Dat komt de komende dagen wel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:31 schreef michiel_merk het volgende:
Hier in drachten amper dooi , sneeuwdek is vrijwel niet aangetast
De sneeuw is hier veranderd in bruine bagger (Groningen). Een paar dagen dooi lijkt me niet verkeerd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:56 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Overigens ben ik wel blij met het verdwijnen van de sneeuw. Laat ze in groningen maar sneeuwengeltjes maken, gaat de rest van Nederland wel schaatsen.
Water is water toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:36 schreef henkde_j het volgende:
Krijgen we niet heel slecht ijs als de sneeuw op het ijs dooit en weer vastvriest op de ijslaag er onder? Bomijs?
Nee, want water (gesmolten sneeuw dus) vult de oneffenheden op.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:36 schreef henkde_j het volgende:
Krijgen we niet heel slecht ijs als de sneeuw op het ijs dooit en weer vastvriest op de ijslaag er onder? Bomijs?
Moet het wel goed dooien hoor als dat echt water wilt worden!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:36 schreef henkde_j het volgende:
quote:
Nee joh, lekker veel regen om alle zooi weg te spoelen...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:45 schreef Nyota het volgende:
Hmm, lijkt dat we overgaan naar een warmer weertype: en voordat die kou-haters meteen beginnen te dansen: dat is met een hoop regen![]()
Doe mij maar hard vriezen met zon..
Nou vooruit, maar alleen als het daarna dan weer hard gaat vriezen....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee joh, lekker veel regen om alle zooi weg te spoelen...
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:45 schreef Nyota het volgende:
Hmm, lijkt dat we overgaan naar een warmer weertype: en voordat die kou-haters meteen beginnen te dansen: dat is met een hoop regen![]()
Doe mij maar hard vriezen met zon..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |