Can't go wrong with thatquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:19 schreef Misan het volgende:
het is trouwens Simpsons en bier geworden ipv een filmpje
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:23 schreef Misan het volgende:
[..]
in 720p + Hertog Jan Karakter trouwens
Ik hou het bij Simpsons, hoewel ze steeds matiger worden.quote:
zoals ik al zei, heb er helemaal niks van meegekregenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ok dan!Ik verwacht veel van S8, CTU ziet er zoooo gaaf uit
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:52 schreef Nebo het volgende:
Simpsons ben ik sinds twee seizoenen helemaal klaar meer. De humor van Family Guy en American Dad spreekt me veel meer aan nu. Tijd voor de nieuwe Heroes!
Zegt ie dat? Was me niet opgevallenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:13 schreef Nebo het volgende:
Wat een gruwelijk pijnlijke fout zit er in de nieuwe Heroes zeg. Iemand die hem al gezien heeft? Op een gegeven moment gaat Emma (de dove musicus) er vandoor en Peter zegt dan tegen haar 'I'll call you later!'. Kom niet aanzetten met 'ja maar tegenwoordig heb je ook video-bellen, en dan kan ze liplezen'
Hij heeft van een telepatische gave, wat pas in seizoen 6 wordt onthuld als hij de kant van de bad guys kiest!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:13 schreef Nebo het volgende:
Wat een gruwelijk pijnlijke fout zit er in de nieuwe Heroes zeg. Iemand die hem al gezien heeft? Op een gegeven moment gaat Emma (de dove musicus) er vandoor en Peter zegt dan tegen haar 'I'll call you later!'. Kom niet aanzetten met 'ja maar tegenwoordig heb je ook video-bellen, en dan kan ze liplezen'
Kuttttttquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Zegt ie dat? Was me niet opgevallen
Vond het wel een vette aflevering
Ja en het leek erop alsof hij het haar ook nog nariep alsof ze het hem verder ook niet heeft zien zeggenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Zegt ie dat? Was me niet opgevallen
Vond het wel een vette aflevering
Dan is het al helemaal geen probleem natuurlijk, want dan heeft ze het ook niet gehoord!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:21 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ja en het leek erop alsof hij het haar ook nog nariep alsof ze het hem verder ook niet heeft zien zeggen
Verder is hij wel toffig tot nu toe!
Zijn we momenteel mee bezig, even geduldquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:24 schreef Andyy het volgende:
Opdrachten van de kerstprijsvragen, winnaars al bekend?
Het valt me gewoon tegen van Peter, want hij is normaal gesproken één brok awesomeheidquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:27 schreef koei het volgende:
[..]
Dan is het al helemaal geen probleem natuurlijk, want dan heeft ze het ook niet gehoord!
Je moet niet overal problemen zoeken Nebo
Dankje, maar ik maar ook wel eens een fout...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:30 schreef Nebo het volgende:
[..]
Zijn we momenteel mee bezig, even geduld
[..]
Het valt me gewoon tegen van Peter, want hij is normaal gesproken één brok awesomeheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |