same herequote:Op maandag 15 januari 2010 13:09 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dat dus! Als ik ergens een hekel aan heb is het regenachtig kwakkel weer
Van mij mag het weer 15 graden gaan vriezen!
tja, netjes opbergen en wachten op nieuw winterweer. Heb ik ook zojuist met mijn paar gedaan....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:36 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Nieuwe schaatsen gekocht koning winter wat doe je!
Wel erg voorbarig hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, netjes opbergen en wachten op nieuw winterweer. Heb ik ook zojuist met mijn paar gedaan....
Ga een paar keer schaatsen op de kunstijsbaan. Dan kun je even aan je nieuwe schaatsen wennen, en kun je weer even in de slag komen. Ik had ook het hele jaar nog niet geschaatst tot een week terug en pas nu gaan het echt lekker, ondanks het slechte ijs.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:36 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Nieuwe schaatsen gekocht koning winter wat doe je!
Waarom denk je dat? Ik zie over een periode van 7 dagen eerst een piek in de temperatuur, vervolgens wordt er weer een daling in gezet. Na die periode zou ik er niet te veel waarde aan hechten, dat is veel te ver weg. En zoals ik gisterenavond al schreef, het ensemble bevat niet alle mogelijke oplossingen, verzachting of afkoeling is dus nog steeds mogelijk ook al valt dat buiten de band van mogelijkheden dat het ensemble beschrijft.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:26 schreef INViCTuS het volgende:
Nou, die vorst kunnen we wel vergeten. Tijdelijk wat kouder de komende week maar daarna is het waarschijnlijk ook wel gebeurd voorlopig...
en het is niet eens bijzonder weer.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:01 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Iemand die weet wat er met Weerwoord is? Zomerslaap?
Hele serverpark in duitsland ligt op een hoop, waaronder die van WW. Geen idee hoe lang het gaat duren.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:01 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Iemand die weet wat er met Weerwoord is? Zomerslaap?
Natteboltemp.?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:36 schreef Snowsquall het volgende:
Met een beetje geluk hier in het oosten van Brabant ook al hoor
Nee, thermometer temp (=0,5 C)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |