Dank je.quote:
Nu je het zegt idd. Vreselijk die stem.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:15 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Die ken ik ja, maar die vond ik nooit zo eng. Paulus met z'n kale klets vond ik "enger"
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:08 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Karbonkel![]()
Plaatje staat in de spoiler.Dat was een geniaal programma. Mik, lorreland. Keek ik altijd en het doel was denk ik om te leren lezen, maar kan me de serie niet zo goed meer herinneren eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke idioot toch heeft bedacht dat het een goed idee was om zoiets in een kinderprogramma te stoppen...
Jesus hates you.
Ik zal een keer kijken, ik benieuwd wat ik er vroeger zo leuk aan vond.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:43 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Ik Mik Loreland heette het en wij keken het altijd op de basisschool, dus het zal inderdaad met leren lezen te maken hebben gehad.
Er staan zowaar afleveringen van online!
http://video.google.com/videoplay?docid=-2964007835022903510#
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:08 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Karbonkel![]()
Plaatje staat in de spoiler.Ja dat vond ik echt verschrikkelijk, iedereen zat met zijn handen voor hun ogen in de klas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke idioot toch heeft bedacht dat het een goed idee was om zoiets in een kinderprogramma te stoppen...
All good things are wild and free.
OHJA! dat vond ik ook heel eng. Ik kon dat echt niet kijken op tv wnat ik wist dat ik dan altijd bang zou zijn voor poppen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:54 schreef ebke het volgende:
Die aflevering met die pratende pop bij Kippenvel![]()
[ afbeelding ]
Slappy the dummy
Ziet die er toch mooi onschuldig uit op deze foto, maar ik weet wel beter![]()
Nog lang een trauma aan overgehouden....
toekomst in beeld ik heb dat boek aleen gezienquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:42 schreef Bellatrix het volgende:
IT. Ik kijk nog steeds achter het douchegordijn en als ik m'n tanden aan het poetsen ben, hang ik vooral niet te dicht bij de gootsteen.![]()
Goosebumps of Kippenvel. Vooral die aflevering met die foto, dat die jongen dan de toekomst ziet ofzoiets,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |