Mja, zou mij niet verbazen als 'ie in september definitief vertrekt naar Radio 2. Ergens op zich ook wel logisch, want hij is nu ook de oudste DJ op 3FM.quote:
en dan begint weer het gezellige spelletje: wie neemt het lunchblok over?quote:Op maandag 11 januari 2010 14:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, zou mij niet verbazen als 'ie in september definitief vertrekt naar Radio 2. Ergens op zich ook wel logisch, want hij is nu ook de oudste DJ op 3FM.
Kristel of Michiel denk ik dan.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dan begint weer het gezellige spelletje: wie neemt het lunchblok over?
Dat gaf ie op KX ook tussen de regels door aan. Contract loopt nog drie maanden en zal wel verlengd worden tot september (nieuwe programmering).quote:Op maandag 11 januari 2010 14:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, zou mij niet verbazen als 'ie in september definitief vertrekt naar Radio 2. Ergens op zich ook wel logisch, want hij is nu ook de oudste DJ op 3FM.
Tussen de regels?quote:Op maandag 11 januari 2010 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat gaf ie op KX ook tussen de regels door aan. Contract loopt nog drie maanden en zal wel verlengd worden tot september (nieuwe programmering).
quote:Op maandag 11 januari 2010 15:06 schreef Piles het volgende:
Smooth Criminal, in de betere uitvoering
Kristel?! Ik mag toch hopen van niet. Dan nog liever Michiel of Annemieke.quote:
Ja, zekerquote:Op maandag 11 januari 2010 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]!
Vind het een fijne plaat hoor, maar beter dan het origineel?!
Doe maar niet, moet ik weer janken.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:45 schreef Brennel het volgende:
Stukje Amanda Marshall - Beautiful Goodbye![]()
![]()
Zal wel niet helemaal gedraaid worden
Oh, hoe komt 't?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:46 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Doe maar niet, moet ik weer janken.
Neuh niks, is ook wat overdreven maar ik vind dat wel echt een vet mooi nummerquote:
Gelukkig, dacht al aan iets ergs. Het is inderdaad echt een prachtig nummerquote:Op maandag 11 januari 2010 15:47 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Neuh niks, is ook wat overdreven maar ik vind dat wel echt een vet mooi nummer
Mooi jaquote:
Heb je last van een winterdepressie Roel?quote:Op maandag 11 januari 2010 16:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat de een uur nog werd geopend met een fijne klassieker?
Weinig positieve 3FM-momenten vandaagquote:Op maandag 11 januari 2010 16:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb je last van een winterdepressie Roel?
Ik zie je al de hele dag zo in de klaagstand staan
klagen in herhaling maakt het er niet positiever op. Je statements heb je duidelijk gepositioneerd. Val daarom aub niet in herhaling. Het versterkt de beeldvorming helemaal niet.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Weinig positieve 3FM-momenten vandaag. Zit inmiddels bij de buren van KX.
Nou als ik Coen zo hoorde komt de nieuwe 2Unlimited nooit meer voorbij, dus de kust is voorlopig wel weer veiligquote:Op maandag 11 januari 2010 17:29 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
http://www.kxradio.nl/flashplayer/player.php
wees blij dat er geen kluisdief op je voet vielquote:Op maandag 11 januari 2010 17:31 schreef Brennel het volgende:
Een kruimeldief op je voet laten vallen voelt niet al te prettig aan
uuhhm Wouter is/was toch de big boss bij Q-music?! Van mij mag hij ook wel terugkomen. Zijn middagprograma vond ik altijd prettig om naar te luisterenquote:Op maandag 11 januari 2010 15:38 schreef themauster het volgende:
Wouter van der Goes mag van mij ook terugkomen om Stenders te vervangen hij is immers weg bij Q-Music en wil graag weer radio maken.
Daar is hij mee gestopt blijkbaar.Ik wist het ook nietquote:Op maandag 11 januari 2010 18:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm Wouter is/was toch de big boss bij Q-music?! Van mij mag hij ook wel terugkomen. Zijn middagprograma vond ik altijd prettig om naar te luisteren.
Wat is dat voor een vage site, 538 en 100% ANAAL bovenaan in de lijst zettenquote:Op maandag 11 januari 2010 18:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Daar is hij mee gestopt blijkbaar.Ik wist het ook niet![]()
http://www.radio.nl/porta(...)/2010/01/148880.html
quote:Op maandag 11 januari 2010 18:26 schreef -Hans- het volgende:
Nog even geduld mensen en dan is het weer tijd voor............ MetMichiel en Maricha !
haha.. je bent er nog steeds mee bezigquote:Op maandag 11 januari 2010 19:05 schreef borisz het volgende:
Nog 90 platen over voor de 00 top1000.
wazzaaaaaaaaaaa?quote:
GOEDEMIDDAG!quote:
Thanks v/d link ! wist ik idd niet, maar hoop dat 3FM wakker is en hem snel terughaalt.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Daar is hij mee gestopt blijkbaar.Ik wist het ook niet![]()
http://www.radio.nl/porta(...)/2010/01/148880.html
Yo Veenstra !!!quote:Op maandag 11 januari 2010 19:13 schreef MichielV het volgende:
Yo yo yo
ghurt.quote:
ELIZA ! je bent er weerquote:Op maandag 11 januari 2010 19:41 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
ik heb internet jeeeeeehhhhh hallo allemaal
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ELIZA ! je bent er weer![]()
. Tijd niet gezien, maar nu dus helemaal terug. Woehoe!
dat dusquote:Op maandag 11 januari 2010 19:47 schreef Captain_Slow het volgende:
Tudududududududududududududududududududu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee alleen donderdagquote:Op maandag 11 januari 2010 19:35 schreef -Hans- het volgende:
Jaaa hoi Maricha !!! Ben je zaterdag ook in Groningen ?!
quote:Op maandag 11 januari 2010 19:52 schreef Captain_Slow het volgende:
Jordy van Loon is natuurlijk het leukste anthem![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |