niet janken als je onderaan staat hequote:Op maandag 11 januari 2010 15:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hoor ik hier vanavond MW2, ik doe mee als jullie dat niet willen.
Volgens mij heb je als man zijnde alleen maar een betere toegang tot mannenpap, dus ik zie niet waarom je aan de trachitol zou moeten...quote:Op maandag 11 januari 2010 16:15 schreef badboynova het volgende:
verrekte keel pijn.
Was ik maar een vrouw geweest, dan was ik er al vanaf (want mannen pap werkt, hoor ik ze altyd zeggen).
Als man zijnde kan ik nu enkel op trachitol sabbelen.
Ik ben niet zo lenig meer, zo als de meeste vrouwen.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:31 schreef koei het volgende:
[..]
Volgens mij heb je als man zijnde alleen maar een betere toegang tot mannenpap, dus ik zie niet waarom je aan de trachitol zou moeten...
En sowieso werkt bisolvon beter
Zeker, het enige probleem is dat je dan met 99% kleine kinderen in de digitale wereld rondlooptquote:Op maandag 11 januari 2010 16:39 schreef KneusTeun het volgende:
Misschien heb ik wel weer een game voor 2010..
Lego Universe, zag net paar filmpjes en kan stiekum best nog wel vet worden!![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:39 schreef KneusTeun het volgende:
Misschien heb ik wel weer een game voor 2010..
Lego Universe, zag net paar filmpjes en kan stiekum best nog wel vet worden!![]()
Ben je nou alweer verdwaaldquote:Op maandag 11 januari 2010 17:24 schreef Gamer_V het volgende:
Groetjes van tussen Woerden em Gouda!
Voelt een beetje als het hol van de leeuw niet?quote:
Ze zijn juist allemaal bang voor mijquote:Op maandag 11 januari 2010 17:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Voelt een beetje als het hol van de leeuw niet?![]()
Ik zat gisteren himym te kijken en daar kwam gouda voorbij rollen!11!1!quote:
mwa, ik ken wel een paar personen die daar een antwoord op kunnen gevenquote:Op maandag 11 januari 2010 17:42 schreef Edwinuss het volgende:
Dat komt omdat ik er niet was![]()
Hebben jullie mij wel een beetje gemist?
We kunnen ze ook joinenquote:Op maandag 11 januari 2010 17:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ze zijn juist allemaal bang voor mij
Nah, ik zie mijzelf dat niet doen. Heb het nu nogal druk met van alles.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
We kunnen ze ook joinen![]()
Ze zoeken nog mensen.....
Gouda!quote:Op maandag 11 januari 2010 17:42 schreef koei het volgende:
[..]
Ik zat gisteren himym te kijken en daar kwam gouda voorbij rollen!11!1!
quote:Op maandag 11 januari 2010 17:54 schreef KneusTeun het volgende:
Eigenlijk was een gebande edwinuss beter, die was vaker online bij mw2
quote:
Ik heb onlangs alles vanaf Infinite t/m Relapse: Refill beluisterd. En wat is hij toch een briljant persoon. Ik ben erbij zodra hij een optreden komt geven in NL. Ik kan werkelijk al z'n muziek waarderen. Zelfs wat er op het gedrocht Encore staat.quote:
quote:
sterker nog: Hollandse kaas wordt aan de andere kant van de plas over het algemeen Gouda cheese genoemdquote:Op maandag 11 januari 2010 17:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Gouda!
Zo awesome dat het zelfs in HIMYM voorkomt!!![]()
Dat doet Poit steeds jaquote:Op maandag 11 januari 2010 18:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dat is toch die plek waar ze buschauffers in elkaar slaan?
Ik kom er nu aan negers.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer jij wilt!![]()
Edje is er nog niet
En de vrouw des huize, is die al wel thuis?quote:Op maandag 11 januari 2010 19:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer jij wilt!![]()
Edje is er nog niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |