Ik ben alleen geel...quote:Op maandag 11 januari 2010 22:29 schreef badboynova het volgende:
[..]
Van orgi ben ik ook een groen geile, met suiker bruine tint.
quote:
Stop eens met Obama zwartmaken.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:54 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
dus dit mag eigenlijk ook niet?
Mee eens.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:47 schreef KneusTeun het volgende:
Vind het wel een beetje triest worden met het K woord, mijn moeder heeft zelf deze ziekte behoorlijk gehad, en ik kan het gebruik van het kanker scheldwoord zeker wel los zien van de gebeurtenissen met mijn moeder. Ik denk dat doordat iedereen er zo'n taboe van maakt het alleen maar erger wordt, je mag hier dus wel godverdomme en dergelijke dingen schreeuwen maar net dat ene woordje niet![]()
Zo maak je het misschien ook alleen maar interessanter .
Maar dat is mijn bescheiden mening.
kan hier prima zo af en toequote:Op maandag 11 januari 2010 21:52 schreef Tain het volgende:
Kan het MW2 online geneuzel trouwens niet naar het juiste topic? Als je online wilt daten in MW2 met fokkers lijkt me het MW2 toch het juiste topic ervoor?
Af en toe best idd, maar het begint langzaam aan op een online dating topic te lijken... Vroeger he, toen werd er hier alleen over tieten, lelijke mannen en poesjes gepraat! Over games praten in de Games Slowchatquote:Op maandag 11 januari 2010 23:12 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
kan hier prima zo af en toe
Teveel is idd ook niet leuk. Maar veel van 'ons' MW2 Fok groepje zit hier ook veel, denk dat dat ook de reden is...quote:Op maandag 11 januari 2010 23:14 schreef koei het volgende:
[..]
Af en toe best idd, maar het begint langzaam aan op een online dating topic te lijken... Vroeger he, toen werd er hier alleen over tieten, lelijke mannen en poesjes gepraat! Over games praten in de Games Slowchat
Ja, met jou is de aftakeling begonnen...quote:Op maandag 11 januari 2010 23:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dat was ook toen ik hier kwam!
Maar goed, omdat elke mod nu voortaan zegt dat mensen voor slowchat hier naar toe stuurt!
Dan durf ik bijna niet te vragen wat mijn bijdrage isquote:Op maandag 11 januari 2010 23:21 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, met jou is de aftakeling begonnen...
Weinigquote:Op maandag 11 januari 2010 23:23 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dan durf ik bijna niet te vragen wat mijn bijdrage is
ik heb wel 0.17 kills hoorquote:
waarom Teun in de OP? ik volg het nietquote:
Ik sta gewoon met beide benen op de grond! net als fransje bauerquote:Op maandag 11 januari 2010 23:28 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
waarom Teun in de OP? ik volg het niet
Nee, had me in een voorgaande topic wel netjes voorgesteld net als morph.quote:
Ja maar hoezo in de OP? Waarom zou iemands naam in de OP moeten staan?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik sta gewoon met beide benen op de grond! net als fransje bauer
Ik denk dat ie zich in topic vergist...quote:Op maandag 11 januari 2010 23:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ja maar hoezo in de OP? Waarom zou iemands naam in de OP moeten staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |