Specopsquote:Op maandag 11 januari 2010 19:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer jij wilt!![]()
Edje is er nog niet
quote:
eet je nu alweer buffel.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:59 schreef Rossdale het volgende:
Doe maar 20:30 uur, dan is mijn eten wel op
Goed punt. Je hebt nog gelijk ook. Het spel is makkelijk, kort en saai. Maar goed, bijna elke sequel is bagger.quote:
Ja de multiplayer is echt zo saaaaaaaaaaaaaaaaiquote:Op maandag 11 januari 2010 21:22 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Goed punt. Je hebt nog gelijk ook. Het spel is makkelijk, kort en saai. Maar goed, bijna elke sequel is bagger.
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja de multiplayer is echt zo saaaaaaaaaaaaaaaai![]()
Je betaald geen 6 tientjes voor een goeie multiplayer manquote:Op maandag 11 januari 2010 21:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja de multiplayer is echt zo saaaaaaaaaaaaaaaai![]()
Mjah. Maar daar doe ik nooit aanquote:Op maandag 11 januari 2010 21:29 schreef RitseB het volgende:
MMO betaal je toch ook de volle met voor Sig
Tuurlijk wel?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:28 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je betaald geen 6 tientjes voor een goeie multiplayer man
Dat is alsof je morgen Nike Air Max of Van Bommel gaat kopen, alleen omdat de doos zo mooi is.
Fout, alleen battlefield heb ik alleen puur en alleen voor de muliplayer gekochtquote:Op maandag 11 januari 2010 21:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Tuurlijk wel?
het is toch duidelijk dat je call of duty games en halo, gears, moh, BF niet voor de single koopt maar voor de multi toch?
heul nietquote:Op maandag 11 januari 2010 21:36 schreef Sigmund666 het volgende:
HEHEHEHEHEH! Iedereen liep erin!111111![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Edwin, hou dat gescheld met kanker voortaan even voor je
Gast, ben je ongesteld of zo. Hij vraagt het gewoon netjesquote:Op maandag 11 januari 2010 21:46 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus.
Laatste SC topic waar ik aanwezig zal zijn![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:47 schreef RitseB het volgende:
[..]
Gast, ben je ongesteld of zo. Hij vraagt het gewoon netjes
quote:
Doe niet zo kinderachtig. Ik vraag je vriendelijk om niet met die verschrikkelijke ziekte te schelden, lijkt me vrij normaalquote:Op maandag 11 januari 2010 21:46 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus.
Laatste SC topic waar ik aanwezig zal zijn![]()
Je vraagt maar je edit ook gelijk..quote:Op maandag 11 januari 2010 21:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doe niet zo kinderachtig. Ik vraag je vriendelijk om niet met die verschrikkelijke ziekte te schelden, lijkt me vrij normaalLaten we het gewoon gezellig houden hier
Ja klopt. Wij willen dat woord (in scheldvorm) hier niet zien in GAM. Als mods hebben we afgesproken dat posts waarin met kanker gescholden wordt meteen ge-edit wordt.quote:
Nee, want daar is geen slowchat toe gestaanquote:Op maandag 11 januari 2010 21:52 schreef Tain het volgende:
Kan het MW2 online geneuzel trouwens niet naar het juiste topic? Als je online wilt daten in MW2 met fokkers lijkt me het MW2 toch het juiste topic ervoor?
Je bent me net voor...quote:Op maandag 11 januari 2010 21:52 schreef Tain het volgende:
Kan het MW2 online geneuzel trouwens niet naar het juiste topic? Als je online wilt daten in MW2 met fokkers lijkt me het MW2 toch het juiste topic ervoor?
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:53 schreef RitseB het volgende:
[..]
Nee, want daar is geen slowchat toe gestaan
Is dat zo?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja klopt. Wij willen dat woord (in scheldvorm) hier niet zien in GAM. Als mods hebben we afgesproken dat posts waarin met kanker gescholden wordt meteen ge-edit wordt.
Zie krijg de tyfus of ik heb er de pest inquote:Op maandag 11 januari 2010 21:54 schreef Misan het volgende:
Waarom kanker in de taboesfeer houden? Het voldoet aan alle eisen voor een goed vloekwoord en mensen die daar over het algemeen mee schelden hebben het dan niet over de gelijknamige ziekte
Ik keur deze post goedquote:Op maandag 11 januari 2010 21:54 schreef Misan het volgende:
Waarom kanker in de taboesfeer houden? Het voldoet aan alle eisen voor een goed vloekwoord en mensen die daar over het algemeen mee schelden hebben het dan niet over de gelijknamige ziekte
preciesquote:Op maandag 11 januari 2010 21:55 schreef RitseB het volgende:
[..]
Zie krijg de tyfus of ik heb er de pest in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |