van hem.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:20 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Het getuigt eigenlijk best van luiheid dat je je berichten van Weerwoord echt rechtstreeks kopieert.
Behalve als het mijn eigen bericht isquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:20 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Het getuigt eigenlijk best van luiheid dat je je berichten van Weerwoord echt rechtstreeks kopieert.
Als je even naar mn profiel zou gaan zou je zien dat ik de poster benquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:28 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dat merk ik wel vaker op, maar niet alleen van hem.
Dat zeg ik toch ook al?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:31 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Behalve als het mijn eigen bericht is
[..]
Als je even naar mn profiel zou gaan zou je zien dat ik de poster ben![]()
Ah op die fiets.....quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:32 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook al?
Ontopic : Het heeft hier vandaag een uurtje flink gesneeuwd, kleine vlokjes. Niet erg veel nieuwe sneeuw, maar toch een mooi maagdelijk laagje. Nu nog altijd lichte vorst met -0,8.
edit het is het gewoon hele lichte/fijne sneeuwquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Drachten ijzel? Was de DP? Temp?
Sneek melde namelijk lichte sneeuw.
die van zondag gaat hopelijk spannender worden met uiteindelijk sneeuwvalquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:10 schreef Fredo55 het volgende:
Die dooiaanval van vandaag stelde ook niets voor.
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:38 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Dit is voor regio midden. Wel zo sociaal aangezien daar het gros van de Nederlandse bevolking woont.
[ afbeelding ]
Wou net zeggen, ook hier fijne sneeuwvalquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:23 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
edit het is het gewoon hele lichte/fijne sneeuwik schrok al ijzel bij een dp van -4
![]()
Als het motsneeuw is dan kan het kloppen dat het nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:41 schreef Sj0rSz het volgende:
Het sneeuwt hier al geruime tijd, maar op buienradar is niets te zien.
Vreemd
Buienradar kan niet echt met die sneeuw omgaan. Gewoon de radar van onze oosterburen gebruiken:quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:41 schreef Sj0rSz het volgende:
Het sneeuwt hier al geruime tijd, maar op buienradar is niets te zien.
Vreemd
Volgensmij hebben we hier in het oosten al een maand geen regen meer gehadquote:Op donderdag 14 januari 2010 07:37 schreef appelsientje het volgende:
Ben benieuwd of er dit weekend veel sneeuw gaat vallen... of regen
Ik had het vanmorgen ook veels te warm op e fietsquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:07 schreef Burnie88 het volgende:
Het voelt nu met 0.7 graden gewoon zacht aan, hoezo gewend aan de vrieskou
Daar teken ik voorquote:Op maandag 14 januari 2010 10:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik had het vanmorgen ook veels te warm op e fietsben dan ook wel ziek, misschien kwam het ook wel daar door
Zouden we een 1985 scenario krijgen? Toen ook een eerste vorstperiode met veel sneeuw n erg slecht ijs, toen dooi, en toen het ijs bija weg was volgde er een droge vorstperiode met aan het einde een elfstedentocht. Wie weet.....
Dooi in frieslandquote:Op maandag 14 januari 2010 12:19 schreef Burnie88 het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk die dooi! In Utrecht al 3.3 graden.
Nee hoor, laat dit maar de start zijn van een 10+ graden C periode...quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:21 schreef Jor_Dii het volgende:
TVPLaten we hopen dat deze dooi van korte duur is inderdaad
Zoquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:21 schreef Jor_Dii het volgende:
TVPLaten we hopen dat deze dooi van korte lange duur is inderdaad
Waar heb je het over?quote:
Ik ben zeer benieuwd. Als het nu goed dooit dan is die rotzooi allemaal weg en dan mag het van mij flink gaan vriezen, zonder al die neerslag.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
dit zou het ideaal zijn voor de elfstedentocht
Dat komt de komende dagen wel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:31 schreef michiel_merk het volgende:
Hier in drachten amper dooi , sneeuwdek is vrijwel niet aangetast
De sneeuw is hier veranderd in bruine bagger (Groningen). Een paar dagen dooi lijkt me niet verkeerd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:56 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Overigens ben ik wel blij met het verdwijnen van de sneeuw. Laat ze in groningen maar sneeuwengeltjes maken, gaat de rest van Nederland wel schaatsen.
Water is water toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:36 schreef henkde_j het volgende:
Krijgen we niet heel slecht ijs als de sneeuw op het ijs dooit en weer vastvriest op de ijslaag er onder? Bomijs?
Nee, want water (gesmolten sneeuw dus) vult de oneffenheden op.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:36 schreef henkde_j het volgende:
Krijgen we niet heel slecht ijs als de sneeuw op het ijs dooit en weer vastvriest op de ijslaag er onder? Bomijs?
Moet het wel goed dooien hoor als dat echt water wilt worden!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:36 schreef henkde_j het volgende:
quote:
Nee joh, lekker veel regen om alle zooi weg te spoelen...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:45 schreef Nyota het volgende:
Hmm, lijkt dat we overgaan naar een warmer weertype: en voordat die kou-haters meteen beginnen te dansen: dat is met een hoop regen![]()
Doe mij maar hard vriezen met zon..
Nou vooruit, maar alleen als het daarna dan weer hard gaat vriezen....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee joh, lekker veel regen om alle zooi weg te spoelen...
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:45 schreef Nyota het volgende:
Hmm, lijkt dat we overgaan naar een warmer weertype: en voordat die kou-haters meteen beginnen te dansen: dat is met een hoop regen![]()
Doe mij maar hard vriezen met zon..
same herequote:Op maandag 15 januari 2010 13:09 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dat dus! Als ik ergens een hekel aan heb is het regenachtig kwakkel weer
Van mij mag het weer 15 graden gaan vriezen!
tja, netjes opbergen en wachten op nieuw winterweer. Heb ik ook zojuist met mijn paar gedaan....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:36 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Nieuwe schaatsen gekocht koning winter wat doe je!
Wel erg voorbarig hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, netjes opbergen en wachten op nieuw winterweer. Heb ik ook zojuist met mijn paar gedaan....
Ga een paar keer schaatsen op de kunstijsbaan. Dan kun je even aan je nieuwe schaatsen wennen, en kun je weer even in de slag komen. Ik had ook het hele jaar nog niet geschaatst tot een week terug en pas nu gaan het echt lekker, ondanks het slechte ijs.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:36 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Nieuwe schaatsen gekocht koning winter wat doe je!
Waarom denk je dat? Ik zie over een periode van 7 dagen eerst een piek in de temperatuur, vervolgens wordt er weer een daling in gezet. Na die periode zou ik er niet te veel waarde aan hechten, dat is veel te ver weg. En zoals ik gisterenavond al schreef, het ensemble bevat niet alle mogelijke oplossingen, verzachting of afkoeling is dus nog steeds mogelijk ook al valt dat buiten de band van mogelijkheden dat het ensemble beschrijft.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:26 schreef INViCTuS het volgende:
Nou, die vorst kunnen we wel vergeten. Tijdelijk wat kouder de komende week maar daarna is het waarschijnlijk ook wel gebeurd voorlopig...
en het is niet eens bijzonder weer.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:01 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Iemand die weet wat er met Weerwoord is? Zomerslaap?
Hele serverpark in duitsland ligt op een hoop, waaronder die van WW. Geen idee hoe lang het gaat duren.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:01 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Iemand die weet wat er met Weerwoord is? Zomerslaap?
Natteboltemp.?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:36 schreef Snowsquall het volgende:
Met een beetje geluk hier in het oosten van Brabant ook al hoor
Nee, thermometer temp (=0,5 C)quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:53 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Natteboltemps in oost-Brabant zijn negatief, zou dus kunnen.
Wat denk jezelf bij een temperatuur van meer dan 1 graden boven nulquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:29 schreef YazooW het volgende:
Regio Den Bosch meldt regen
Had wel een beetje op sneeuw gehoopt...
quote:GRONINGEN - Weerman Piet Paulusma raadt mensen aan zaterdagavond niet de weg op te gaan. Er wordt slecht weer verwacht, met matige sneeuwval en mogelijk ijzel.
In het westen regent het, maar in het Noorden gaat dat over in sneeuw of natte sneeuw. Dat begint eind van de middag en kan tot zondagochtend duren. Er is dan ook kans op mist. Na eerdere waarschuwingen waar de weersomstandigheden uiteindelijk mee bleken te vallen, noemt Paulusma deze melding wel serieus, omdat we in een dooiperiode zitten.
Lang niet iedereen zal thuis blijven: in Stad worden zaterdagavond 9.000 bezoekers op het Noorderslag-festival verwacht.
Ik had er op gehoopt, zeg niet dat ik het had verwachtquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:33 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Wat denk jezelf bij een temperatuur van meer dan 1 graden boven nul
Welke kant ga je op?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:56 schreef INViCTuS het volgende:
ik zit in de achterhoek waar het amper tot niet boven 0 is.nu in de trein dus exacte temp. weet ik niet. Nog wel droog...hoop uiteraard op sneeuw maar vrees regen.
De NS zit niet in de achterhoekquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:58 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Welke kant ga je op?
Neem aan dat je niet stil staat? Ach met de NS en ProRail weet je het nooit natuurlijk....
arnhem naar zutphen...:Pquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:58 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Welke kant ga je op?
Neem aan dat je niet stil staat? Ach met de NS en ProRail weet je het nooit natuurlijk....
Daar wordt een cm of drie verwacht.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:07 schreef picobyte het volgende:
Zie ik nu keurig de neerslag zone wegfaden boven de gebieden waar nog sneeuw ligt
http://buienradar.nl/
Dan zal er hier in oost Groningen straks wel gewoon sneeuw gaan vallen denk ik.
Hier in Zeeland matige sneeuw, geen idee hoeveel cm maar het zit tot aan de dakgoot.quote:
Woon je in een plaggenhut of bedoel je dat een sneeuwduin tegen je design woning ligt??quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:08 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Hier in Zeeland matige sneeuw, geen idee hoeveel cm maar het zit tot aan de dakgoot.![]()
![]()
Ik dacht ook dat je een grapje maakte. Kijk ik net naar buiten, SNEEUWT HET GODMILJAAR ECHTquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:14 schreef junkiexp het volgende:
No kidding, het sneeuwt hier echt.
De auto's worden alweer wit.
Is ook te zien op de sneeuwradar.
Dit dusquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat je een grapje maakte. Kijk ik net naar buiten, SNEEUWT HET GODMILJAAR ECHT.
Het zou toch even afgelopen zijn met die onzin?
Hier = Breda.
Hier inderdaad sneeuw, nu weer regen of droog.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:18 schreef Fredo55 het volgende:
omg. Rotterdam sneeuw?![]()
Hier zeikesnatte regn gehad, komt nog een gebiedje aan.
Inmiddels mooi gesloten sneeuwdek!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:07 schreef Schuifpui het volgende:
Hier IJsselstein, vlakbij Utrecht alleen regen bij 0.3 graden, ben benieuwd of het nog glad gaat worden.
QFT En ik moet eigenlijk op de fiets naar een feestquote:
Paar min later en er ligt ineens een cm sneeuwquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:36 schreef Prowl het volgende:
Dikke ijzel druppels, ik ging zowat op mn bek net![]()
![]()
Hoogezand ook. Ijzel/regen en -1. Geen strooiauto te bekennen natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:56 schreef CartWOman het volgende:
In Haren (Gn) ijzelt het, en flink ook.
Hij heeft geen zin om in de file te staan natuurlijk. Hij probeert de angsthazen in NL alleen een beetje te beïnvloeden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:53 schreef Apache4U het volgende:
Hier, omgeving den bosch, is het nu rustig. Ligt weer een aardig dekkende laag.
Kwam Piet Paulusma nog tegen in z'n landrover in Eindhoven. Dus dat van "niet de weg op gaan op zaterdagavond" neemt ie in iedergeval zelf niet zo serieus.
Ook goed te zien op de sateliet, zuidwest-Nederland al in de zon.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:13 schreef MissHobje het volgende:
Hmm @ Utrecht geen zon hoor.. zwaar bewolkt en een paar laatste sneeuwrestjes
Het sneeuwt hier al de hele middag.... En de temperatuur ligt nog rond 0 graden !quote:Op zondag 17 januari 2010 14:34 schreef junkiexp het volgende:
En in groningen hebben ze gewoon weer sneeuw, houdt het daar dan nooit op ?
http://www.vismarkt-groningen.nl/
Wat een verschil met hier (utrecht) hier inmiddels zon, stuk warmer en dan kijk ik op die camera's van Groningen en denk ik.. wtfquote:Op zondag 17 januari 2010 14:47 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Het sneeuwt hier al de hele middag.... En de temperatuur ligt nog rond 0 graden !
Winter houdt redelijk stand hier![]()
IJsbaan is hier ook nog open ^^
Ja en het gaat ook weer tegen de kerst aan.....quote:Op zondag 17 januari 2010 16:47 schreef appelsientje het volgende:
je merkt nu echt dat het langer licht is
we gaan richting de zomertenminste qua aantal licht uren
Hoe bevalt de lichttherapie? Ga je gewoon voor zo''n lamp zitten met je ogen dicht.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:58 schreef marcel-o het volgende:
Rotterdam zon-7 graden![]()
Zometeen wat lichttherapie doen
GFS ziet het eind januari - begin Februari wel zitten met de kou.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:44 schreef Againzender het volgende:
het is pas 17 januari, voor hetzelfde geld valt begin februari weer de vorst in, en met eenbeetje mazzel is het water dan nog koud, en hebben we in no-time weer leuke schaatstochten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |