Ben er bang voor idd.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:35 schreef Bol_Wan het volgende:
wedden dat die bol niet opgaat voor 12 uur
Zal het ook niet andersom kunnen zijn.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Roisin Murphy
Beetje jammer dat Lady Gaga haar act gekopieerd heeft
Roisin Murphy was al een paradijsvogel on stage toen Lady Gaga haar eerste microfoon nog moest krijgen...dus neequote:Op maandag 11 januari 2010 22:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zal het ook niet andersom kunnen zijn.
Bedoel meer dat ze nu naar elkaar kijken en elkaar proberen te overtroeven.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Roisin Murphy was al een paradijsvogel on stage toen Lady Gaga haar eerste microfoon nog moest krijgen...dus nee
Mwah ik denk dat Roisin niet zo mainstream is als Lady Gaga en dat ook niet wil zijn...quote:Op maandag 11 januari 2010 23:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bedoel meer dat ze nu naar elkaar kijken en elkaar proberen te overtroeven.
Die reactie gaf een neef van mij ook, die heeft het waar gemaaktquote:Op maandag 11 januari 2010 23:10 schreef TheVulture het volgende:
"Als er een Marokkaan op een brommer aankomt, dan is die voor mij"
Eric
Gaat ie slapen dan?quote:
Trustenquote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zal het ook niet andersom kunnen zijn.
Je leest niet de reactie er na dat ik eigenlijk het woord ook mistequote:
Dan kopieert Lady GaGa toch Roisin Murphyquote:Op maandag 11 januari 2010 23:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je leest niet de reactie er na dat ik eigenlijk het woord ook miste
je merkt vaak bij extraverte artiesten dat ze naar de ander kijken om elkaar te overtreffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |