Graag gedaan.quote:
Dat.quote:
Sorry hoorquote:
Of je gaat iets anders luisteren.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als Green Day nou es tot september ging pitten. Inclusief al hun platen.
Es gij nou eens iets minder ging mopperen , zou je dag er veel stralender uitzienquote:Op maandag 11 januari 2010 11:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als Green Day nou es tot september ging pitten. Inclusief al hun platen.
Right.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
Altijd fijn geen postcounter op de iphone
Yep. "Alles is in orde, maar je moet iets minder hard poetsen".quote:
Kan ik helemaal meezingen, op dezelfde hoogtequote:
ja, dat schijnt idd niet goed te zijn voor je tandvleesquote:Op maandag 11 januari 2010 12:24 schreef Brennel het volgende:
[..]
Yep. "Alles is in orde, maar je moet iets minder hard poetsen".![]()
En dan ook zuiver?quote:Op maandag 11 januari 2010 12:29 schreef Brennel het volgende:
[..]
Kan ik helemaal meezingen, op dezelfde hoogte
Controle zonder behandeling is maar 25-35 euroquote:Op maandag 11 januari 2010 12:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ja, dat schijnt idd niet goed te zijn voor je tandvlees. Blijf het trouwens bizar vinden hoe duur het is. 5 minuten zitten in de stoel en je bent iets van 70 euro kwijt.
Uhm, ik heb eigenlijk geen idee of je het zelf hoort of je vals zingt of nietquote:Op maandag 11 januari 2010 12:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En dan ook zuiver?. Ik probeer het nu ook maar het lukt niet helemaal
Zo weinig? damn, dan moet ik daar dan toch maar eens werk van makenquote:Op maandag 11 januari 2010 12:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Controle zonder behandeling is maar 25-35 euro
Wat het laatste betreft, geloof mij maar dat wil je niet horenquote:Op maandag 11 januari 2010 12:35 schreef Brennel het volgende:
[..]
Uhm, ik heb eigenlijk geen idee of je het zelf hoort of je vals zingt of nietmaar het ging nu niet helemaal lekker door de verkoudheid. En ik had jouw poging graag willen horen
![]()
Begin was echt super inderdaadquote:Ik zit bij dit liedje op de grens van 'te vaak gehoord'. In het begin vond ik hem erg mooi, nu nog steeds wel lekker, maar lang niet meer zo als in het begin.
Persoonlijk vind ik het klinken als goedkope rommelquote:Op maandag 11 januari 2010 12:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
Toch blijft fireflies leuk als je hem niet te vaak hoort
Ik had het hier ook over Fireflies hequote:Op maandag 11 januari 2010 12:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Begin was echt super inderdaad> Om zo af en toe te horen kan nog wel, maar de plaat is idd redelijk grijs gedraaid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |