quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:10 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:[..]
Ze lieten bij godsdienst the exorcist zien..?? Is dit ethisch? Heelll fout!
Ik was altijd wel bang voor 'are you afraid of the dark', en toch elke week kijken! Lag er altijd wel wakker van 's nachts. Ik heb laatst zo'n barok achtige sta spiegel gekocht voor in me kamer en ik moest denken aan die aflevering waarin dat overleden meisje in de spiegel was 'opgesloten?'.. heb toen eerst die spiegel moeten omdraaien voor dat ik kon slapen.
'It' (met die clown) vond ik ook doodeng. Weet nog dat ik hem niet mocht kijken van me moeder, en toen toch stiekem gedaan..maar durfde het uiteraard niet af te kijken. Heb er wel van geleerd, had een week nachtmerries en durfde geen kranen meer te openen in de badkamer. Heb die film volgens mij nog steeds nooit afgezien. Clownen heb ik sindsdien sowieso weinig mee..
Precies hetzelfde verhaal met "are you afraid of the dark"

Keek elke week en vond het heel eng, haha.
Die met die spiegel staat me ook wel bij, volgens mij zat toen 1 van die kindjes die nog leefde ook vast in die spiegel.
Beetlejuice, heb ik ook geen goede herinneringen aan. Ik was nog heel klein en het was een video zonder ondertiteling, dus begreep het verhaal niet. Zag alleen dat ze met die auto het water in gingen en daarna dood waren. En die scène dat ze heel oud worden op die tafels... Nee ik zag de humor er niet echt van in
It deed me dan weer niets. Heb ik gezien toen ik 11 was geloof ik. Misschien direct na kijken verbannen uit m'n geheugen