GOW komt pas eind februari. Ik houd de lijstjes neurotisch in de gaten, ga zowat failliet aan topgames die nog uit moeten komen en die ik MOET hebbenquote:Op maandag 11 januari 2010 23:56 schreef koei het volgende:
[..]
Zoooo zonde...
Je hebt God of War liggen! Dan ga je toch niet weer 60 uur in RPG-meuk steken?
Mjah. Probleem is vooral dat het games zijn die ik gewoon MOET hebben bij release.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:04 schreef Nebo het volgende:
De truc is om de drang om al die games te hebben weg te laten zakken SigIk heb tot nu toe de Dragon Age-periode volledig aan mij voorbij laten gaan, puur zodat ik over een paar maanden die game zie liggen voor 20 eurootjes en denk 'owja, laat ik die maar eens oppakken'. Op een gegeven moment krijg je daar een ritme in en liggen alle topgames voor een zacht prijsje voor je klaar
(lig je wel een paar maanden achter, dus je moet selectief zijn)
Ik heb het over de collection. Die heeft Kok al wel thuis liggen maar nog amper gespeeld...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:02 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
GOW komt pas eind februari. Ik houd de lijstjes neurotisch in de gaten, ga zowat failliet aan topgames die nog uit moeten komen en die ik MOET hebben
Ik heb zowel Bioshock 1 als BF:BC 1 al minimaal een jaar hier liggen maar nog nooit gespeeldquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:06 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Mjah. Probleem is vooral dat het games zijn die ik gewoon MOET hebben bij release.
Bioshock 2
Red Dead Redemption
SC: Conviction
Maffia II
BF:BC 2 (JEEEEJ)
De Bayonetta-demo gespeeld vanmiddag. Die was wel tof, maar idd van: "Ik wacht wel tot ie 20 euro kost"
Okquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:16 schreef koei het volgende:
Nee, ik wil 'm eerst zelf ooit eens spelen, daarna mag hij de verkoop in.
Weet je wat jouw probleem is? Jij gunt anderen het licht in de ogen nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:36 schreef koei het volgende:
Net twee cyclopsen gedood door hun oog eruit te trekkenHeerlijk spel dat God of War!
www.xbox.comquote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:14 schreef lkb9000 het volgende:
Waardeloze kut PS3, hou eens op met vastlopen
Heb ik iets gemist omdat ik gisteren moest werken?quote:
Ja, edje natuurlijk! en mij!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 07:35 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist omdat ik gisteren moest werken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |