Natteboltemp.?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:36 schreef Snowsquall het volgende:
Met een beetje geluk hier in het oosten van Brabant ook al hoor
Nee, thermometer temp (=0,5 C)quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:53 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Natteboltemps in oost-Brabant zijn negatief, zou dus kunnen.
Wat denk jezelf bij een temperatuur van meer dan 1 graden boven nulquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:29 schreef YazooW het volgende:
Regio Den Bosch meldt regen
Had wel een beetje op sneeuw gehoopt...
quote:GRONINGEN - Weerman Piet Paulusma raadt mensen aan zaterdagavond niet de weg op te gaan. Er wordt slecht weer verwacht, met matige sneeuwval en mogelijk ijzel.
In het westen regent het, maar in het Noorden gaat dat over in sneeuw of natte sneeuw. Dat begint eind van de middag en kan tot zondagochtend duren. Er is dan ook kans op mist. Na eerdere waarschuwingen waar de weersomstandigheden uiteindelijk mee bleken te vallen, noemt Paulusma deze melding wel serieus, omdat we in een dooiperiode zitten.
Lang niet iedereen zal thuis blijven: in Stad worden zaterdagavond 9.000 bezoekers op het Noorderslag-festival verwacht.
Ik had er op gehoopt, zeg niet dat ik het had verwachtquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:33 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Wat denk jezelf bij een temperatuur van meer dan 1 graden boven nul
Welke kant ga je op?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:56 schreef INViCTuS het volgende:
ik zit in de achterhoek waar het amper tot niet boven 0 is.nu in de trein dus exacte temp. weet ik niet. Nog wel droog...hoop uiteraard op sneeuw maar vrees regen.
De NS zit niet in de achterhoekquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:58 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Welke kant ga je op?
Neem aan dat je niet stil staat? Ach met de NS en ProRail weet je het nooit natuurlijk....
arnhem naar zutphen...:Pquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:58 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Welke kant ga je op?
Neem aan dat je niet stil staat? Ach met de NS en ProRail weet je het nooit natuurlijk....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |