Ik moet nog steeds huilen als ik dat ziequote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:24 schreef Dynd het volgende:
The Lion King, het stukje waar Mufasa sterft.
Ze lieten bij godsdienst the exorcist zien..?? Is dit ethisch? Heelll fout!quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:48 schreef hasse8 het volgende:
En ben bij godsdienst (nota bene!) wel eens de klas uitgelopen (13 of 14 was ik toen), omdat ze the Exorcist lieten zien....
It was ook niet tof als je klein was neequote:Op woensdag 13 januari 2010 14:10 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
[..]
Ze lieten bij godsdienst the exorcist zien..?? Is dit ethisch? Heelll fout!![]()
Ik was altijd wel bang voor 'are you afraid of the dark', en toch elke week kijken! Lag er altijd wel wakker van 's nachts. Ik heb laatst zo'n barok achtige sta spiegel gekocht voor in me kamer en ik moest denken aan die aflevering waarin dat overleden meisje in de spiegel was 'opgesloten?'.. heb toen eerst die spiegel moeten omdraaien voor dat ik kon slapen.
'It' (met die clown) vond ik ook doodeng. Weet nog dat ik hem niet mocht kijken van me moeder, en toen toch stiekem gedaan..maar durfde het uiteraard niet af te kijken. Heb er wel van geleerd, had een week nachtmerries en durfde geen kranen meer te openen in de badkamer. Heb die film volgens mij nog steeds nooit afgezien. Clownen heb ik sindsdien sowieso weinig mee..
Niet ethisch, maar daar deden ze nog niet aan in 1980 *grinnik*quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:10 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
[..]
Ze lieten bij godsdienst the exorcist zien..?? Is dit ethisch? Heelll fout!![]()
Precies hetzelfde verhaal met "are you afraid of the dark"quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:10 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
[..]
Ik was altijd wel bang voor 'are you afraid of the dark', en toch elke week kijken! Lag er altijd wel wakker van 's nachts. Ik heb laatst zo'n barok achtige sta spiegel gekocht voor in me kamer en ik moest denken aan die aflevering waarin dat overleden meisje in de spiegel was 'opgesloten?'.. heb toen eerst die spiegel moeten omdraaien voor dat ik kon slapen.
'It' (met die clown) vond ik ook doodeng. Weet nog dat ik hem niet mocht kijken van me moeder, en toen toch stiekem gedaan..maar durfde het uiteraard niet af te kijken. Heb er wel van geleerd, had een week nachtmerries en durfde geen kranen meer te openen in de badkamer. Heb die film volgens mij nog steeds nooit afgezien. Clownen heb ik sindsdien sowieso weinig mee..
Inderdaad!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:26 schreef Haunter het volgende:
[ afbeelding ]
Brrrrr... slapeloze nachten!
Waar was dat ook al weer van?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:26 schreef Haunter het volgende:
[ afbeelding ]
Jaap Stobbequote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:26 schreef Haunter het volgende:
[ afbeelding ]
Een soort van achtervolgingswaanzin. Je wilt niet achtervolgt worden door een of ander gek figuur met een enge lach die jou om zeep wil helpen.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:53 schreef najazeg het volgende:
ik snap niet wat er nou zo eng is aan bassie en adriaan en de plaaggeest, kan iemand mij dat uitleggen? Nu heb ik hem als kind nooit gezien maar denk niet dat ik hem als kind eng had gevonden, die gast haalde alleen maar kattekwaad uit.
De plaaggeest werd gespeeld door Jaap Stobbe.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:57 schreef kleinetrom het volgende:
ik kan me een serie herinneren, pip heette die. nooit meer iets van vernomen helaas, zou het zo graag nog eens zien!
( weet iemand hier iets van misschien?)
en de plaaggeest, eng!
Arachnafobia?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:38 schreef JediMasterLucia het volgende:
Ik kan mij ook vaag een film herinneren en ik weet er de titel niet meer van.
Een dorp werd belaagd door spinnen en aan het eind van de film zat het hele dorp onder de spinnewebben toen de overlevenden het huis verlieten waar ze zich verborgen hadden gehouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke idioot toch heeft bedacht dat het een goed idee was om zoiets in een kinderprogramma te stoppen...Nu
Dank je.quote:
Nu je het zegt idd. Vreselijk die stem.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:15 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Die ken ik ja, maar die vond ik nooit zo eng. Paulus met z'n kale klets vond ik "enger"
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:08 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Karbonkel![]()
Plaatje staat in de spoiler.Dat was een geniaal programma. Mik, lorreland. Keek ik altijd en het doel was denk ik om te leren lezen, maar kan me de serie niet zo goed meer herinneren eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke idioot toch heeft bedacht dat het een goed idee was om zoiets in een kinderprogramma te stoppen...
Jesus hates you.
Ik zal een keer kijken, ik benieuwd wat ik er vroeger zo leuk aan vond.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:43 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Ik Mik Loreland heette het en wij keken het altijd op de basisschool, dus het zal inderdaad met leren lezen te maken hebben gehad.
Er staan zowaar afleveringen van online!
http://video.google.com/videoplay?docid=-2964007835022903510#
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:08 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Karbonkel![]()
Plaatje staat in de spoiler.Ja dat vond ik echt verschrikkelijk, iedereen zat met zijn handen voor hun ogen in de klas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke idioot toch heeft bedacht dat het een goed idee was om zoiets in een kinderprogramma te stoppen...
All good things are wild and free.
OHJA! dat vond ik ook heel eng. Ik kon dat echt niet kijken op tv wnat ik wist dat ik dan altijd bang zou zijn voor poppen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:54 schreef ebke het volgende:
Die aflevering met die pratende pop bij Kippenvel![]()
[ afbeelding ]
Slappy the dummy
Ziet die er toch mooi onschuldig uit op deze foto, maar ik weet wel beter![]()
Nog lang een trauma aan overgehouden....
toekomst in beeld ik heb dat boek aleen gezienquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:42 schreef Bellatrix het volgende:
IT. Ik kijk nog steeds achter het douchegordijn en als ik m'n tanden aan het poetsen ben, hang ik vooral niet te dicht bij de gootsteen.![]()
Goosebumps of Kippenvel. Vooral die aflevering met die foto, dat die jongen dan de toekomst ziet ofzoiets,
die clown zelf vond ik nooit eng, ik was eerder bang voor dat licht als ze als kinderen in dat riool zitten.quote:
Maar hij liep wel goed af.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:23 schreef latexpiepbeestje het volgende:
De goblins in Labyrinth met david bowie en andere enge wezens uit die film:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch fucking eng of niet! Ik dacht altijd dat ze onder mn bed zaten....
[ afbeelding ]
Vieze enge gore oogplant.. Ik dook altijd onder de deken als ik wist dat ie langs kwam.
[ afbeelding ]
Gore dansende teringlijer die zijn ogen er uit haalt
Ik moet meteen aan mijn broertje denken.. Die was hier zo bang voor! Niet normaal.. En ik vond hem alleen maar grappig :p Hahaha..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:26 schreef Haunter het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 februari 2010 14:55 schreef Navarth het volgende:
Sammy's Super Shirt (http://www.btinternet.com/~paulguyton/sst/index.html) volgens mij. Ik herinner me dat ik dit een heel enge serie vond.
Ik denk dat een hele generatie clowns werkloos is geworden dankzij de film IT. Als die film nooit gemaakt was hadden kindertjes allemaal vrolijk gelachen om die domme clowns. Nu wordt een deel van een generatie kinderen helemaal panisch bij het zien van een clown.quote:
Gave seriequote:Op maandag 22 februari 2010 14:30 schreef ueberduitser het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
best wel lang geleden en moest er pas weer aan denken toen ik voor het eerste beelden van War Of The Worlds zag, wat een boutfilm vergeleken met de serie....
Jij was bang voor de film van ome willem?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:20 schreef DO2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daar kan ik me best wel iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:51 schreef najazeg het volgende:
[..]
Jij was bang voor de film van ome willem?
Q&Q zonder enige twijfel. Vooral omdat die gasten in die beige/witte Peugeot telkens in 't ziekenhuis terecht kwamen. Was komisch bedoeld, maar ik heb er nachtmerries en een gezonde hekel aan Peugeots aan overgehouden.quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:55 schreef _Midnight_ het volgende:
Wat ik altijd eng vond om te zien, maar stiekem vanachter je hand (of zelfs de bank) toch keek omdat je het nou eenmaal toch wilde zien was Doctor Who:
Die Doctor was de "good guy", maar hij zag er altijd zo eng uit vond ik destijds.
Ik vroeg me altijd af of hij onder de oppervlakte niet stiekum toch iets slechts had wat op gegeven moment best wel eens de overhand zou kunnen krijgen..
[ afbeelding ]
XENON, een Belgische TV serie vond ik best wel eng.
En het Kobold mysterie.
En over speelfilms:
The Day of the Triffids (buitenaardse levensgrote, mens-etende planten) hakte er destijds flink in!
En ook:
Invasion of the Bodysnatchers
The Thing
X.T.R.O.
Als je tegenwoordig die films kijk dan vraag je jezelf af waarom je er als kind toch zo bang van was.![]()
Van welke TV series of films waren jullie vroeger bang??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |