NICEquote:
Hij wordt zo wel erg intressant jaquote:
Ik was er al zeker over dat ik deze wou, maar dit maakt het nog wel een flink potje interessanterquote:
Als Red Alert onder Linux draait dan moet dat in principe ook gewoon werkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:43 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik was er al zeker over dat ik deze wou, maar dit maakt het nog wel een flink potje interessanterHopelijk ook met Red Alert binnenkort
Als dit werkt, wat voor geweldigs gaat er de komende tijd dan wel niet komen
Ik hoop dat wanneer ik binnenkort overstap ik wel een n900 kan kiezenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kut he!
Ik mag verlengen en telefoon uitzoeken !
Maar zit geen N900 tussen!
Mja maar dan moeten ze wel die telefoon hebben denk ikquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:55 schreef Tain het volgende:
Bij overstap mag je toch gewoon je eigen telefoon uitzoeken?
LOL. Hoe kan je een wilde kat nou 'awesome' vinden?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:54 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik hoop dat wanneer ik binnenkort overstap ik wel een n900 kan kiezen
Eh.......Omdat wilde katten nou niet bepaald lekker bij je op schoot gaan liggen maar je juist eerder helemaal tot bloedens toe openkrabben?quote:
Pfff, kevlarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:16 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Eh.......Omdat wilde katten nou niet bepaald lekker bij je op schoot gaan liggen maar je juist eerder helemaal tot bloedens toe openkrabben?
quote:
Zo vettigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |