Graag gedaan.quote:
Dat.quote:
Sorry hoorquote:
Of je gaat iets anders luisteren.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als Green Day nou es tot september ging pitten. Inclusief al hun platen.
Es gij nou eens iets minder ging mopperen , zou je dag er veel stralender uitzienquote:Op maandag 11 januari 2010 11:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als Green Day nou es tot september ging pitten. Inclusief al hun platen.
Right.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
Altijd fijn geen postcounter op de iphone
Yep. "Alles is in orde, maar je moet iets minder hard poetsen".quote:
Kan ik helemaal meezingen, op dezelfde hoogtequote:
ja, dat schijnt idd niet goed te zijn voor je tandvleesquote:Op maandag 11 januari 2010 12:24 schreef Brennel het volgende:
[..]
Yep. "Alles is in orde, maar je moet iets minder hard poetsen".![]()
En dan ook zuiver?quote:Op maandag 11 januari 2010 12:29 schreef Brennel het volgende:
[..]
Kan ik helemaal meezingen, op dezelfde hoogte
Controle zonder behandeling is maar 25-35 euroquote:Op maandag 11 januari 2010 12:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ja, dat schijnt idd niet goed te zijn voor je tandvlees. Blijf het trouwens bizar vinden hoe duur het is. 5 minuten zitten in de stoel en je bent iets van 70 euro kwijt.
Uhm, ik heb eigenlijk geen idee of je het zelf hoort of je vals zingt of nietquote:Op maandag 11 januari 2010 12:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En dan ook zuiver?. Ik probeer het nu ook maar het lukt niet helemaal
Zo weinig? damn, dan moet ik daar dan toch maar eens werk van makenquote:Op maandag 11 januari 2010 12:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Controle zonder behandeling is maar 25-35 euro
Wat het laatste betreft, geloof mij maar dat wil je niet horenquote:Op maandag 11 januari 2010 12:35 schreef Brennel het volgende:
[..]
Uhm, ik heb eigenlijk geen idee of je het zelf hoort of je vals zingt of nietmaar het ging nu niet helemaal lekker door de verkoudheid. En ik had jouw poging graag willen horen
![]()
Begin was echt super inderdaadquote:Ik zit bij dit liedje op de grens van 'te vaak gehoord'. In het begin vond ik hem erg mooi, nu nog steeds wel lekker, maar lang niet meer zo als in het begin.
Persoonlijk vind ik het klinken als goedkope rommelquote:Op maandag 11 januari 2010 12:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
Toch blijft fireflies leuk als je hem niet te vaak hoort
Ik had het hier ook over Fireflies hequote:Op maandag 11 januari 2010 12:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Begin was echt super inderdaad> Om zo af en toe te horen kan nog wel, maar de plaat is idd redelijk grijs gedraaid.
quote:Op maandag 11 januari 2010 13:08 schreef ScottTracy het volgende:
Just say yesHeeft echt een extra dimensie gekregen door Serious Request
Ik vond het sowieso al geen slechte plaat... al heeft Snow Patrol nog betere gemaaktquote:Op maandag 11 januari 2010 13:08 schreef ScottTracy het volgende:
Just say yesHeeft echt een extra dimensie gekregen door Serious Request
vanavond in RTL Boulevard, Ekdom heeft ongeluk!quote:Op maandag 11 januari 2010 13:26 schreef hole1988 het volgende:
twitter bericht:
# @gerardekdom:Ik reed dus op een haar na NIET tegen een lantaarnpaal aan vanmorgen! #slipjesgevaar
# @gerardekdom:Oke, oke... Ik reed dus NIET tegen een lantaarnpaal aan maar het scheelde 3 mm! #rectificatie
# @MrsEkdom:@gerardekdom Wat een goed nieuws! Meestal raak je "iets" net wel!
# @gerardekdom:Kom net bij mijn auto. Zat ik dus mooi WEL tegen die paal aan! G#dv&!d(#mme!
# @MrsEkdom:En ik was nog wel opgelucht... @gerardekdom #heeftnietechteengeschikteautovoorditsoortweersomstandigheden
# @gerardekdom:http://twitpic.com/xnlva - En het bewijsmateriaal...quote:Op maandag 11 januari 2010 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vanavond in RTL Boulevard, Ekdom heeft ongeluk!
quote:Op maandag 11 januari 2010 14:01 schreef hole1988 het volgende:
[..]
# @gerardekdom:http://twitpic.com/xnlva - En het bewijsmateriaal...
# @Domien:@gerardekdom Ah joh, zwarte watervaste stift en klaar.
# @MrsEkdom:@Domien Ik ben zo benieuwd naar jouw auto....
# @gerardekdom:Ik ook! RT @MrsEkdom: @Domien Ik ben zo benieuwd naar jouw auto....
# @Domien:@gerardekdom @mrsekdom Ik heb een fiets! Fietsen wordt het helemaal in 2010.
# @MrsEkdom:@Domien @gerardekdom Ik heb ook een fiets....
# @gerardekdom:Zit ik toch ineens naar een cd van The Crash Test Dummies te luisteren! #gohhoezoudatnoukomen
quote:Op maandag 11 januari 2010 14:01 schreef hole1988 het volgende:
[..]
# @gerardekdom:http://twitpic.com/xnlva - En het bewijsmateriaal...
# @Domien:@gerardekdom Ah joh, zwarte watervaste stift en klaar.
# @MrsEkdom:@Domien Ik ben zo benieuwd naar jouw auto....
# @gerardekdom:Ik ook! RT @MrsEkdom: @Domien Ik ben zo benieuwd naar jouw auto....
# @Domien:@gerardekdom @mrsekdom Ik heb een fiets! Fietsen wordt het helemaal in 2010.
# @MrsEkdom:@Domien @gerardekdom Ik heb ook een fiets....
# @gerardekdom:Zit ik toch ineens naar een cd van The Crash Test Dummies te luisteren! #gohhoezoudatnoukomen
Zal niet heel lang meer opzich laten wachtenquote:Op maandag 11 januari 2010 14:28 schreef rubbereend het volgende:
aha, Stenders krijgt dus al zijn eerste vaste programma op Radio2....... nog even wachten dus op de volledige overstap
Hij heeft toch al een tijdje een vast programma op Radio 2? In het weekend?quote:Op maandag 11 januari 2010 14:28 schreef rubbereend het volgende:
aha, Stenders krijgt dus al zijn eerste vaste programma op Radio2....... nog even wachten dus op de volledige overstap
zaterdagavond toch?quote:Op maandag 11 januari 2010 14:31 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hij heeft toch al een tijdje een vast programma op Radio 2? In het weekend?
en nu dus ook de zondagquote:
quote:Rob Stenders volgt Jeffrey Willems op bij Radio 2
Rob Stenders is de nieuwe presentator van het AVRO-programma Steenen Tijdperk op Radio 2. Daardoor is hij iedere zondagmiddag tussen 16:00 en 18:00 uur te horen op de radiozender.
Stenders volgt Jeffrey Willems op die een eigen productiebedrijf begint. Hij heeft tien jaar lang het Steenen Tijdperk gepresenteerd.
"Als je zoveel van muziek houdt, dan is AVRO Steenen Tijdperk natuurlijk een programma waarin Rob zich iedere zondagmiddag volledig kan uitleven", aldus de AVRO.
Stenders presenteert nu ook al het lunchprogramma op 3FM. Afgelopen november gaf hij al aan graag door te willen stromen naar Radio 2. Komend jaar loopt zijn contract bij de 3FM af. "Ik kan Radio 2 van jeugdig elan voorzien. Ik word steeds ouder, Radio 2 steeds jonger. Ergens ontmoeten we elkaar."
Eind vorig jaar was Stenders ook al te horen tijdens de Top 2000 op Radio 2.
quote:Op maandag 11 januari 2010 14:31 schreef Againzender het volgende:
Goede antwoord SMS-en, verkeerde antwoord zeggen
ja, typischquote:Op maandag 11 januari 2010 14:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]maar dat is dan wel de klaarstaande plaat
Mja, zou mij niet verbazen als 'ie in september definitief vertrekt naar Radio 2. Ergens op zich ook wel logisch, want hij is nu ook de oudste DJ op 3FM.quote:
en dan begint weer het gezellige spelletje: wie neemt het lunchblok over?quote:Op maandag 11 januari 2010 14:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, zou mij niet verbazen als 'ie in september definitief vertrekt naar Radio 2. Ergens op zich ook wel logisch, want hij is nu ook de oudste DJ op 3FM.
Kristel of Michiel denk ik dan.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dan begint weer het gezellige spelletje: wie neemt het lunchblok over?
Dat gaf ie op KX ook tussen de regels door aan. Contract loopt nog drie maanden en zal wel verlengd worden tot september (nieuwe programmering).quote:Op maandag 11 januari 2010 14:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, zou mij niet verbazen als 'ie in september definitief vertrekt naar Radio 2. Ergens op zich ook wel logisch, want hij is nu ook de oudste DJ op 3FM.
Tussen de regels?quote:Op maandag 11 januari 2010 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat gaf ie op KX ook tussen de regels door aan. Contract loopt nog drie maanden en zal wel verlengd worden tot september (nieuwe programmering).
quote:Op maandag 11 januari 2010 15:06 schreef Piles het volgende:
Smooth Criminal, in de betere uitvoering
Kristel?! Ik mag toch hopen van niet. Dan nog liever Michiel of Annemieke.quote:
Ja, zekerquote:Op maandag 11 januari 2010 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]!
Vind het een fijne plaat hoor, maar beter dan het origineel?!
Doe maar niet, moet ik weer janken.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:45 schreef Brennel het volgende:
Stukje Amanda Marshall - Beautiful Goodbye![]()
![]()
Zal wel niet helemaal gedraaid worden
Oh, hoe komt 't?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:46 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Doe maar niet, moet ik weer janken.
Neuh niks, is ook wat overdreven maar ik vind dat wel echt een vet mooi nummerquote:
Gelukkig, dacht al aan iets ergs. Het is inderdaad echt een prachtig nummerquote:Op maandag 11 januari 2010 15:47 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Neuh niks, is ook wat overdreven maar ik vind dat wel echt een vet mooi nummer
Mooi jaquote:
Heb je last van een winterdepressie Roel?quote:Op maandag 11 januari 2010 16:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat de een uur nog werd geopend met een fijne klassieker?
Weinig positieve 3FM-momenten vandaagquote:Op maandag 11 januari 2010 16:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb je last van een winterdepressie Roel?
Ik zie je al de hele dag zo in de klaagstand staan
klagen in herhaling maakt het er niet positiever op. Je statements heb je duidelijk gepositioneerd. Val daarom aub niet in herhaling. Het versterkt de beeldvorming helemaal niet.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Weinig positieve 3FM-momenten vandaag. Zit inmiddels bij de buren van KX.
Nou als ik Coen zo hoorde komt de nieuwe 2Unlimited nooit meer voorbij, dus de kust is voorlopig wel weer veiligquote:Op maandag 11 januari 2010 17:29 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
http://www.kxradio.nl/flashplayer/player.php
wees blij dat er geen kluisdief op je voet vielquote:Op maandag 11 januari 2010 17:31 schreef Brennel het volgende:
Een kruimeldief op je voet laten vallen voelt niet al te prettig aan
uuhhm Wouter is/was toch de big boss bij Q-music?! Van mij mag hij ook wel terugkomen. Zijn middagprograma vond ik altijd prettig om naar te luisterenquote:Op maandag 11 januari 2010 15:38 schreef themauster het volgende:
Wouter van der Goes mag van mij ook terugkomen om Stenders te vervangen hij is immers weg bij Q-Music en wil graag weer radio maken.
Daar is hij mee gestopt blijkbaar.Ik wist het ook nietquote:Op maandag 11 januari 2010 18:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm Wouter is/was toch de big boss bij Q-music?! Van mij mag hij ook wel terugkomen. Zijn middagprograma vond ik altijd prettig om naar te luisteren.
Wat is dat voor een vage site, 538 en 100% ANAAL bovenaan in de lijst zettenquote:Op maandag 11 januari 2010 18:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Daar is hij mee gestopt blijkbaar.Ik wist het ook niet![]()
http://www.radio.nl/porta(...)/2010/01/148880.html
quote:Op maandag 11 januari 2010 18:26 schreef -Hans- het volgende:
Nog even geduld mensen en dan is het weer tijd voor............ MetMichiel en Maricha !
haha.. je bent er nog steeds mee bezigquote:Op maandag 11 januari 2010 19:05 schreef borisz het volgende:
Nog 90 platen over voor de 00 top1000.
wazzaaaaaaaaaaa?quote:
GOEDEMIDDAG!quote:
Thanks v/d link ! wist ik idd niet, maar hoop dat 3FM wakker is en hem snel terughaalt.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Daar is hij mee gestopt blijkbaar.Ik wist het ook niet![]()
http://www.radio.nl/porta(...)/2010/01/148880.html
Yo Veenstra !!!quote:Op maandag 11 januari 2010 19:13 schreef MichielV het volgende:
Yo yo yo
ghurt.quote:
ELIZA ! je bent er weerquote:Op maandag 11 januari 2010 19:41 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
ik heb internet jeeeeeehhhhh hallo allemaal
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ELIZA ! je bent er weer![]()
. Tijd niet gezien, maar nu dus helemaal terug. Woehoe!
dat dusquote:Op maandag 11 januari 2010 19:47 schreef Captain_Slow het volgende:
Tudududududududududududududududududududu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee alleen donderdagquote:Op maandag 11 januari 2010 19:35 schreef -Hans- het volgende:
Jaaa hoi Maricha !!! Ben je zaterdag ook in Groningen ?!
quote:Op maandag 11 januari 2010 19:52 schreef Captain_Slow het volgende:
Jordy van Loon is natuurlijk het leukste anthem![]()
![]()
Heee Elies!quote:
Good Riddance, zou ik zeggenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:12 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de kapsonestrut van de Nederlandse popmuziek heeft Michiel geblockt.
Dat nummer doet me altijd denken aan The Hills.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:57 schreef Captain_Slow het volgende:
"The rest is still unwritten", eigenlijk wel toepasselijk bij het huiswerk maken
En wie is dat?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:12 schreef Sirolf het volgende:
Doe een gok zou ik zeggen.quote:
Nooit geweten dat zij Teeuwe heetquote:Op maandag 11 januari 2010 20:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Doe een gok zou ik zeggen.
Wat is nou een Nederlandse zangeres met enorme kapsones? Kan er maar eentje zijn.
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:12 schreef Sirolf het volgende:
En Michiel die vervolgens zegt dat Zwarte Pieten van raafjes afstammenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Door een vlaag van verstandsverbijstering van haar kant over zwarte pieten en sinterklazen.
Als wij al jaren en jaren Sinterklaas vieren en dat allemaal goed gaat, waarom zou dat dan nu niet meer mogen? Volgens mij heb ik er ook nog nooit iemand met een getinte huidskleur over horen klagen..quote:Op maandag 11 januari 2010 20:37 schreef alors het volgende:
[..]
En Michiel die vervolgens zegt dat Zwarte Pieten van raafjes afstammen
Ja en de Paashaas is bedacht door Playboy zeker...
Zegje gedaan.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Door een vlaag van verstandsverbijstering van haar kant over zwarte pieten en sinterklazen.
Niet raafjes, maar een duivel-figuur. Lees http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwarte_Piet er maar ff op na.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:37 schreef alors het volgende:
[..]
En Michiel die vervolgens zegt dat Zwarte Pieten van raafjes afstammen
Ja en de Paashaas is bedacht door Playboy zeker...
Nee, natuurlijk zegt ze geen nee. Alles voor de aandacht hequote:"Ik zou er niets op tegen hebben om een sexy fotoshoot te doen. Mocht het lingeriemerk Victoria's Secret me vragen, dan zou ik geen 2 keer moeten nadenken.
quote:Haar grote voorbeeld is het Nederlandse topmodel Doutzen Kroes. "Maar ik besef wel dat ik dan nog harder aan mijn lichaam moet werken", aldus Denters.
Maar goed, wie maakt zich nu nou druk om Zwarte Piet (naast Anouk)?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:53 schreef MichielV het volgende:
[..]
Niet raafjes, maar een duivel-figuur. Lees http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwarte_Piet er maar ff op na.
Ik hoop dat daarbij laat. Wat een airhead is die Esmee toch ook...quote:Op maandag 11 januari 2010 20:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.deredactie.be/(...)111_Denters_Lingerie
[..]
Nee, natuurlijk zegt ze geen nee. Alles voor de aandacht he. Geen hond die haar laatste single gekocht heeft
.
[..]![]()
.
Behóórlijk.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat daarbij laat. Wat een airhead is die Esmee toch ook...
Tja, iets met privatisering en Margaret Thatcher.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:50 schreef Sirolf het volgende:
Esmée is toch niet ingesneeuwd in Londen hè? Daar hebben ze volgens mij nog grotere sneeuwproblemen dan wij hier.
Ziet 't nu iddquote:Op maandag 11 januari 2010 20:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had al gereageerd, evenals op Anouk.
Dan doen we het hier nog niet eens zo heel erg slecht, ondanks de privatisering.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tja, iets met privatisering en Margaret Thatcher.
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:04 schreef Captain_Slow het volgende:
Die Burger King reclame's zijn zo verschrikkelijk irritant
Ja en dat zwarte kroeshaar komt ook van de duivel, de rode lippen? En de zwarte huid?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:53 schreef MichielV het volgende:
[..]
Niet raafjes, maar een duivel-figuur. Lees http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwarte_Piet er maar ff op na.
Die invulling is er later aan gegeven, verandert niets aan de oorsprong.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:06 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en dat zwarte kroeshaar komt ook van de duivel, de rode lippen? En de zwarte huid?
Of het discriminatie is, vind ik een andere discussie waar ik eigenlijk niet echt een mening over heb. Maar dat Zwarte Piet geinspireerd is op de zwarte mens kan toch niemand ontgaan.
Daar is geen budget voor.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://i35.tinypic.com/2u7atdt.jpg
Wanneer komt zij es bij Ekstra Weekend?
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:18 schreef TheVulture het volgende:
Mensen het is januari.... waarom praten we nog over de mening van een zangeres die graag over zwarte piemels heenzakt en graag een uil na doet als uiting van genot
Slaap lekkerquote:Op maandag 11 januari 2010 21:38 schreef Brennel het volgende:
De wekkert begint om 5.00 te kletsen/zingen, dus ik ga (m'n voor mij alleen veel te grote) bed op zoeken.
Sweet dreams
Wie is dat? Ik wil hebben!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wanneer komt zij es bij Ekstra Weekend?
Meldtquote:Op maandag 11 januari 2010 21:47 schreef alors het volgende:
Zijn er echt mensen die Linkin Park na hun 16e nog steeds leuk vinden?
Is dit een open sollicitatiequote:Op maandag 11 januari 2010 21:38 schreef Brennel het volgende:
De wekkert begint om 5.00 te kletsen/zingen, dus ik ga m'n (voor mij alleen veel te grote) bed op zoeken.
Sweet dreams![]()
quote:
Roel die single is in amerika 3x platinumquote:Op maandag 11 januari 2010 20:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.deredactie.be/(...)111_Denters_Lingerie
[..]
Nee, natuurlijk zegt ze geen nee. Alles voor de aandacht he. Geen hond die haar laatste single gekocht heeft
.
[..]![]()
.
Sterk in kansloos geschreeuw, bedoel jequote:Op maandag 11 januari 2010 21:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Meldt
Nog steeds een briljante band.. en ook live zijn ze toch echt sterk
Outta Here wel ja. Haar meest recente single is geflopt.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Roel die single is in amerika 3x platinum
Gelukkig maak je maar een grapjequote:Op maandag 11 januari 2010 19:52 schreef Captain_Slow het volgende:
Jordy van Loon is natuurlijk het leukste anthem![]()
![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sterk in kansloos geschreeuw, bedoel je
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee het is gewoon een hele goeie band
Vulture, ben je jarig?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Corton ook gefeliciteerd namens een medejarige
Doei !quote:Op maandag 11 januari 2010 21:38 schreef Brennel het volgende:
De wekkert begint om 5.00 te kletsen/zingen, dus ik ga m'n (voor mij alleen veel te grote) bed op zoeken.
Sweet dreams![]()
Sluit ik mij graag bij aan !quote:Op maandag 11 januari 2010 22:06 schreef Bol_Wan het volgende:
gefeliciteerd Corton! (en vulture)
opent meteen lekker, grappige Jonas ook)
Ikke is jarig jaquote:Op maandag 11 januari 2010 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Vulture, ben je jarig?gefelicifuckingteerd!
Wel jammer dat ik er vandaag ook nog eens achter moet komen dat we het niet eens zijn qua Linkin Park. Dat gaat niet de goede kant op Vulture.
Yupquote:
Moi Timooooooooooooooooooooquote:Op maandag 11 januari 2010 22:08 schreef Timo20 het volgende:
goedeAVOND!!!
Ik zal iets herkenbaars roze aantrekkenquote:
Je zal maar met haar in 1 ruimte zitten en niet weg kunnenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:50 schreef Sirolf het volgende:
Esmée is toch niet ingesneeuwd in Londen hè? Daar hebben ze volgens mij nog grotere sneeuwproblemen dan wij hier.
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zal iets herkenbaars roze aantrekken
omdat het kanquote:Op maandag 11 januari 2010 22:18 schreef alors het volgende:
waarom nou de remix
Ik had deze vandaag in m'n hoofd en dan is het extra fijn om te horen, maar ik vind die remix versie een beetje een anticlimax
Valt meequote:Op maandag 11 januari 2010 22:20 schreef Cee het volgende:
Oh Vulture ik lees nu ook dat je 30 bent geworden.Leuk is dat he.
Nee het is verschrikkelijk.
Nog wel. Maar goed, het is ook winterstop hequote:
Hahaquote:Op maandag 11 januari 2010 22:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nog wel. Maar goed, het is ook winterstop he![]()
Bossche bollen.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Valt mee
Bossche bollen van Jan de Groot voor Corton... daar stond ik vanmorgen ook binnen
Je bent gewoon heel erg hard LA LA LA LA LA gaan gillen door de plaat heen, om die dus niet te hoeven horen?quote:Op maandag 11 januari 2010 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Hey jongens, Fix You draaide vandaag op 3fm maar ik was te druk bezig met werken, heb niet gejankt, goed he!
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je bent gewoon heel erg hard LA LA LA LA LA gaan gillen door de plaat heen, om die dus niet te hoeven horen?
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:26 schreef Cee het volgende:
Hey jongens, Fix You draaide vandaag op 3fm maar ik was te druk bezig met werken, heb niet gejankt, goed he!
Ben er bang voor idd.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:35 schreef Bol_Wan het volgende:
wedden dat die bol niet opgaat voor 12 uur
Zal het ook niet andersom kunnen zijn.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Roisin Murphy
Beetje jammer dat Lady Gaga haar act gekopieerd heeft
Roisin Murphy was al een paradijsvogel on stage toen Lady Gaga haar eerste microfoon nog moest krijgen...dus neequote:Op maandag 11 januari 2010 22:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zal het ook niet andersom kunnen zijn.
Bedoel meer dat ze nu naar elkaar kijken en elkaar proberen te overtroeven.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Roisin Murphy was al een paradijsvogel on stage toen Lady Gaga haar eerste microfoon nog moest krijgen...dus nee
Mwah ik denk dat Roisin niet zo mainstream is als Lady Gaga en dat ook niet wil zijn...quote:Op maandag 11 januari 2010 23:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bedoel meer dat ze nu naar elkaar kijken en elkaar proberen te overtroeven.
Die reactie gaf een neef van mij ook, die heeft het waar gemaaktquote:Op maandag 11 januari 2010 23:10 schreef TheVulture het volgende:
"Als er een Marokkaan op een brommer aankomt, dan is die voor mij"
Eric
Gaat ie slapen dan?quote:
Trustenquote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zal het ook niet andersom kunnen zijn.
Je leest niet de reactie er na dat ik eigenlijk het woord ook mistequote:
Dan kopieert Lady GaGa toch Roisin Murphyquote:Op maandag 11 januari 2010 23:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je leest niet de reactie er na dat ik eigenlijk het woord ook miste
je merkt vaak bij extraverte artiesten dat ze naar de ander kijken om elkaar te overtreffen.
Ja maar Roisin Murphy ia daar dus mee begonnen... in ieder geval eerder dan Lady Gagaquote:Op maandag 11 januari 2010 23:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
je merkt vaak bij extraverte artiesten dat ze naar de ander kijken om elkaar te overtreffen.
je snapt het nog steeds niet .quote:Op maandag 11 januari 2010 23:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan kopieert Lady GaGa toch Roisin Murphy
I`m on Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiire![]()
![]()
Mijn theorie is dat Lady Gaga het gewoon jat van Roisin Murphy.... ze is er in ieder geval veel later mee begonnenquote:Op maandag 11 januari 2010 23:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je snapt het nog steeds niet .
Kijk naar bv britney en shakira , die kenden elkaar van vroegah
zodra de een extremer ging dan de ander , ging de ander nog extremer.
gaat er dan niet om wie als eerste begon met extravert zijn.
Jawel. Het lijkt me sterk dat Lady Gaga en Roisin Murphy elkaar van vroeger kendenquote:Op maandag 11 januari 2010 23:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je snapt het nog steeds niet .
En veel minder.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn theorie is dat Lady Gaga het gewoon jat van Roisin Murphy.... ze is er in ieder geval veel later mee begonnen
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:06 schreef cygnusx het volgende:
Ben ik nou de enige die drie voor twaalf maar een gaar programma vind?
quote:echt een goed programma is het niet, en op muziekgebied is het ook niet veel speciaals.
Ik luister het regelmatig, maar in tegenstelling tot al het andere wat ik overdag hoor op 3fm is dit nou niet echt super als ik mijn mening geef.quote:
Je gaat me toch niet vertellen dat je de muziek die je in 3voor12 hoort hetzelfde is als dat wat je overdag hoort? dan luister je óf overdag óf `s avonds slecht.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:09 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Ik luister het regelmatig, maar in tegenstelling tot al het andere wat ik overdag hoor op 3fm is dit nou niet echt super als ik mijn mening geef.
Je hebt gelijk over de eerste 1,5 uur, daarna is de stelling optieft en daarna gaat hij lekker los.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:09 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Ik luister het regelmatig, maar in tegenstelling tot al het andere wat ik overdag hoor op 3fm is dit nou niet echt super als ik mijn mening geef.
Uitknippen van een foto is nou eenmaal een tijdrovend werkje, waar atm even geen tijd voor is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
Arme Hanneke heeft nog steeds geen fototje voor bij het programma en de now playing
Prioriteiten bij de inwerkperiode van je nieuwe medewerker. hoe lang weten ze het nou al. *zucht*quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Uitknippen van een foto is nou eenmaal een tijdrovend werkje, waar atm even geen tijd voor is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |