quote:Op maandag 11 januari 2010 13:08 schreef ScottTracy het volgende:
Just say yesHeeft echt een extra dimensie gekregen door Serious Request
Ik vond het sowieso al geen slechte plaat... al heeft Snow Patrol nog betere gemaaktquote:Op maandag 11 januari 2010 13:08 schreef ScottTracy het volgende:
Just say yesHeeft echt een extra dimensie gekregen door Serious Request
vanavond in RTL Boulevard, Ekdom heeft ongeluk!quote:Op maandag 11 januari 2010 13:26 schreef hole1988 het volgende:
twitter bericht:
# @gerardekdom:Ik reed dus op een haar na NIET tegen een lantaarnpaal aan vanmorgen! #slipjesgevaar
# @gerardekdom:Oke, oke... Ik reed dus NIET tegen een lantaarnpaal aan maar het scheelde 3 mm! #rectificatie
# @MrsEkdom:@gerardekdom Wat een goed nieuws! Meestal raak je "iets" net wel!
# @gerardekdom:Kom net bij mijn auto. Zat ik dus mooi WEL tegen die paal aan! G#dv&!d(#mme!
# @MrsEkdom:En ik was nog wel opgelucht... @gerardekdom #heeftnietechteengeschikteautovoorditsoortweersomstandigheden
# @gerardekdom:http://twitpic.com/xnlva - En het bewijsmateriaal...quote:Op maandag 11 januari 2010 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vanavond in RTL Boulevard, Ekdom heeft ongeluk!
quote:Op maandag 11 januari 2010 14:01 schreef hole1988 het volgende:
[..]
# @gerardekdom:http://twitpic.com/xnlva - En het bewijsmateriaal...
# @Domien:@gerardekdom Ah joh, zwarte watervaste stift en klaar.
# @MrsEkdom:@Domien Ik ben zo benieuwd naar jouw auto....
# @gerardekdom:Ik ook! RT @MrsEkdom: @Domien Ik ben zo benieuwd naar jouw auto....
# @Domien:@gerardekdom @mrsekdom Ik heb een fiets! Fietsen wordt het helemaal in 2010.
# @MrsEkdom:@Domien @gerardekdom Ik heb ook een fiets....
# @gerardekdom:Zit ik toch ineens naar een cd van The Crash Test Dummies te luisteren! #gohhoezoudatnoukomen
quote:Op maandag 11 januari 2010 14:01 schreef hole1988 het volgende:
[..]
# @gerardekdom:http://twitpic.com/xnlva - En het bewijsmateriaal...
# @Domien:@gerardekdom Ah joh, zwarte watervaste stift en klaar.
# @MrsEkdom:@Domien Ik ben zo benieuwd naar jouw auto....
# @gerardekdom:Ik ook! RT @MrsEkdom: @Domien Ik ben zo benieuwd naar jouw auto....
# @Domien:@gerardekdom @mrsekdom Ik heb een fiets! Fietsen wordt het helemaal in 2010.
# @MrsEkdom:@Domien @gerardekdom Ik heb ook een fiets....
# @gerardekdom:Zit ik toch ineens naar een cd van The Crash Test Dummies te luisteren! #gohhoezoudatnoukomen
Zal niet heel lang meer opzich laten wachtenquote:Op maandag 11 januari 2010 14:28 schreef rubbereend het volgende:
aha, Stenders krijgt dus al zijn eerste vaste programma op Radio2....... nog even wachten dus op de volledige overstap
Hij heeft toch al een tijdje een vast programma op Radio 2? In het weekend?quote:Op maandag 11 januari 2010 14:28 schreef rubbereend het volgende:
aha, Stenders krijgt dus al zijn eerste vaste programma op Radio2....... nog even wachten dus op de volledige overstap
zaterdagavond toch?quote:Op maandag 11 januari 2010 14:31 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hij heeft toch al een tijdje een vast programma op Radio 2? In het weekend?
en nu dus ook de zondagquote:
quote:Rob Stenders volgt Jeffrey Willems op bij Radio 2
Rob Stenders is de nieuwe presentator van het AVRO-programma Steenen Tijdperk op Radio 2. Daardoor is hij iedere zondagmiddag tussen 16:00 en 18:00 uur te horen op de radiozender.
Stenders volgt Jeffrey Willems op die een eigen productiebedrijf begint. Hij heeft tien jaar lang het Steenen Tijdperk gepresenteerd.
"Als je zoveel van muziek houdt, dan is AVRO Steenen Tijdperk natuurlijk een programma waarin Rob zich iedere zondagmiddag volledig kan uitleven", aldus de AVRO.
Stenders presenteert nu ook al het lunchprogramma op 3FM. Afgelopen november gaf hij al aan graag door te willen stromen naar Radio 2. Komend jaar loopt zijn contract bij de 3FM af. "Ik kan Radio 2 van jeugdig elan voorzien. Ik word steeds ouder, Radio 2 steeds jonger. Ergens ontmoeten we elkaar."
Eind vorig jaar was Stenders ook al te horen tijdens de Top 2000 op Radio 2.
quote:Op maandag 11 januari 2010 14:31 schreef Againzender het volgende:
Goede antwoord SMS-en, verkeerde antwoord zeggen
ja, typischquote:Op maandag 11 januari 2010 14:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]maar dat is dan wel de klaarstaande plaat
Mja, zou mij niet verbazen als 'ie in september definitief vertrekt naar Radio 2. Ergens op zich ook wel logisch, want hij is nu ook de oudste DJ op 3FM.quote:
en dan begint weer het gezellige spelletje: wie neemt het lunchblok over?quote:Op maandag 11 januari 2010 14:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, zou mij niet verbazen als 'ie in september definitief vertrekt naar Radio 2. Ergens op zich ook wel logisch, want hij is nu ook de oudste DJ op 3FM.
Kristel of Michiel denk ik dan.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dan begint weer het gezellige spelletje: wie neemt het lunchblok over?
Dat gaf ie op KX ook tussen de regels door aan. Contract loopt nog drie maanden en zal wel verlengd worden tot september (nieuwe programmering).quote:Op maandag 11 januari 2010 14:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, zou mij niet verbazen als 'ie in september definitief vertrekt naar Radio 2. Ergens op zich ook wel logisch, want hij is nu ook de oudste DJ op 3FM.
Tussen de regels?quote:Op maandag 11 januari 2010 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat gaf ie op KX ook tussen de regels door aan. Contract loopt nog drie maanden en zal wel verlengd worden tot september (nieuwe programmering).
quote:Op maandag 11 januari 2010 15:06 schreef Piles het volgende:
Smooth Criminal, in de betere uitvoering
Kristel?! Ik mag toch hopen van niet. Dan nog liever Michiel of Annemieke.quote:
Ja, zekerquote:Op maandag 11 januari 2010 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]!
Vind het een fijne plaat hoor, maar beter dan het origineel?!
Doe maar niet, moet ik weer janken.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:45 schreef Brennel het volgende:
Stukje Amanda Marshall - Beautiful Goodbye![]()
![]()
Zal wel niet helemaal gedraaid worden
Oh, hoe komt 't?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:46 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Doe maar niet, moet ik weer janken.
Neuh niks, is ook wat overdreven maar ik vind dat wel echt een vet mooi nummerquote:
Gelukkig, dacht al aan iets ergs. Het is inderdaad echt een prachtig nummerquote:Op maandag 11 januari 2010 15:47 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Neuh niks, is ook wat overdreven maar ik vind dat wel echt een vet mooi nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |