Ik moet nog steeds huilen als ik dat ziequote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:24 schreef Dynd het volgende:
The Lion King, het stukje waar Mufasa sterft.
Ze lieten bij godsdienst the exorcist zien..?? Is dit ethisch? Heelll fout!quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:48 schreef hasse8 het volgende:
En ben bij godsdienst (nota bene!) wel eens de klas uitgelopen (13 of 14 was ik toen), omdat ze the Exorcist lieten zien....
It was ook niet tof als je klein was neequote:Op woensdag 13 januari 2010 14:10 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
[..]
Ze lieten bij godsdienst the exorcist zien..?? Is dit ethisch? Heelll fout!![]()
Ik was altijd wel bang voor 'are you afraid of the dark', en toch elke week kijken! Lag er altijd wel wakker van 's nachts. Ik heb laatst zo'n barok achtige sta spiegel gekocht voor in me kamer en ik moest denken aan die aflevering waarin dat overleden meisje in de spiegel was 'opgesloten?'.. heb toen eerst die spiegel moeten omdraaien voor dat ik kon slapen.
'It' (met die clown) vond ik ook doodeng. Weet nog dat ik hem niet mocht kijken van me moeder, en toen toch stiekem gedaan..maar durfde het uiteraard niet af te kijken. Heb er wel van geleerd, had een week nachtmerries en durfde geen kranen meer te openen in de badkamer. Heb die film volgens mij nog steeds nooit afgezien. Clownen heb ik sindsdien sowieso weinig mee..
Niet ethisch, maar daar deden ze nog niet aan in 1980 *grinnik*quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:10 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
[..]
Ze lieten bij godsdienst the exorcist zien..?? Is dit ethisch? Heelll fout!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |