QFT En ik moet eigenlijk op de fiets naar een feestquote:
Paar min later en er ligt ineens een cm sneeuwquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:36 schreef Prowl het volgende:
Dikke ijzel druppels, ik ging zowat op mn bek net![]()
![]()
Hoogezand ook. Ijzel/regen en -1. Geen strooiauto te bekennen natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:56 schreef CartWOman het volgende:
In Haren (Gn) ijzelt het, en flink ook.
Hij heeft geen zin om in de file te staan natuurlijk. Hij probeert de angsthazen in NL alleen een beetje te beīnvloeden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:53 schreef Apache4U het volgende:
Hier, omgeving den bosch, is het nu rustig. Ligt weer een aardig dekkende laag.
Kwam Piet Paulusma nog tegen in z'n landrover in Eindhoven. Dus dat van "niet de weg op gaan op zaterdagavond" neemt ie in iedergeval zelf niet zo serieus.
Ook goed te zien op de sateliet, zuidwest-Nederland al in de zon.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:13 schreef MissHobje het volgende:
Hmm @ Utrecht geen zon hoor.. zwaar bewolkt en een paar laatste sneeuwrestjes
Het sneeuwt hier al de hele middag.... En de temperatuur ligt nog rond 0 graden !quote:Op zondag 17 januari 2010 14:34 schreef junkiexp het volgende:
En in groningen hebben ze gewoon weer sneeuw, houdt het daar dan nooit op ?
http://www.vismarkt-groningen.nl/
Wat een verschil met hier (utrecht) hier inmiddels zon, stuk warmer en dan kijk ik op die camera's van Groningen en denk ik.. wtfquote:Op zondag 17 januari 2010 14:47 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Het sneeuwt hier al de hele middag.... En de temperatuur ligt nog rond 0 graden !
Winter houdt redelijk stand hier![]()
IJsbaan is hier ook nog open ^^
Ja en het gaat ook weer tegen de kerst aan.....quote:Op zondag 17 januari 2010 16:47 schreef appelsientje het volgende:
je merkt nu echt dat het langer licht is
we gaan richting de zomertenminste qua aantal licht uren
Hoe bevalt de lichttherapie? Ga je gewoon voor zo''n lamp zitten met je ogen dicht.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:58 schreef marcel-o het volgende:
Rotterdam zon-7 graden![]()
Zometeen wat lichttherapie doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |