quote:Op maandag 11 januari 2010 21:58 schreef Edwinuss het volgende:
Maar het is een nutteloze discussie. Zoals de TVP discussie.
Ik ga ook geen nieuw topic openen.
alleen niet met kanker of staan er meer woorden op de blacklist?quote:Op maandag 11 januari 2010 22:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Edwin moet gewoon blijven en leuk meeposten, althans dat hoop ik. Want dat kan hij prima.
We kunnen er inderdaad een hele discussie over gaan voeren maar in GAM schelden we niet met kanker.
Wees dan niet hypocriet als GAM mods en edit alle posts waar met ziektes gescholden wordt. Kanker is echt niet de enige dodelijke ziekte die we kennen.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Edwin moet gewoon blijven en leuk meeposten, althans dat hoop ik. Want dat kan hij prima.
We kunnen er inderdaad een hele discussie over gaan voeren maar in GAM schelden we niet met kanker.
en lang niet altijd dodelijk meer!quote:Op maandag 11 januari 2010 22:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Wees dan niet hypocriet als GAM mods en edit alle posts waar met ziektes gescholden wordt. Kanker is echt niet de enige dodelijke ziekte die we kennen.
Goddomme mocht laatst ook niet als TTquote:Op maandag 11 januari 2010 22:04 schreef Misan het volgende:
[..]
alleen niet met kanker of staan er meer woorden op de blacklist?
Waar???quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Goddomme mocht laatst ook niet als TT
Het is ook godverdommequote:Op maandag 11 januari 2010 22:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Goddomme mocht laatst ook niet als TT
Wie mist mij nou nietquote:Op maandag 11 januari 2010 22:05 schreef Misan het volgende:
[..]
ja, op een gegeven moment gaat 'ie zich toch weer vervelen en jou missen poitje
Dat bekijken we per situatie maar kanker is gewoon een no-go. Ik snap ook wel de verbazing bij jullie dat bijv. een "tyfus iets" niet altijd ge-edit wordt maar hoop toch op jullie begripquote:Op maandag 11 januari 2010 22:04 schreef Misan het volgende:
[..]
alleen niet met kanker of staan er meer woorden op de blacklist?
Godver echt??quote:
Ik maak me er ook niet druk over, ik vind het alleen vreemd dat dit in andere sub-fora wel word toegestaanquote:Op maandag 11 januari 2010 22:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat bekijken we per situatie maar kanker is gewoon een no-go. Ik snap ook wel de verbazing bij jullie dat bijv. een "tyfus iets" niet altijd ge-edit wordt maar hoop toch op jullie begripLaten we ons er niet te druk om maken zou ik zeggen.
Dat begrijp ik ook maar dat is de policy van FOK!. In KLB mag het bijv. inderdaad wel.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:08 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik maak me er ook niet druk over, ik vind het alleen vreemd dat dit in andere sub-fora wel word toegestaan
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:07 schreef Tain het volgende:
Dan gebruiken we wel Feyenoord als alternatief
Ik maak me er wel een beetje druk om want in een half jaartje Zuid Afrika heb ik meer mensen dood zien gaan aan aids, tyfus en dat soort ziektes dan dat ik überhaupt mensen ken in Nederland.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat bekijken we per situatie maar kanker is gewoon een no-go. Ik snap ook wel de verbazing bij jullie dat bijv. een "tyfus iets" niet altijd ge-edit wordt maar hoop toch op jullie begripLaten we ons er niet te druk om maken zou ik zeggen.
Dus in andere sub-fora worden andere dingen toegestaan als ik het goed begrijp? Waarom is in GAM, afgesproken om niet met kanker te schelden ?quote:Op maandag 11 januari 2010 22:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook maar dat is de policy van FOK!. In KLB mag het bijv. inderdaad wel.
QFT!quote:Op maandag 11 januari 2010 22:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik maak me er wel een beetje druk om want in een half jaartje Zuid Afrika heb ik meer mensen dood zien gaan aan aids, tyfus en dat soort ziektes dan dat ik überhaupt mensen ken in Nederland.
Omdat het misschien een ver van je bed show is maakt het nog niet minder echt. Hypocriet, dat is het.
waarom edit je dat ook niet, want dat is ook een gruwelijke ziektequote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:11 schreef badboynova het volgende:
[..]
waarom edit je dat ook niet, want dat is ook een gruwelijke ziekte
Het is iig slecht voor je hart om Feyenoord supporter te zijnquote:Op maandag 11 januari 2010 22:11 schreef badboynova het volgende:
[..]
waarom edit je dat ook niet, want dat is ook een gruwelijke ziekte
fixedquote:Op maandag 11 januari 2010 22:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het is iig slecht om voetbalsupporter te zijn
ik zeg altijd tegen me stief zoontje als hij vervelend of stout is "MOET JE VOOR STRAF NAAR DE KUIP"quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:17 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik zeg altijd tegen me stief zoontje als hij vervelend of stout is "MOET JE VOOR STRAF NAAR DE KUIP"
hij is daarna gelijk poes lief en je hoor hem een hele tijd niet
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:17 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik zeg altijd tegen me stief zoontje als hij vervelend of stout is "MOET JE VOOR STRAF NAAR DE KUIP"
hij is daarna gelijk poes lief en je hoor hem een hele tijd niet
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:20 schreef Misan het volgende:
[..]
thnx
edit:nog meer reclame dan FOK!
Ik noem het normen en waarde aan leren.quote:
Van orgi ben ik ook een groen geile, met suiker bruine tint.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:27 schreef Misan het volgende:
ja maar jij woont ook in die groen-geile stad die schelden met kankah tot een kunst verheven heeft koei
ik ben echt helemaal lyrisch over die gamequote:Op maandag 11 januari 2010 22:29 schreef koei het volgende:
En ik ben net gewoon zwaar gepwnt in boom blox door iemand die het nog nooit gespeeld had... *censuur*
Dus ik krijg er ontheffing voor?quote:Op maandag 11 januari 2010 22:27 schreef Misan het volgende:
ja maar jij woont ook in die groen-geile stad die schelden met kankah tot een kunst verheven heeft koei
Ik ben alleen geel...quote:Op maandag 11 januari 2010 22:29 schreef badboynova het volgende:
[..]
Van orgi ben ik ook een groen geile, met suiker bruine tint.
quote:
Stop eens met Obama zwartmaken.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:54 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
dus dit mag eigenlijk ook niet?
Mee eens.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:47 schreef KneusTeun het volgende:
Vind het wel een beetje triest worden met het K woord, mijn moeder heeft zelf deze ziekte behoorlijk gehad, en ik kan het gebruik van het kanker scheldwoord zeker wel los zien van de gebeurtenissen met mijn moeder. Ik denk dat doordat iedereen er zo'n taboe van maakt het alleen maar erger wordt, je mag hier dus wel godverdomme en dergelijke dingen schreeuwen maar net dat ene woordje niet![]()
Zo maak je het misschien ook alleen maar interessanter .
Maar dat is mijn bescheiden mening.
kan hier prima zo af en toequote:Op maandag 11 januari 2010 21:52 schreef Tain het volgende:
Kan het MW2 online geneuzel trouwens niet naar het juiste topic? Als je online wilt daten in MW2 met fokkers lijkt me het MW2 toch het juiste topic ervoor?
Af en toe best idd, maar het begint langzaam aan op een online dating topic te lijken... Vroeger he, toen werd er hier alleen over tieten, lelijke mannen en poesjes gepraat! Over games praten in de Games Slowchatquote:Op maandag 11 januari 2010 23:12 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
kan hier prima zo af en toe
Teveel is idd ook niet leuk. Maar veel van 'ons' MW2 Fok groepje zit hier ook veel, denk dat dat ook de reden is...quote:Op maandag 11 januari 2010 23:14 schreef koei het volgende:
[..]
Af en toe best idd, maar het begint langzaam aan op een online dating topic te lijken... Vroeger he, toen werd er hier alleen over tieten, lelijke mannen en poesjes gepraat! Over games praten in de Games Slowchat
Ja, met jou is de aftakeling begonnen...quote:Op maandag 11 januari 2010 23:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dat was ook toen ik hier kwam!
Maar goed, omdat elke mod nu voortaan zegt dat mensen voor slowchat hier naar toe stuurt!
Dan durf ik bijna niet te vragen wat mijn bijdrage isquote:Op maandag 11 januari 2010 23:21 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, met jou is de aftakeling begonnen...
Weinigquote:Op maandag 11 januari 2010 23:23 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dan durf ik bijna niet te vragen wat mijn bijdrage is
ik heb wel 0.17 kills hoorquote:
waarom Teun in de OP? ik volg het nietquote:
Ik sta gewoon met beide benen op de grond! net als fransje bauerquote:Op maandag 11 januari 2010 23:28 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
waarom Teun in de OP? ik volg het niet
Nee, had me in een voorgaande topic wel netjes voorgesteld net als morph.quote:
Ja maar hoezo in de OP? Waarom zou iemands naam in de OP moeten staan?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik sta gewoon met beide benen op de grond! net als fransje bauer
Ik denk dat ie zich in topic vergist...quote:Op maandag 11 januari 2010 23:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ja maar hoezo in de OP? Waarom zou iemands naam in de OP moeten staan?
Ik snap het al.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zich in topic vergist...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: snap er bij nader inzien nog steeds niks van.![]()
Maar nu over poesjes
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
morph staat erin voor zover ik zie, jij nog nietquote:Op maandag 11 januari 2010 23:29 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nee, had me in een voorgaande topic wel netjes voorgesteld net als morph.
ik denk het nietquote:Op maandag 11 januari 2010 23:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zich in topic vergist...
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ik snap het al.en ik heb het niet over die OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu over poesjes![]()
![]()
zou ik een linkje naar die op mogen?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:39 schreef koei het volgende:
Ach, mensen plaatsen de OP toch nooit
BBN heeft zich idd voorgesteld, maar ik had vlak daarvoor de OP bijgewerkt dus geen zin om het weer te doen
kijk eens naar de eerste post van dit topicquote:Op maandag 11 januari 2010 23:41 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
zou ik een linkje naar die op mogen?![]()
Ik volg het niet en nu kan ik niet slapen
THXquote:Op maandag 11 januari 2010 23:42 schreef Misan het volgende:
[..]
kijk eens naar de eerste post van dit topic
Ja en ik heb eindelijk dragon age uitgespeeld! 60 uur heeft het geduurd. Ik ga nu met m'n 2de poppetje beginnen denk ikquote:Op maandag 11 januari 2010 23:36 schreef koei het volgende:
Kok
Je hebt me ingehaald met trophies
Overigens ben ik druk aan het zoeken naar Cruise.Elroy's bekende auto uitlaatfoto maar ik kan hem gewoon niet vinden
Statistiek, Hebbiaanse synapsen, werk, vrouwen, Assassin's Creed 2quote:
volgende ronde nieuwe kansen tochquote:Op maandag 11 januari 2010 23:39 schreef koei het volgende:
Ach, mensen plaatsen de OP toch nooit
BBN heeft zich idd voorgesteld, maar ik had vlak daarvoor de OP bijgewerkt dus geen zin om het weer te doen
Eindredactie?! Sinds wanneer dat man!?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:40 schreef Nebo het volgende:
Jauwza! Ik ben ook een paar topics vergeten hier te komen!
sinds ik gestopt ben als ERquote:Op maandag 11 januari 2010 23:50 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Eindredactie?! Sinds wanneer dat man!?
[ afbeelding ]
Waar is Lizzardtattoo heen?!
Lizz is er nog steeds hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 23:50 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nog wat gescoord?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Statistiek, Hebbiaanse synapsen, werk, vrouwen, Assassin's Creed 2
Sinds jij bent verhuisd naar die grote steenquote:Op maandag 11 januari 2010 23:50 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pfffeeew, dan val ik niet in zo'n gigantisch gat als ik nog eens terugkom.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:52 schreef Misan het volgende:
[..]
sinds ik gestopt ben als ERliz is nog steeds ER, Rossdale ook, Morthill zit zijn laatste dagen uit op PR en KoosyNL is Manager Games nu
dankjequote:Op maandag 11 januari 2010 23:21 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, met jou is de aftakeling begonnen...
Zoooo zonde...quote:Op maandag 11 januari 2010 23:42 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Ja en ik heb eindelijk dragon age uitgespeeld! 60 uur heeft het geduurd. Ik ga nu met m'n 2de poppetje beginnen denk ik
GOW komt pas eind februari. Ik houd de lijstjes neurotisch in de gaten, ga zowat failliet aan topgames die nog uit moeten komen en die ik MOET hebbenquote:Op maandag 11 januari 2010 23:56 schreef koei het volgende:
[..]
Zoooo zonde...
Je hebt God of War liggen! Dan ga je toch niet weer 60 uur in RPG-meuk steken?
Mjah. Probleem is vooral dat het games zijn die ik gewoon MOET hebben bij release.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:04 schreef Nebo het volgende:
De truc is om de drang om al die games te hebben weg te laten zakken SigIk heb tot nu toe de Dragon Age-periode volledig aan mij voorbij laten gaan, puur zodat ik over een paar maanden die game zie liggen voor 20 eurootjes en denk 'owja, laat ik die maar eens oppakken'. Op een gegeven moment krijg je daar een ritme in en liggen alle topgames voor een zacht prijsje voor je klaar
(lig je wel een paar maanden achter, dus je moet selectief zijn)
Ik heb het over de collection. Die heeft Kok al wel thuis liggen maar nog amper gespeeld...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:02 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
GOW komt pas eind februari. Ik houd de lijstjes neurotisch in de gaten, ga zowat failliet aan topgames die nog uit moeten komen en die ik MOET hebben
Ik heb zowel Bioshock 1 als BF:BC 1 al minimaal een jaar hier liggen maar nog nooit gespeeldquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:06 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Mjah. Probleem is vooral dat het games zijn die ik gewoon MOET hebben bij release.
Bioshock 2
Red Dead Redemption
SC: Conviction
Maffia II
BF:BC 2 (JEEEEJ)
De Bayonetta-demo gespeeld vanmiddag. Die was wel tof, maar idd van: "Ik wacht wel tot ie 20 euro kost"
Okquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:16 schreef koei het volgende:
Nee, ik wil 'm eerst zelf ooit eens spelen, daarna mag hij de verkoop in.
Weet je wat jouw probleem is? Jij gunt anderen het licht in de ogen nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:36 schreef koei het volgende:
Net twee cyclopsen gedood door hun oog eruit te trekkenHeerlijk spel dat God of War!
www.xbox.comquote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:14 schreef lkb9000 het volgende:
Waardeloze kut PS3, hou eens op met vastlopen
Heb ik iets gemist omdat ik gisteren moest werken?quote:
Ja, edje natuurlijk! en mij!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 07:35 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist omdat ik gisteren moest werken?
NICEquote:
Hij wordt zo wel erg intressant jaquote:
Ik was er al zeker over dat ik deze wou, maar dit maakt het nog wel een flink potje interessanterquote:
Als Red Alert onder Linux draait dan moet dat in principe ook gewoon werkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:43 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik was er al zeker over dat ik deze wou, maar dit maakt het nog wel een flink potje interessanterHopelijk ook met Red Alert binnenkort
Als dit werkt, wat voor geweldigs gaat er de komende tijd dan wel niet komen
Ik hoop dat wanneer ik binnenkort overstap ik wel een n900 kan kiezenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kut he!
Ik mag verlengen en telefoon uitzoeken !
Maar zit geen N900 tussen!
Mja maar dan moeten ze wel die telefoon hebben denk ikquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:55 schreef Tain het volgende:
Bij overstap mag je toch gewoon je eigen telefoon uitzoeken?
LOL. Hoe kan je een wilde kat nou 'awesome' vinden?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:54 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik hoop dat wanneer ik binnenkort overstap ik wel een n900 kan kiezen
Eh.......Omdat wilde katten nou niet bepaald lekker bij je op schoot gaan liggen maar je juist eerder helemaal tot bloedens toe openkrabben?quote:
Pfff, kevlarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:16 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Eh.......Omdat wilde katten nou niet bepaald lekker bij je op schoot gaan liggen maar je juist eerder helemaal tot bloedens toe openkrabben?
quote:
Zo vettigquote:
Kasa die mamaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:32 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Zo vettigis toch niet lekker wakker worden
Je mag uit een aantal telefoons kiezen hequote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:55 schreef Tain het volgende:
Bij overstap mag je toch gewoon je eigen telefoon uitzoeken?
Oud die originale keuken van Italia.quote:
Zoals La Mama hem vroeger maakte! La Mama is Dr Oetker met een pruik opquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:40 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Oud die originale keuken van Italia.
Uit de originele bakoven van de pizzafabriek.
net zoals je pizza verpesten met knoflook sausquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:42 schreef RitseB het volgende:
Hij is wel lekker, zeker met ketchup :
Dus je wil die arme, dode Dr Oetker beschuldigen van travestie?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:43 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Zoals La Mama hem vroeger maakte! La Mama is Dr Oetker met een pruik op
Hmm bij de T for Telecom mocht ik 1 van de telefoons kiezen die ze op dat moment in de winkel hadden. Moest wel bijbetalen als dat nodig was, maar keuze van toestellen was niet beperkt tot een aantal toestellenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je mag uit een aantal telefoons kiezen he
Ik mag er 1tje van de 33 pakken
lasagnaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:45 schreef RitseB het volgende:
Iemand suggesties voor het eten vanavond ?
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:52 schreef Sigmund666 het volgende:
Een carbonara met spekjes, penne en Boursin met wat creme fraiche
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:29 schreef Gamer_V het volgende:
Die header met dat meisje die de pin uit een handgranaat heeft getrokken, uit welke game komt dat? Komt dat uit een game?
Neh met groente, sausje enzoquote:
Dat was Heavy Rain volgens mij.quote:
Ja, ik dacht dat dit ook de 100ste is. Al maakt het einde een hoop goedquote:
Het nieuwste seizoen lijkt momenteel stil te staan. Of komen ze gewoon niet meer op watchxonline.com?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geen idee, kijk het bijna nooit, vind de humor niet zo
Ik kijk liever Two And A Half Men
Ik ben de nieuwe al van tvtorrents af aan het halen nuquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:23 schreef Nebo het volgende:
[..]
Het nieuwste seizoen lijkt momenteel stil te staan. Of komen ze gewoon niet meer op watchxonline.com?
Nog 5 dagen tot 24 seizoen 8quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vanavond eerst maar eens nieuwe Heroes kijken!
Nog 2 weken en dan gaat het weer gebeuren : Lost
Heroes was erg leuk deze week, begint eindelijk weer wat meer volume te krijgen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vanavond eerst maar eens nieuwe Heroes kijken!
Nog 2 weken en dan gaat het weer gebeuren : Lost
Je zegt het alsof het een slecht iets is!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:51 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dus je wil die arme, dode Dr Oetker beschuldigen van travestie?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:50 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je zegt het alsof het een slecht iets is!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nog 5 dagen tot 24 seizoen 8
Lost vind je of geweldig of helemaal niks aan en ik val in die laatste categorie
dat 24 weer verder ging!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat niet?
wel als ie dikker is dan die van jou....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:40 schreef Poit het volgende:
dikke snikkel?
Dat hoef je van mij hier niet te melden hoor
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat 24 weer verder ging!
Damn, goed nieuws dude!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:49 schreef koei het volgende:
24Seizoen 1 was leuk maar halverwege seizoen 2 ben ik afgehaakt omdat het gewoon te slecht werd... Dat die serie uberhaupt nog loopt...
dat je met die vraagt komt snap ik!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Zeker! Heb je S1 t/m 7 al gezien?
Ok dan!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat je met die vraagt komt snap ik!
Maar heb ze allemaal gezien, en redemption ook!
Damn, van seizoen 7 de eerste 4 eps voor airdate gezien!
Ah ik snap um, leuk om even te zienquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:36 schreef KneusTeun het volgende:
Speciaal voor sharpdressed:
[ afbeelding ]
Het project waar ik mee bezig ben
Een bbq die uit 1 staal plaat gemaakt moet worden en is terug te brengen naar minder dan 3cm om te vervoeren.
Superbadquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:37 schreef Misan het volgende:
Yo guys, welke film zal ik eens opzetten?
qft!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:58 schreef Nebo het volgende:
HIMYM heeft deze week echt een episch einde
Superbad vorige week nog gezienquote:
Zombieland is slappe humor!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:01 schreef Misan het volgende:
[..]
Superbad vorige week nog gezien
Zombieland heb ik nog niet
andere tip? Drugsfilm, mafiafilm of slappe humor?
Twinkie twinkie! Where are the goddamn twinkies!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Zombieland is slappe humor!
Rocker is ook een leuke slappe humorfilm.
Chuckquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:37 schreef Misan het volgende:
Yo guys, welke film zal ik eens opzetten?
http://www.imdb.com/title/tt1031969/quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Twinkie twinkie! Where are the goddamn twinkies!
Can't go wrong with thatquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:19 schreef Misan het volgende:
het is trouwens Simpsons en bier geworden ipv een filmpje
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:23 schreef Misan het volgende:
[..]
in 720p + Hertog Jan Karakter trouwens
Ik hou het bij Simpsons, hoewel ze steeds matiger worden.quote:
zoals ik al zei, heb er helemaal niks van meegekregenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ok dan!Ik verwacht veel van S8, CTU ziet er zoooo gaaf uit
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:52 schreef Nebo het volgende:
Simpsons ben ik sinds twee seizoenen helemaal klaar meer. De humor van Family Guy en American Dad spreekt me veel meer aan nu. Tijd voor de nieuwe Heroes!
Zegt ie dat? Was me niet opgevallenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:13 schreef Nebo het volgende:
Wat een gruwelijk pijnlijke fout zit er in de nieuwe Heroes zeg. Iemand die hem al gezien heeft? Op een gegeven moment gaat Emma (de dove musicus) er vandoor en Peter zegt dan tegen haar 'I'll call you later!'. Kom niet aanzetten met 'ja maar tegenwoordig heb je ook video-bellen, en dan kan ze liplezen'
Hij heeft van een telepatische gave, wat pas in seizoen 6 wordt onthuld als hij de kant van de bad guys kiest!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:13 schreef Nebo het volgende:
Wat een gruwelijk pijnlijke fout zit er in de nieuwe Heroes zeg. Iemand die hem al gezien heeft? Op een gegeven moment gaat Emma (de dove musicus) er vandoor en Peter zegt dan tegen haar 'I'll call you later!'. Kom niet aanzetten met 'ja maar tegenwoordig heb je ook video-bellen, en dan kan ze liplezen'
Kuttttttquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Zegt ie dat? Was me niet opgevallen
Vond het wel een vette aflevering
Ja en het leek erop alsof hij het haar ook nog nariep alsof ze het hem verder ook niet heeft zien zeggenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Zegt ie dat? Was me niet opgevallen
Vond het wel een vette aflevering
Dan is het al helemaal geen probleem natuurlijk, want dan heeft ze het ook niet gehoord!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:21 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ja en het leek erop alsof hij het haar ook nog nariep alsof ze het hem verder ook niet heeft zien zeggen
Verder is hij wel toffig tot nu toe!
Zijn we momenteel mee bezig, even geduldquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:24 schreef Andyy het volgende:
Opdrachten van de kerstprijsvragen, winnaars al bekend?
Het valt me gewoon tegen van Peter, want hij is normaal gesproken één brok awesomeheidquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:27 schreef koei het volgende:
[..]
Dan is het al helemaal geen probleem natuurlijk, want dan heeft ze het ook niet gehoord!
Je moet niet overal problemen zoeken Nebo
Dankje, maar ik maar ook wel eens een fout...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:30 schreef Nebo het volgende:
[..]
Zijn we momenteel mee bezig, even geduld
[..]
Het valt me gewoon tegen van Peter, want hij is normaal gesproken één brok awesomeheid
Ja, in jouw geval had het dan ook niemand verbaasd natuurlijk!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Dankje, maar ik maar ook wel eens een fout...
Ben je weer in zo'n bui koei?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:40 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, in jouw geval had het dan ook niemand verbaasd natuurlijk!
Ja, sorry...quote:
Dan moet je ook op Fok! Games kijken?quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Prijsvragen?
Ik heb duidelijk iets gemist!
Heb ik gister toevallig ook met een foto gedaanquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:27 schreef Tain het volgende:
http://v.youku.com/v_show/id_XMTM3Mjg5OTcy.html
Een chinees met tijd teveel...
JAHOOORquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:29 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heb ik gister toevallig ook met een foto gedaan
Doe gewoon eens paint gebruiken!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:45 schreef SolidasRock het volgende:
Heeft 1 van jullie Kung Fu Panda & LEGO Indiana Jones en een scanner?![]()
Ik ga een ruil doen, iemand krijgt mijn LEGO batman en ik zijn Kung Fu Panda. Maar ze hebben beiden een gecombineerde cover die na de ruil niet meer kloppen. Ik wilde creatief zijn (i know, van teveel tijd ga je domme dingen doen) en een nieuwe cover maken met op de een Kung Fu panda & PURE en op de andere LEGO Indiana Jones & LEGO Batman voor die gozer.
Ik zoek een gescannen cover van de originele Kung Fu panda & LEGO indiana jones. Heb al op wat coversites gekeken maar daar staan geen gecombineerde covers. Heeft 1 van jullie hem en wil je hem voor mij scannen en naar mij mailen??
Bedoel je dat ik uit de vrije hand die cover moet tekenen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Doe gewoon eens paint gebruiken!
je hebt toch tijd teveel
Heb ik overwogen maar een gescannen versie is natuurlijk het bestequote:Op woensdag 13 januari 2010 11:08 schreef Tain het volgende:
Gewoon 2 losse covers opzoeken op internet en vastplakken zodat het er zo uit ziet?
[ afbeelding ]
Bedankt maar die had ik al gevonden op diverse sites, ik zoek juist een gecombineerd coverquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:11 schreef Tain het volgende:
http://www.vgboxart.com/boxes/360/15862_kung_fu_panda-print.jpg
op tothegame.com staan hires covers, mooier dan dat je ze zou inscannenquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb ik overwogen maar een gescannen versie is natuurlijk het beste
Wederom geen gecombineerde cover, staan idd wel mooie (nou ja, de helft dan) covers...quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:50 schreef Misan het volgende:
[..]
op tothegame.com staan hires covers, mooier dan dat je ze zou inscannen
Hoe groot is 'ie? Een harp geeft echt een prachtig geluid, echt een instrument voor kerels!quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:28 schreef Rossdale het volgende:
Mijn vriendin heeft gisteren een keltische harp gekocht. Echt best wel een cool instrument
Gisteren wat aangeklooid en wat simpele deuntjes getokkeld. Vermaakte me er prima mee totdat mijn onderburen zo rond middernacht begonnen te klagen
Klinkt goedquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:06 schreef Nebo het volgende:
Lunchtip: paar plakken ham even kort in een hete pan met wat olie. Broodje beleggen met plakjes tomaat, dan de ham, dan wat sla met wat limoen/dille dressing. Smullen maar
Het is een tafelmodelletje. Zo'n grote begint bij 800 euro dus wel erg duur als je nog niet weet of je het wel een lange tijd leuk vindt om te bespelenquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:38 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hoe groot is 'ie? Een harp geeft echt een prachtig geluid, echt een instrument voor kerels!
Is het geluid van zo'n ding zo groot dat de onderburen gingen bitchen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |